Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Fast det gjorde du inte. Fakta, män kan få bröstcancer. Kvinnor kan inte få prostatacancer.
Bra det här att du tar upp prostatacancern, mycket viktigt för hockeyn. En undrar oxå mycket över detta med bröstcancern och hockeyn. Kan det vara den formen av cancer som gör att man ibland säger att hockeyspelare har spelat som kärringar, tror du?