2014-10-28, 00:13
Medlem
Kan bara citera polaren ikväll på facebook.

''alla är så fucking falska, så jag tar en ny kuk i röven ikväll, på bred skånska nr5 i ordningen.
''trots att jag har fucking känslor för en kille kristian.''
''Gråter ut''

Halloween veckan känns inte speciellt skräckinjagande heller, enbart tråkigt med musiken dom lägger på...
Citera
2014-10-28, 00:26
Medlem
SevenStarss avatar
Håller med om Saga... ... ,
men det är väl bra att det finns så äckliga tjejer att man får känna sig vettig och bra.
Vilken slampa alltså. Pinsamt.
Synd att de fick komma tillbaka...
Citera
2014-10-28, 00:44
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Håller med om Saga... ... ,
men det är väl bra att det finns så äckliga tjejer att man får känna sig vettig och bra.
Vilken slampa alltså. Pinsamt.
Synd att de fick komma tillbaka...
förstår inte hur så många kan vara så sjukt hatiska mot henne, det är hon som skapar majoriteten av draman i ph, titta och njut eller stäng av tvn. simpla val
Citera
2014-10-28, 00:50
Medlem
PermanentNojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
förstår inte hur så många kan vara så sjukt hatiska mot henne, det är hon som skapar majoriteten av draman i ph, titta och njut eller stäng av tvn. simpla val

Jag tittar på PH för att se sköna snubbar som Smail göra sina intriger och för att se hur dessa människor interagerar när de blivit ihopslängda med varandra. Att se Saga krossa Kristians hjärta gång på gång och se honom valpa efter henne gör mig upprörd för att jag sympatiserar med honom och lätt kan tänka mig in i hans situation.

Visst, hon visar tydligt att hon inte vill ha honom, men samtidigt säger hon till honom att hon älskar honom. När man är kär så blir man dum i huvudet, hade hon bara sagt rakt ut att hon inte var intresserad istället för att ha honom som safecard så hade jag inte haft några klagomål mot henne (utöver att hon helt saknar självinsikt och klagar på alla samtidigt som hon verkar tycka att hon aldrig gör fel).
Att folk kallar henne och Paow för horor när de ligger i TV medan Chris, Calle, Smail etc är kungar när de gör precis samma sak tycker jag är förfärligt och visar på att sexismen fortfarande frodas i "världens mest jämställda land".
Senast redigerad av PermanentNojja 2014-10-28 kl. 01:05. Anledning: Kom på att jag faktiskt har andra klagomål på Sagas beteende.
Citera
2014-10-28, 00:51
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
Men hallå?! har du inte förstått att Flashback vill se en grupp människor som njuter av värmen nere i mexico och från och till intar alkoholhaltiga drycker
Citera
2014-10-28, 01:17
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PermanentNojja
Att folk kallar henne och Paow för horor när de ligger i TV medan Chris, Calle, Smail etc är kungar när de gör precis samma sak tycker jag är förfärligt och visar på att sexismen fortfarande frodas i "världens mest jämställda land".

Med Saga och Paow är det väl främst för att de är såpass lättfotade, inte att de är just kvinnor.
Förnekar dock inte att det finns problem med det du skrev.

Men att tex Smail då har legat med två stycken tycker jag inte är lika illa som att Saga har legat med fyra stycken.
Även fastän hon vet att Kristian gillar henne och att hon tycker att han är bra i sängen så måste hon ändå prova på en annan kille samma kväll som hon kommit in i huset igen... typ för att det är roligt eller något?
förstår inte alls grejen med att sära på benen lite hur som helst men egentligen är en annan människas sexliv rätt ointressant... så jag är redan trött på att "lägga mig i" och går nu vidare.

(Förresten, finns säkert de som tycker att Smail är kung som fick till det med Saga (som han ville under maffiaveckan) och att Saga är en hora som låg med honom. Patetiskt och omoget att tycka att någon är kung pga något ligg)
Senast redigerad av SevenStars 2014-10-28 kl. 01:21.
Citera
2014-10-28, 01:33
Medlem
PermanentNojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Med Saga och Paow är det väl främst för att de är såpass lättfotade, inte att de är just kvinnor.
Förnekar dock inte att det finns problem med det du skrev.

Men att tex Smail då har legat med två stycken tycker jag inte är lika illa som att Saga har legat med fyra stycken.
Även fastän hon vet att Kristian gillar henne och att hon tycker att han är bra i sängen så måste hon ändå prova på en annan kille samma kväll som hon kommit in i huset igen... typ för att det är roligt eller något?
förstår inte alls grejen med att sära på benen lite hur som helst men egentligen är en annan människas sexliv rätt ointressant... så jag är redan trött på att "lägga mig i" och går nu vidare.

(Förresten, finns säkert de som tycker att Smail är kung som fick till det med Saga (som han ville under maffiaveckan) och att Saga är en hora som låg med honom. Patetiskt och omoget att tycka att någon är kung pga något ligg)

Givetvis är det för att de är lättfotade, dock i kombination med att de är kvinnor. Hade någon av de manliga deltagarna legat med varenda tjej där inne så hade han inte fått ens i närheten av den kritik som Paow och Saga får utstå nu.
Jag tycker inte heller att man borde ligga med vem som helst, utan att sex ska vara speciellt och begränsat till någon man tycker mycket om. Det är dock bara min åsikt, och jag dömer inte någon som har en mer liberal syn på sex. Jag tycker inte det är "illa" att Saga ligger med flera personer (vill hon ha sex för att det är roligt så är det bara kul för henne), det som är äckligt är hur hon behandlar en människa som uppenbarligen har känslor för henne.
Citera
2014-10-28, 01:45
Medlem
Stackars Kristian, han är så jävla go. Saga gjorde bort sig ordentligt idag. Förstår inte hur hon kan leva med sig själv när hon beter sig såhär.
Citera
2014-10-28, 01:51
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recoleta
Stackars Kristian, han är så jävla go. Saga gjorde bort sig ordentligt idag. Förstår inte hur hon kan leva med sig själv när hon beter sig såhär.

Förstår inte hur du kan leva med dig själv! Att tro detta är på riktigt.
Citera
2014-10-28, 01:52
Medlem
Är PH ett tävlingsprogram eller vad fan är problemet?

Jag fattar inte hur dessa deltagare som åkt ut i parceremonin kan komma tillbaka in i spelet. De har ju blivit bortspelade, alltså har de officiellt åkt ut.
Hur rättvist är det mot de andra deltagarna som varit med från början och varit kvar i spelet hela vägen få se att en annan kommer in igen. Nu är det främst saga jag syftar på.

Vad är produktionens mål här egentligen? Vet de ens vad de håller på med?

Inte nog med det så är ju detta programmet riggat som in åt helskotta. Produktionen bestämmer vem som ska vara kvar eller ej och kan hitta på vilka regler de vill som passar de de vill ha kvar. Den självklara vinnaren denna säsong är ju smail. De spelar allt i hans händer. Ingen raketforskning direkt. Men han förtjänar det också eftersom han kommit in och spelat spelet fullt ut och förstått vad detta går ut på. En skicklig lirare också.
Citera
2014-10-28, 01:54
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoCents
Är PH ett tävlingsprogram eller vad fan är problemet?

Jag fattar inte hur dessa deltagare som åkt ut i parceremonin kan komma tillbaka in i spelet. De har ju blivit bortspelade, alltså har de officiellt åkt ut.
Hur rättvist är det mot de andra deltagarna som varit med från början och varit kvar i spelet hela vägen få se att en annan kommer in igen. Nu är det främst saga jag syftar på.

Vad är produktionens mål här egentligen? Vet de ens vad de håller på med?

Inte nog med det så är ju detta programmet riggat som in åt helskotta. Produktionen bestämmer vem som ska vara kvar eller ej och kan hitta på vilka regler de vill som passar de de vill ha kvar. Den självklara vinnaren denna säsong är ju smail. De spelar allt i hans händer. Ingen raketforskning direkt. Men han förtjänar det också eftersom han kommit in och spelat spelet fullt ut och förstått vad detta går ut på. En skicklig lirare också.

Är man över 12 så förstår man detta är castat och rullar på med manus som deltagarna ska hålla sig till.
Citera
2014-10-28, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Är man över 12 så förstår man detta är castat och rullar på med manus som deltagarna ska hålla sig till.

Alltså som jag sa, riggat program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in