2014-10-27, 18:44
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Eller så lever inte varenda kotte efter dig och vad du tycker och tänker. Folk är olika vetdu.

Ja, en del har bra smaklökar, en del sämre. Var ju det jag skrev.

Klart folk får gilla söndersliskig BJ-glass, men deras hjärnor hade nog imploderat om de smakade mer kvalitativa sorter, som till exempel italiensk glass.
Citera
2014-10-27, 19:39
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.

Klart folk får gilla söndersliskig BJ-glass, men deras hjärnor hade nog imploderat om de smakade mer kvalitativa sorter, som till exempel italiensk glass.

Kan säga dig att jag har nog ätit all glass som man kan tänka sig. Och vissa Ben&Jerry sorter är klara favoriter, och nej det är inte för att jag älskar socker, jag gillar god glass
Citera
2014-10-27, 22:52
Medlem
Verdess avatar
Citat:

Har bott i Italien och tycker ändå om B&J, så det så!
Citera
2014-10-28, 10:08
Bannlyst
Den största nackdelen med B&J är att de kostar som 2 GBglassboxar.
Citera
2014-10-29, 07:25
Medlem
mbois avatar
Citat:

Du som skriver att du inte gillar B&J pga den söta smaken, är inte då italiensk glass i samma klass om man jämför med B&J? Klanka inte ner på de som skriver i tråden att de tycker glassen är god, innerst inne gillar du nog den med
Citera
2014-11-07, 23:52
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Smakade precis tjejens Satisfy My Bowl-bunke. Bara för att få bli lite förbannad över hur usel denna glass är. Och ja, jag är såklart rosenrasande. S-O-C-K-E-R! Smakar enbart socker, inget annat. Så jäkla sliskigt att det är kriminellt.

Tycker tvärtom att Ben & Jerrys har en tydligt gräddig smak..
Citera
2014-11-07, 23:57
Medlem
GeneralPoops avatar
Är ett stort fan av Ben & Jerrys.

Men mitt största problem med dom är storleken på burken. Det är för lite för att kunna dela upp det på två ätningar. Men det är för mycket för en. Så antingen så borde dom minsnka stoleken med en tredjedel ungefär, eller öka den med ungfär lika mycket
Kanske ett I-landsproblem ,men dock ett problem!
Citera
2014-11-09, 23:43
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Är ett stort fan av Ben & Jerrys.

Men mitt största problem med dom är storleken på burken. Det är för lite för att kunna dela upp det på två ätningar. Men det är för mycket för en. Så antingen så borde dom minsnka stoleken med en tredjedel ungefär, eller öka den med ungfär lika mycket
Kanske ett I-landsproblem ,men dock ett problem!

Har länge delat dina åsikter här!(!)
Citera
2014-11-11, 16:00
Medlem
Plunkies avatar
Ben & Jerry's <3

Jag kan inte ens förklara min kärlek för Ben & Jerry's.
Vet inte om ni smakat den som är special edition just nu som heter "Satisfy my Bowl" but god damn it it's the best Ben & Jerry's i have ever eaten!!
Önskar den va för alltid </3
Citera
2014-11-12, 07:25
Medlem
Jag måste faktiskt erkänna att jag inte är så imponerad av B&J faktiskt. Men det har ju sina bra sidor; det är ju mer "kvalité" i den här glassen så det är inte bara vattning mjölk med socker som vissa andra billiga glassar, som även är mer luft än något annat, så jag äter inte lika mycket av den åt gången. Min bättre hälft älskar den här glassen dock så jag kommer nog i fortsättningen att låta denne få den dyra så köper jag något billigt till mig själv istället.
Citera
2014-11-12, 07:43
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plunkie
Ben & Jerry's <3

Jag kan inte ens förklara min kärlek för Ben & Jerry's.
Vet inte om ni smakat den som är special edition just nu som heter "Satisfy my Bowl" but god damn it it's the best Ben & Jerry's i have ever eaten!!
Önskar den va för alltid </3

Det är ju just den här " smaken" som representerar allt som är dålig med märket. Bara socker och artificiell banansmak. En barnglass som inte håller måttet. Jag gillar verkligen de tyngre vuxnare varianterna, som Half baked och Brownie. Men deras "snälla" smaker är så tråkig som trist glass kan bli.
Citera
2014-11-12, 12:52
Medlem
Plunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Det är ju just den här " smaken" som representerar allt som är dålig med märket. Bara socker och artificiell banansmak. En barnglass som inte håller måttet. Jag gillar verkligen de tyngre vuxnare varianterna, som Half baked och Brownie. Men deras "snälla" smaker är så tråkig som trist glass kan bli.

Ja det är ju en smak fråga.
Jag tycker om nästan alla Ben and Jerry's.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in