2014-10-05, 20:32
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Vad kostar pinnglass från GB?

...men adekvat jämförelse här är väl snarast Carte d´Or, GB gräddglass m fl..? Då är B & J INTE prisvärd.

Helt OT men ändå; varför finns ingen rom-russin eller punsch-russin kvar, oavsett märke? SIA var väl "sist ut" med dessa godbitar??
Citera
2014-10-05, 20:44
Medlem
XtraXs avatar
http://www.benjerry.com/flavors

Nån som vill följa med till Usa och äta glass tills vi imploderar? =)
Citera
2014-10-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
http://www.benjerry.com/flavors

Nån som vill följa med till Usa och äta glass tills vi imploderar? =)

Jo tack! Min favorit är Cinnamon Bun http://www.benjerry.com/flavors/cinnamon-buns-ice-cream. Varför kan inte detta kanelbulle-älskande land ta hit den smaken??
Citera
2014-10-18, 14:20
Medlem
Min favorit så far - chunky monkey
Citera
2014-10-25, 20:01
Medlem
Jag är alldeles för beroende!!

När jag väl stoppar en sked i munnen så måste jag äta hela burken. Det är som om jag inte kan stoppa mej själv.

Jag åt en hel fudge brownie igår och jag mådde så illa! Kräktes t.o.m

Och ändå så bad jag min pojkvän att gå köpa en till nu. Hur stoppar jag mig själv? Svårt eftersom den är så förbannat god!
Citera
2014-10-25, 21:39
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Hur stoppar jag mig själv?

Antagligen kräktes du eftersom glassen bara är rent socker, köp bättre glass istället! Till och med LIDL har bättre grejer.

När det gäller just glass brukar faktiskt de billigare varianterna vara godare än dyra skräpglassar som Ben & Jerrys och Häääääääägendazzzzzs.
Citera
2014-10-26, 11:38
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Jag är alldeles för beroende!!

När jag väl stoppar en sked i munnen så måste jag äta hela burken. Det är som om jag inte kan stoppa mej själv.

Jag åt en hel fudge brownie igår och jag mådde så illa! Kräktes t.o.m

Och ändå så bad jag min pojkvän att gå köpa en till nu. Hur stoppar jag mig själv? Svårt eftersom den är så förbannat god!

Säg till din pojkvän att ta glassen ifrån dig när du har ätit ungefär hälften =)
Citera
2014-10-26, 11:47
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Antagligen kräktes du eftersom glassen bara är rent socker, köp bättre glass istället! Till och med LIDL har bättre grejer.

När det gäller just glass brukar faktiskt de billigare varianterna vara godare än dyra skräpglassar som Ben & Jerrys och Häääääääägendazzzzzs.

Jobbar du på Triumfglass eller varför är du så anti mot Ben&Jerrys? Det finns nog en anledning till att dom är en av den populäraste glassen, oavsett dess höga pris. Du är väldigt unik som tycker billig skitglass från t.ex Lidl skulle vara godare än B&Js. Och det där med bara socker är struntprat, du vet inte vad du snackar om. Frågan är ju om du ens köpt nån B&J glass överhuvudtaget.
Citera
2014-10-26, 12:42
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Jobbar du på Triumfglass eller varför är du så anti mot Ben&Jerrys? Det finns nog en anledning till att dom är en av den populäraste glassen, oavsett dess höga pris. Du är väldigt unik som tycker billig skitglass från t.ex Lidl skulle vara godare än B&Js. Och det där med bara socker är struntprat, du vet inte vad du snackar om. Frågan är ju om du ens köpt nån B&J glass överhuvudtaget.

MAX är sveriges populäraste hamburgarställe, ett ställe vars burgare består av 84% kött, resterande procent: mjölk, ägg och koncentrerat snusk. Men eftersom stället är så populärt så antar jag att maten är av hög kvalitet..? Skärpning.

Ben & Jerrys ÄR rent socker, smaken försvinner bland det överjävliga sötslisket. Ska man ha god glass, med äkta smak, bör man köpa italiensk sådan. Finns i vilken affär som helst, bland annat i ångestbutiken numero uno: LIDL.
Citera
2014-10-26, 13:03
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
MAX är sveriges populäraste hamburgarställe, ett ställe vars burgare består av 84% kött, resterande procent: mjölk, ägg och koncentrerat snusk. Men eftersom stället är så populärt så antar jag att maten är av hög kvalitet..? Skärpning.

Ben & Jerrys ÄR rent socker, smaken försvinner bland det överjävliga sötslisket. Ska man ha god glass, med äkta smak, bör man köpa italiensk sådan. Finns i vilken affär som helst, bland annat i ångestbutiken numero uno: LIDL.

Men varför köper så många isåfall ben and jerrys om den är så vidrig och bara smakar socker?
Citera
2014-10-26, 13:33
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Men varför köper så många isåfall ben and jerrys om den är så vidrig och bara smakar socker?

Varför köper så många MAX burgare? Varför går fortfarande så många och tittar på Adam Sandler-filmer?

Jag vet faktiskt inte. Hjärntvättning, urusla smaklökar?
Citera
2014-10-27, 12:52
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Varför köper så många MAX burgare? Varför går fortfarande så många och tittar på Adam Sandler-filmer?

Jag vet faktiskt inte. Hjärntvättning, urusla smaklökar?

Eller så lever inte varenda kotte efter dig och vad du tycker och tänker. Folk är olika vetdu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in