Citat:
Ursprungligen postat av
NorthPort
Stor humor i denna tråd. Att svartingar på något sätt skulle kunna hålla ihop i något sammanhang är ett fullständigt vansinnigt påstående. För svartingar är nämligen kaos och konflikt det naturliga tillståndet. Det är naturligtvis därför deras hemländer är sådana rövhål. De samsas ju till och med sämre än en genomsnittlig flock med apor.
Att de flesta svartingar glorifierar sina liv ute i förorten som går ut på att parasitera på staten, gå och dagdröna och bete sig allmänt värdelöst är inte så konstigt. Det kan inte vara lätt att erkänna att det egna folkslagets gemensamma nämnare är att vara misslyckad. Vad tillför man egentligen människorasen liksom?
Haha så rätt och så fantastiskt nedvärderande.
Ts, dö i aids. Det du beskrev på nästintill en a4 kallas för grupptillhörighet och är ett naturligt och självklart tillstånd hos dem flesta primater. Att du behöver lägga så mycket energi på att beskriva det, är pinsamt.
Jag är själv invandrare, dock inte av din babbesort. Däremot är jag rysk och kom till Sverige för en dryga 13 år sedan. Jag har till skillnad från dig lärt mig begreppet "definition av situation", och behöver inte finna mig i omständigheter där jag söker ögonkontakt med någon av slaviskt påbrå för att känna tillhörighet.ä i gruppen. Det tyder på att våra intelligensnivåer skiljer sig åt, föga förvånande. Du och din sort är pinsamma och är anledningen till att jag röstade SD 2014.