Citat:
Ursprungligen postat av
canibus
Det var främst fråga 32 som i min värld är totalt given D.
Fråga 31 så glömmer du stycket ovanför som jag tycker säger mer
"
Today, this kind of storytelling has taken on a harder edge and eco-thrillers have become a more robust genre on the page and the screen. "
Om man sedan kollar ut i verkligheten så tycker jag det under många års tid nu producerats massvis med undergångsfilmer och böcker kopplade till klimat och natur. Det avgjorde saken för mig i varje fall
Jag förstår. Skrev inlägget för att frågan väckte en stor uppmärksamhet i denna tråd. Tycker också att D) ser ut som ett klokt svar på fråga 32. Dock så har jag läst texten återigen och kan ifrågasätta om D) verkligen är ett konkret svar eller ej.
"but the reason it is still used in China is because that’s the way most online advertisers, usually small and medium-sized companies with limited resources,
like it. Cost-per-day not only has the benefit of familiarity, but with credible data thin on the ground it also provides a relatively reliable way of gauging the reach of digital campaigns."
Fråga 32 gäller i princip samma sak som 31. I texten står de att man "gillar" det, men man ska återigen inte blanda ihop ord. Att man gillar något betyder
absolut inte att man föredrar något.
Därför tror
jag att D) är ett felaktigt svar.