Blatte-ankan är så jävla äcklig. Först svansar hon efter Samir. Sen vuxenmobbar hon Jocke framför alla andra. Calle växte i mina ögon där. DU ankan är en horunge.
Hade jag varit Jocke hade jag slappat kuken i ansiktet på henne.
Senast redigerad av Ingakrusiduller 2014-09-23 kl. 03:47.
Läs inte om ni inte vill veta! Många av er vet nog detta då det cirkulerat runt ett tag..
Saga kommer..
Ligga med Smail och Paow.
Eric ..
kommer åka ut och komma in igen.
Kian..
komma in och åka ut, igen..
Ylva..
ligger också med Smail, tydligen gör hon även det bakom ryggen på Kian redan. Låter kanske lite konstigt att de inte visat det.. Men sen säger Ylva att de inte heller visar Ylvas och Kians romas som de haft enda från starten.
Ylva tar också ut Jasmine S.
Blatte-ankan är så jävla äcklig. Först svansar hon efter Samir. Sen vuxenmobbar hon Jocke framför alla andra. Calle växte i mina ögon där. DU ankan är en horunge.
Hade jag varit Jocke hade jag slappat kuken i ansiktet på henne.
Håller helt med. Tjejerna är inga snälla människor...
hade velat se en bild på saga utan hennes cm tjocka lager av smink.
Alla tjejerna förutom sirenen och evelina är verkligen helt vidriga människor. Snubbarna är ju mer som folk. Påminner mig om vilka falska horor många kvinnor är och varför en del kvinnor föredrar att umgås med män.
Senast redigerad av Hin håle 2014-09-23 kl. 16:05.
hade velat se en bild på saga utan hennes cm tjocka lager av smink.
Alla tjejerna förutom sirenen och evelina är verkligen helt vidriga människor. Snubbarna är ju mer som folk. Påminner mig om vilka falska horor många kvinnor är och varför en del kvinnor föredrar att umgås med män.
Finns inte många tjejer i världen som ser bra ut utan smink.
Saga har snabbt gått från att vara en rolig och blåst tjej, till en sjukt jobbig och tråkig tjej som jag bara vill få ut. Stackars Calle som måste försöka hålla henne på sin sida.
Tycker att bajsankan ändå är rolig men hon vägrar ligga, vill inte prata med sin partner, och sedan snackar hon skit om alla. Fyfan ut med henne nu!