2014-10-25, 22:03
Medlem
prees avatar
Du har rätt, arabfarsor som skriker "det haraaam" så fort dom inte håller med om något är mycket roligare. Framförallt deras söner och döttrar, roliga människor det där.

Du glorifierar utanförskap. Jag är halvsvensk men har bott i problemområden hela mitt liv så jag kan se på båda sidor myntet. "Svennar" kan vara sjukt tråkiga men det betyder inte att jag kommer sätta mig ner med någon konservativ syrian och ha det hur kul som helst.

Vidare, om ni bröder kommer så väl överens så jogga ner till Israel och förlåt dina arabbröder. inte? Nej tänkte väl det. Det beror med andra ord på sammanhanget du sätts i, som allt annat.

Det finns inget inneboende värde i att komma från någonstans, blattar av alla borde förstå det.
Citera
2014-10-25, 22:10
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Ännu en gång, du tar några skräckexempel som skrämt livet ur dig och tack vare din självbevarelsedrift så vill du sky blatten med alla medel. Det är förståeligt, inte ditt fel att du inte vill riskera att råka ut för den stora stygga blatten.

För varje aggressiv och respektlös blatte finns det 1000 som inte är det.
Är det likadant med svenskar - bara 0,1% är tråkiga, rasistiska svennar? Eller är 99,9% av oss svenne-slödder?

Är invandrare generellt sett bättre människor än svenskar? Har ni kommit till vårt land för att hjälpa oss att göra det bättre?
Citera
2014-10-25, 22:13
Medlem
Ullenobehags avatar
Varför åker du inte hem till ditt skitland då? Otacksamma horunge!

Ni skämmer bara ut här er ändå... Måste hävda er för att ni är rädda för oss Svenskar haha
Citera
2014-10-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Sån här läsning gör ju att man blir mer stolt än nånsin över att vara helsvensk. Tack gode gud för att du gjorde mig till skandinav och inte blatte.
Jag kude inte ha sagt det bättre själv !
Tack !
Citera
2014-10-25, 22:21
Medlem
Om du inte trollar är du helt blåst. Hur vet du att inte svenskar blir glada att hamna i samma grupp eller ser ner på ''blattar'' på det sättet som du ser ner på svenskar?
Citera
2014-10-25, 22:26
Medlem
arakas avatar
jorå, vi får bevis för er sammanhållning dagligen....
http://www.dn.se/nyheter/sverige/cyklist-overfolls-helt-oprovocerat/
själv delar jag upp alla invandrare i två grupper. den ena ser jag som svenskar med invandrarbakgrund (folk som skaffar arbete och integrerar sig) den andra kallar jag för blattar (TS o likn patrask)
Senast redigerad av araka 2014-10-25 kl. 22:29.
Citera
2014-10-25, 22:27
Medlem
Jodå vi är fullt medvetna om dessa "blickar", vi tycker till och med att det är skämmigt, för ni tror er säga så mycket med dem, samtidigt som ni tror att inte stort sett alla runt om kring märker era "signaler". Jag tänker inte säga att du är den typ av människa med utländskt ursprung som utgör stereotypen, jag skulle inte förnedra dessa människor (oss, om man vill) så grovt. Inte ens i ett skämt. Vi är mycket medvetna om hur människor som dig TS (nu pratar jag inte om invandrare, utan jag pratar om alla människor med ditt beteende och din personlighet) slutar med att vara samhällets nollor, men inte minst är de samhällets nollor utan de klagar och avundar andra människor som har det bättre än dem, som tog den chansen de en gång sket i för de ville skriva en text på flashblack istället. Till skillnad från andra "svennebananer" och människor med utländskt påbrå i samma situation som du kommer hamna i, eller redan är i, så kommer inte dessa människor få någon form av nojja över det hela. De kommer inte tycka att deras livsstil är mediokert och inte värdigt, trotts att de inte har den bästa datorn på marknaden, inte kan gå på alla restauranger så ofta som de vill, inte kan köpa de finaste dyraste kläderna, och inte har någon form av kunskap som de kan gömma sig bakom och säga "jag är ett proffs i detta!". De kommer vara glada med sitt liv för de väljer att göra något bra utav de, så de kanske pratar om sin golden retriever etc, istället för att gnälla och vara en riktig nolla och säga att "fan vad dålig jag är som ville vara den 'coolaste blatten' i skolan, istället för att försöka ta mina chanser som jag fick... Insåg jag inte att även de andra 'blattarna' tyckte att jag var en riktig tönt?". Det enda jag kan säga är att jag tycker synd om dig TS, och andra utländska människor som får lida utav det dåliga ryckte du lägger över dem. Jag är dock glad att du är en minoritet i en minoritet.
Citera
2014-10-25, 22:34
Medlem
NorthPorts avatar
Stor humor i denna tråd. Att svartingar på något sätt skulle kunna hålla ihop i något sammanhang är ett fullständigt vansinnigt påstående. För svartingar är nämligen kaos och konflikt det naturliga tillståndet. Det är naturligtvis därför deras hemländer är sådana rövhål. De samsas ju till och med sämre än en genomsnittlig flock med apor.

Att de flesta svartingar glorifierar sina liv ute i förorten som går ut på att parasitera på staten, gå och dagdröna och bete sig allmänt värdelöst är inte så konstigt. Det kan inte vara lätt att erkänna att det egna folkslagets gemensamma nämnare är att vara misslyckad. Vad tillför man egentligen människorasen liksom?
Citera
2014-10-25, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caesare
Väldigt tråkigt att se sådant förakt etniska svenskar och svenskar med invandrarpåbrå emellan - från båda sidor. Det bådar inte för ett gynnsamt klimat i framtiden.
Jag orkade inte läsa mkt längre än hit, för jag såg framför mig ett Afrika med inbördeskrig här i Svefige; vita, svarta, mulatter.

Den för mig hemska bilden är att det var pga ett inbördeskrig i USA som
Ku Klux Klan sägs ha bildats & startats. :-/
Citera
2014-10-25, 22:47
Medlem
sparvsylts avatar
Göra en rasistisk tråd där du kallar andra för rasister, jodu, bra start. Dessutom är det vidare känt med era sk. brödraskap, det är därför jag och många andra undviker er kamelknullare, man känner sig helt enkelt inte alltid trygg med er i vår närhet. Samtidigt som du inte ska dra alla över en kam ska vi självklart inte dra alla er över en kam men sen år tillbaka representerar ni majoriteten av alla våldsbrott runtom i Europa så det är inte speciellt svårt att inse att svenskar inte tycker om er. Ni kommer hit från era krig och dyl. inget större fel i det men det är eran trista attityd mot oss svenskar som är bofasta här sen lång tid tillbaka som stör mig. Ni kommer hit utan några större summor pengar men ändå vill ni leva som minst medelklassare, hur går det ihop va? Jo ni är så satans giriga när ni kommer hit och ska ha allt serverat och det finns få grejer som är så äckligt som det. Jag blir faktiskt glad när jag ser svenskar med invandrarbakgrund som har arbetat sig upp till sitt sk. Svensson-liv men ni som lever i "hoodsen" och skyller er kriminalitet på arbetsbrist är fan dumma i huvudet, det råder stor arbetsbrist i Sverige samtidigt som våra politiker gärna tar emot halva Afrika för att hålla den glada svenska fasaden uppe. Nu kanske du börjar förstå problemet och vips blev du genast smartare än en del politiker (överdrift men ibland känns det så), det går helt enkelt inte att ta hand om fler människor om man inte kan ta hand om sin ursprungsbefolkning.

Ber om ursäkt för offtopic men ibland måste man skriva av sig. Texten blev ganska lång också så jag kan ha virrat bort mig själv. Peace!
Citera
2014-10-25, 22:48
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Stor humor i denna tråd. Att svartingar på något sätt skulle kunna hålla ihop i något sammanhang är ett fullständigt vansinnigt påstående. För svartingar är nämligen kaos och konflikt det naturliga tillståndet. Det är naturligtvis därför deras hemländer är sådana rövhål. De samsas ju till och med sämre än en genomsnittlig flock med apor.

Att de flesta svartingar glorifierar sina liv ute i förorten som går ut på att parasitera på staten, gå och dagdröna och bete sig allmänt värdelöst är inte så konstigt. Det kan inte vara lätt att erkänna att det egna folkslagets gemensamma nämnare är att vara misslyckad. Vad tillför man egentligen människorasen liksom?

Haha så rätt och så fantastiskt nedvärderande.

Ts, dö i aids. Det du beskrev på nästintill en a4 kallas för grupptillhörighet och är ett naturligt och självklart tillstånd hos dem flesta primater. Att du behöver lägga så mycket energi på att beskriva det, är pinsamt.

Jag är själv invandrare, dock inte av din babbesort. Däremot är jag rysk och kom till Sverige för en dryga 13 år sedan. Jag har till skillnad från dig lärt mig begreppet "definition av situation", och behöver inte finna mig i omständigheter där jag söker ögonkontakt med någon av slaviskt påbrå för att känna tillhörighet.ä i gruppen. Det tyder på att våra intelligensnivåer skiljer sig åt, föga förvånande. Du och din sort är pinsamma och är anledningen till att jag röstade SD 2014.
Citera
2014-10-25, 22:52
Medlem
Wargs avatar
Hur gammal är du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in