Citat:
Ursprungligen postat av
PermanentNojja
Att folk kallar henne och Paow för horor när de ligger i TV medan Chris, Calle, Smail etc är kungar när de gör precis samma sak tycker jag är förfärligt och visar på att sexismen fortfarande frodas i "världens mest jämställda land".
Med Saga och Paow är det väl främst för att de är såpass lättfotade, inte att de är just kvinnor.
Förnekar dock inte att det finns problem med det du skrev.
Men att tex Smail då har legat med två stycken tycker jag inte är lika illa som att Saga har legat med fyra stycken.
Även fastän hon vet att Kristian gillar henne och att hon tycker att han är bra i sängen så måste hon ändå prova på en annan kille samma kväll som hon kommit in i huset igen... typ för att det är roligt eller något?
förstår inte alls grejen med att sära på benen lite hur som helst men egentligen är en annan människas sexliv rätt ointressant... så jag är redan trött på att "lägga mig i" och går nu vidare.
(Förresten, finns säkert de som tycker att Smail är kung som fick till det med Saga (som han ville under maffiaveckan) och att Saga är en
hora som låg med honom. Patetiskt och omoget att tycka att någon är kung pga något ligg)