2014-10-28, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Ryno var kvällens behållning
Ja han blir nog Youtubekändis inom en snar framtid.
Citera
2014-10-28, 21:51
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Innan jag går och byter kalsonger så måste jag skriva några rader om cirkusen i tegera arena. Herre jävla gud vilken match, VM i slarv och brynäs vann den matchen i matchen med en tusendel.

Och Ryno, stackars stackars Ryno, det är någon högre makt som har sagt stopp. Killen ska verkligen inte göra mål. Det har ju hänt förut, men hur kan man komma helt ensam utan uppvaktning mot ett tomt mål och misslyckas totalt?

Pulsen börjar leta sig under 200 nu, dags för nya kallingar och retas med brynäsare. Underhållande match men inte bra för hjärtat. Tre poäng är dock tre poäng och det smakar extra bra mot brynäs.

Han gör det ju av respekt ala Ollas. Han vill ju inte spöa Brynäs hårdare än nödvändigt.
Citera
2014-10-28, 21:51
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ja han blir nog Youtubekändis inom en snar framtid.

Antagligen... Så jävla synd, så många bra lägen han har haft och så bra han var i den här matchen så ska det sluta med cirkusnummer.

Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Han gör det ju av respekt ala Ollas. Han vill ju inte spöa Brynäs hårdare än nödvändigt.

Ja men då förstår jag! RESPEKT är ju viktigt, mäcktigt av honom att visa så mycket RESPEKT.
Citera
2014-10-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Antagligen... Så jävla synd, så många bra lägen han har haft och så bra han var i den här matchen så ska det sluta med cirkusnummer.

Ja men då förstår jag! RESPEKT är ju viktigt, mäcktigt av honom att visa så mycket RESPEKT.
Han är ju jävligt överskattad dock. Men jag hade faktiskt unnat honom ett bättre öde ikväll med öppet mål och allt.
Citera
2014-10-28, 21:55
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Han är ju jävligt överskattad dock. Men jag hade faktiskt unnat honom ett bättre öde ikväll med öppet mål och allt.
Ryno är inte överskattad, levererade en grym match ikväll, stod för mycket framåt, två assist, mycket bra defensivt osv. Förutom missen i slutet (som inte gjorde något då vi vann ändå).
Citera
2014-10-28, 21:56
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:

Idag var han lååångt ifrån överskattad. Ruskigt delaktig i denna seger.
Citera
2014-10-28, 21:58
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Ryno var kvällens behållning

Verkligen synd att det inte blev en klassisk Patrick Stefan
Citera
2014-10-28, 21:58
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Idag var han lååångt ifrån överskattad. Ruskigt delaktig i denna seger.
Ta en titt på det som föranleder 2-0 målet. Brynäsaren är påväg att få friläge, men Ryno pillar undan pucken och det blir mål till Leksand. Istället kunde det varit 1-1 och annan matchbild. Ryno är gud.
Citera
2014-10-28, 22:00
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Verkligen synd att det inte blev en klassisk Patrick Stefan

Den var nästan värre...då han missa det hela två gånger Men visst, som tur gjorde inte Brynäs mål
Citera
2014-10-28, 22:01
Medlem
Displaceds avatar
Lol... Någon borde anta honom på mentalsjukhus.

http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2014/10/bara-borjan-pa-leksands-klattring/
Citera
2014-10-28, 22:03
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced

http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2014/10/bara-borjan-pa-leksands-klattring/

Trodde den sluta 3-2...men men
Citera
2014-10-28, 22:04
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced

Varför? Han har ju rätt.

Tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in