Sen har jag inte något emot svenskar, utan det är er WT, svennebanan, rasister jag inte tål.
Vilket jävla hyckleri, du praktiskt taget uttrycker hat gentemot svenskar, dvs du är den största rasisten i den här tråden, försök att intala dig själv något annat, din tragiska jävel. Du har precis erkänt att du officiellt inte tål dig själv, din lilla fåntratt.
Politiker må acceptera blattar som vägrar ta seden dit de kommer, men folket gör det inte. Där har du anledningen till att SD växer varje år. Det är inte för att folk blir rasister, det är för att folk blir mer och mer less på att man massimporterar slödder (som du) i stället för bra invandrare.
Jag anser mig vara väldigt försvenskad. Jag firar både jul och midsommar med mina svenska kollegor. Vad mer kräver du av mig? Ska jag börja snusa? Äta surströmming? Ta med matlåda till jobbet?
Jag förnekade inte att marockaner praktiserade islam utan gav bara ett exempel på att inte alla muslimer kom överens med varandra. Å andra sidan är det i deras hemländer och här i Sverige kan det mycket väl vara annorlunda. MENA-blattar här lyssnar ju på hiphop medan de i hemländerna hatar negrer.
Exempel på att inte alla muslimer kommer överens med varandra är vad som utgör en stor del av krigen runtom i världen...det är det enda som Korantolkandet inom islam leder till...olika uppfattningar med påföljande krig... deras "hemländer" är ju i princip pennstreck på kartor gjorda av västerländska imperialistiska kolonialmakter utan fungerande inhemsk hegemoni som i Sverige, där svearna dominerat landet sedan Gustav Vasa, utan omfattande folkmord på motsvarigheten till Turkiets armenier, och Korantolkandet leder inte till några andra resultat i Sverige än i andra länder...motsättningar och krig utan möjlighet till förnuftigt resonemang...indelningen i "blattar" och "svennar" är ett exempel på hur denna begynnande process sakta etablerar sig i "normalsvenskan"...
Vilket jävla hyckleri, du praktiskt taget uttrycker hat gentemot svenskar, dvs du är den största rasisten i den här tråden, försök att intala dig själv något annat, din tragiska jävel. Du har precis erkänt att du officiellt inte tål dig själv, din lilla fåntratt.
Det är hur sjukt som helst att ni svennar inte inser hur tråkiga, opersonliga, kalla och snåla ni egentligen är. Snacka om vilken överdriven självbild ni har.
Jag anser mig vara väldigt försvenskad. Jag firar både jul och midsommar med mina svenska kollegor. Vad mer kräver du av mig? Ska jag börja snusa? Äta surströmming? Ta med matlåda till jobbet?
Största problemet är att muslimer i Sverige påverkar och ändrar vår kultur. Men de som anpassar sig har jag absolut inget emot.
Även så har de försökt slänga upp Islamofobi i enbart syfte att dra in pengar från staten att satsa på att motverka denna illusion vilket går till dessa tomtar. Det är INTE okey.
Om jag förstått det rätt så utger TS sig för att vara persisk och muslim. Det går inte riktigt ihop då det är allmänt känt att perser i Sverige är eller härstammar från flyktingar som flydde den muslimska revolutionen i Iran. Dessutom är de ofta högutbildade och "osynliga" som judar.
Största problemet är att muslimer i Sverige påverkar och ändrar vår kultur. Men de som anpassar sig har jag absolut inget emot.
Även så har de försökt slänga upp Islamofobi i enbart syfte att dra in pengar från staten att satsa på att motverka denna illusion vilket går till dessa tomtar. Det är INTE okey.
Fast du är ju inte etniskt svensk, din förvirrade serb.
Jebem ti pas mater, sto im se ulizujes när du inte är mycket bättre i deras ögon...
Grejen är att jag inte ens orkar bryr mig vad du anser. En undermänniska som du ska inte diktera vad jag ska göra och inte göra.
Du verkar ha snöat in dig i islam och muslimer att du inte kan resonerar klart. Jag är varken muslim, eller utomeuropé. Jag är säkerligen minst lika vit som dig. Skillnaden är bara att du hatar oss invandrare för att vi har lyckats bättre här i livet än en svennebanan som dig.
Du är helt enkelt svarslös, men finner inte ord för att medge det...trots all "nanoutbildning"...undermänniskor är ett ord som användes av Hitler för att beskriva judar, zigenare och mentalsjuka, och han tog livet av dem "en masse"...när du beskriver dig själv som varande varken muslim eller utomeuropé, men vit och invandrare så ligger det IMO nära till hands att du sympatiserar med nazisternas inställning till undermänniskor, snarare än "blattarnas" inställning till svenskar...ett ämne vilket dessvärre är "off-topic"...?
Så du är med andra ord en rasist? Ok. Det som gör oss svenskar större än er är att vi inte dömer folk vid första anblick, och bemöter alla med likvärdig respekt. Hade!
Fel! Att svensk kultur påverkas är inget större problem, t.ex. matkultur, sång och dans, poesi eller konst...däremot finns det gott om andra områden som utgör stora problem...att muslimer bedriver utbildning till förmån för sharialagar, t.ex... http://www.zidni.se/courses.php?course=18
...och att muslimska organisationer i Sverige har kontakter med muslimska brödraskapet... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16628650.ab
till exempel..."blattarna" i Sverige är en stor grupp och alla är inte muslimer, men känslan som förenar alla "blattar" som TS beskriver har mig veterligt inget annat namn än Islam...
T.ex. i grupparbeten i skolan eller på universitetet. Ni svennar märker det inte men det sker rakt framför era näsor. I en klass med 20 svennar å 4 blattar så blir vi väldigt glada när vi hamnar i samma grupp.
Som svensk kan jag säga att jag har märkt av detta.
Jag tror även att de flesta svenskar, och alltså inte bara invandrarna själva, märker av den här tendensen till klickbildningar efter etniska linjer.
Eftersom jag under min högskolevistelse befann mig i en gråzon där jag hängde lika mycket med invandrargruppen som svenskgruppen så är min uppfattning att båda läger är väl medvetna om fenomenet men att invandrarna kanske är lite ärligare om orsakerna.
Inget konstigt med det, lika attrahera lika.
Edit:
På denna nivån är detta fenomen förstås mest en relativt harmlös gruppsykologisk iaktagelse, men vad tror ni riskerar att hända med Sverige om det tillåts förvärras, om Sverige tillåts delas upp mer?
Detta är något vi alla bör frukta, vi Svenskar inbillar oss att hela världen kan leva i lycklig harmoni med varandra bara för att vi alla befinner oss på mark i Sverige.
Det är en total villfarelse, det Sverige riskerar med sina nuvarande extrema invandringsvolymer är en balkanisering av landet, inte ett lyckligt harmoniskt mångkulturellt paradis..
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Varför denna glädje kanske du frågar dig. Jodå jag skall berätta för dig. Vi uppfattar er svenskar som tråkiga, stela och ofta överdrivet svennebanan. Ni börjar prata om era morgonpromenader med era golden retrievers och hur gott det sitter med kaffe efter den där frullen som bestod av wasa frukost med ekologisk keso på som din manliga fru tvingar i dig. Ingen fucking bryr sig.
Håller med.
Dock får det tilläggas, att denna tråkiga, stela attityd till stor del försvinner när man lär känna en svensk bättre.
De flesta av oss vill inte avslöja våra åsikter om saker och ting för människor vi inte kan lite på. En slags feghet/rädsla för konflikt, som jag också stör mig på.
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Det finns sällan någon större broderskap mellan er svennar på samma sätt som vi blattar har. När vi hamnar i samma grupp på t.ex. ett seminarie så blir vi glada, vi klickar på fler nivåer och har ofta mer gemensamt. Våra livshistorier och familjehistorier är mer intressanta än er svennar. Vi gillar att prata och interagera med varann mer eftersom vi har samma nivå av respekt mot varandra redan från sekund 1 till skillnad från er svennar som ofta beter er falskt eller utan personlighet överhuvudtaget.
Svenskarna är fortfarande i majoritet och vi känner därför inte att vi behöver ty oss till varandra för att hävda oss.
Men i takt med den ansvarslösa invandringen så kommer detta att ändras, och även svenskarna kommer att bli mer grupp- och självmedvetna. På gott och ont.
Senast redigerad av Sockerpappan 2014-10-26 kl. 14:35.