Citat:
Ursprungligen postat av
Somaton
Du vet att alla som nyttjar "droger" inte missbrukar, va?
Att det går att föra ett helt normalt liv trots en flaska vin, en joint eller... håll i dig nu... en svamp på helgen?
Ja eller en svamp på jobbet? Varför inte skjuta lite heroin innan man ska köra skolbussen?
Jag har förlorat både vänner som familjemedlemmar till detta skit på grund av att de trodde att de hade kontroll på det som alla idioter man läser om här på FB (Ni låter som många av mina vänner när de var yngre och naiva, tyvärr fastnade en jävla massa i skiten). Visst knarka på jag bryr mig inte vad ni gör med era liv och kroppar men om ert pundande kan påverka mig på något vis blir jag lack.
Så jävla löjligt att ni alltid ska dra upp alkohol när frågan diskuteras. Hade alkohol kommit idag hade jag kunnat lova dig att även det hade varit förbjudet. Alkohol är även en helt onödig och skadlig produkt precis som de flesta narkotikaklassade produkter.
Jag är för att folk ska få bruka droger om de vill, jag har ingen rätt att bestämma över någons kropp/liv men då måste de som pundar inse att jag inte vill att deras pundande ska påverka mitt liv heller.
För att summera, jag är för att folk ska få bruka droger men jag hatar även droger. Vilket jävla onödigt skit det är.