Citat:
Ursprungligen postat av
icare
Har inte spelat på ett bra tag, men har det kommit några nya raids? sist jag spelade nötte jag dread fortress och den andra (vilket jag glömt namnet på).
Fortfarande Dread Fortress och Dread Palace som gäller fast numera på Nightmare, Bioware har introducerat ett nytt koncept som heter "Nightmare Power", kortfattat släpps alla nya Nightmare raids med Nightmare Power på, dödar du sista bossen med Nightmare Power får du en unik titel. Efter ett par månder försvinner Nightmare Power och då minskas alla damage incoming samt DPS kraven reduceras. Kort sagt så blir det enklare utan Nightmare Power, men det är viktigt att ha i åtanke att samtliga Nightmare mechanics finns kvar, det är alltså bara DPS/EHPS kraven som minskas.
Nightmare Power togs iförrgår bort ifrån Dread Palace så nu är det easymode men innan var det rätt kul och utmanande, nämnde en unik titel förut och den är också borttagen så endast de som dödade sistabossen (Council i DP och Brontes i DF) fick dessa titlar.
Troligtvis kommer vi få mer information om nästa operation antingen denna veckan eller i slutet utav månaden då Bioware planerar att släppa information om 3.0 vid dessa tidpunkter.
Citat:
Ursprungligen postat av
reggit
Hur är aktiviteten i Swtor för tillfället? Finns det någon schysst svensk guild som fortfarande är aktiv?
Ruthless på ToFN går fortfarande starkt framåt och vi har la ett hundratal aktiva medlemmar och mellan 15-20 online under eftermiddagen samt 20-30 på kvällarna =)