2013-08-09, 21:04
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Mörderskan hemlös?
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=104&artikel=5595767

Uppmärksamt av dig att upptäcka artikeln. SR stängde av kommenteringen till artikeln efter bara två godkända kommentarer. Det är inte svårt att gissa varför den stängdes av.

Undrar om hon har med sig Robban ifall någon tafsar på henne.
Citera
2013-08-10, 12:43
Medlem
Känns som det var igår dom dömdes i tingsrätten. Redan ute och lever livet, ja hon verkar ju inte må allt för dåligt eller ångra sig då hon väljer att ställa upp i media och synas i hela Sverige.

Nåja, alla förtjänar en andra chans.
Citera
2013-08-10, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist

Nåja, alla förtjänar en andra chans.

Frågan är hur många chanser dessa personer redan fått?? Att ge dem en "andra chans" gång på gång kan mycket väl ha lett till Tommy Johanssons död.
Citera
2013-08-10, 19:52
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Mörderskan hemlös?
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=104&artikel=5595767

Kollar man hennes facebook profil det man kan se i alla fall så ser hon inte ut att vara speciellt hemlös men det kanske räcker med att sakna bostad som en massa människor gör runt om i Sverige.
Som man bäddar .....
Citera
2014-10-26, 12:26
Medlem
Markus Westling släkting till Daniel Westling? Blir mer övertygad om det när jag ser att han hade hälsingeadvokaten Myrberg. Hur i så fall? Fin släkt han en aktiv SD:are och nu denne stjärna. Men så hade han ju 0.1 på högskoleprovet också, säger väl en del. Grattis Victoria och svenska folket.
Citera
2014-10-26, 14:41
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Markus Westling släkting till Daniel Westling? Blir mer övertygad om det när jag ser att han hade hälsingeadvokaten Myrberg. Hur i så fall? Fin släkt han en aktiv SD:are och nu denne stjärna. Men så hade han ju 0.1 på högskoleprovet också, säger väl en del. Grattis Victoria och svenska folket.

De är nog inte släkt.
Nämnde Markus stavar sitt namn med V dvs V*estling.
För övrigt så bor denna yngling numera i Uppsala http://www.ratsit.se/19910419-Markus_Karl_Fredrik_Vestling_Uppsala/45kAagnIa10mz4JSyrvaskgC-ZNpwlVXLdGlnhVRSsQ
https://www.facebook.com/m*arkus.w*estling.77?fref=ts

PS Notera att länken till fejjan är maskad med *
Citera
2016-03-20, 11:19
Medlem
F.Costellos avatar
Är R*bin frisläppt nu eller? Kom över hans Facebook och han verkar ha ganska fri tillgång till den.
Citera
2016-05-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Costello
Är R*bin frisläppt nu eller? Kom över hans Facebook och han verkar ha ganska fri tillgång till den.

Såg att flera hade skrivit "när du kommer ut" liknande grejer så nej han är inte frisläppt än. I slutet på 2016 eller början på 2017 kommer han ut skulle jag gissa på.

För övrigt kom jag över denna tråden när jag skulle försöka kolla vad som hade hänt på Göklund i måndags den 23/05-16. En man vid namn Ro*in Fre*lund ska ha blivit knivhuggen och har även hört att på något sätt ska en Kl*in vara inblandad. Om det är Emelie eller inte har jag ingen aning om men har även hört rykten om att Emelie och denna "nya" Robin ska vara ett par.
Citera
2016-11-27, 23:34
Bannlyst
släpps till sommaren tydligen
Citera
2016-12-08, 15:32
Bannlyst
Nu skriven på Brynäs
Citera
2018-03-04, 19:55
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enbentmammut
Såg att flera hade skrivit "när du kommer ut" liknande grejer så nej han är inte frisläppt än. I slutet på 2016 eller början på 2017 kommer han ut skulle jag gissa på.

För övrigt kom jag över denna tråden när jag skulle försöka kolla vad som hade hänt på Göklund i måndags den 23/05-16. En man vid namn Ro*in Fre*lund ska ha blivit knivhuggen och har även hört att på något sätt ska en Kl*in vara inblandad. Om det är Emelie eller inte har jag ingen aning om men har även hört rykten om att Emelie och denna "nya" Robin ska vara ett par.

Klein bor väl i jönköping
Citera
2018-03-05, 09:13
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Costello

url? Så han bor på brynäs nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in