2014-10-25, 19:16
  #38065
Medlem
qazdtys avatar
Väldigt många som frågar om facit online, det finns här http://www.studera.nu/facit!
Citera
2014-10-25, 19:17
  #38066
Medlem
DoMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigge877
finns det tillgång till facit förutom tv (text tv) har nämligen ingen TV i närheten.
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonmartin22
finns det tillgång till facit förutom tv (text tv) har nämligen ingen TV i närheten.
Citat:
Ursprungligen postat av Skychi
Finns det tillgång till facit förutom tv (text tv) har nämligen ingen TV i närheten.
http://www.studera.nu/facit

Om ni sitter på flashback så bör ni ha tillgång till en dator. Denna dator bör även ha en webbläsare installerad.

1) Knappa in url: google.se

2) Skriv "högskoleprovet facit"

3) Klicka på länken högst upp
__________________
Senast redigerad av DoMM 2014-10-25 kl. 19:21.
Citera
2014-10-25, 19:18
  #38067
Medlem
Ojkans avatar
1.2 enligt vårens normeringstabell Hade hoppats på 1.4. Förbättrade mig iaf 0.45 sen sist
Citera
2014-10-25, 19:19
  #38068
Medlem
Soulsurfers avatar
Hur tyckte ni att provet var? Var verb lättare eller svårare än normalt? Var kvant svårare eller lättare?
Citera
2014-10-25, 19:20
  #38069
Medlem
Internetkrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazdty
Precis, man blir så lätt blind för sina egna misstag. Läste helt fel på själva frågan!

har märkt att det är ett par riktigt enkla frågor varje gång, sånna som man inte förväntar sig
Citera
2014-10-25, 19:21
  #38070
Medlem
Ducadreams avatar
Jag kommer förmodligen börja förbereda inför nästa prov nästa månad. Hoppas flera är på.
Citera
2014-10-25, 19:23
  #38071
Medlem
DoMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag kommer förmodligen börja förbereda inför nästa prov nästa månad. Hoppas flera är på.
Säg mig, finns det ens nog med relevant stoff att träna på i fem månader?
Citera
2014-10-25, 19:23
  #38072
Medlem
1
Citera
2014-10-25, 19:25
  #38073
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoMM
http://www.studera.nu/facit

Om ni sitter på flashback så bör ni ha tillgång till en dator. Denna dator bör även ha en webbläsare installerad.

1) Knappa in url: google.se

2) Skriv "högskoleprovet facit"

3) Klicka på länken högst upp


Det är bara jag med tre st account, slå det ni.
Citera
2014-10-25, 19:26
  #38074
Medlem
DoMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigge877
Det är bara jag med tre st account, slå det ni.
All ära åt dig då antar jag...

Du är väl för övrigt inte avstängd/bannlyst som annan användare??

__________________
Senast redigerad av DoMM 2014-10-25 kl. 19:30.
Citera
2014-10-25, 19:28
  #38075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoneg
2 fel första matten, 38 rätt. 16 fucking fel andra matten!!!!!! HUR LYCKAS JAG!?!?!?

.... Antingen skrev jag ned fel svar på röda pappret eller på det riktiga. Har gått igenom andra provet och vet att jag löste iallafall 30/40 på denna delen.. Har jag ändåså lyckats förväxla svarsalternativen skjuter jag mig fan i huvudet.. Skulle fått 2.0 på denna delen, nu störtar det till 1.6-1.7.
Citera
2014-10-25, 19:30
  #38076
Medlem
r4ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
Hur tyckte ni att provet var? Var verb lättare eller svårare än normalt? Var kvant svårare eller lättare?

ORD var lättare medan ELF var svårare så det väger väl antagligen upp. Andra verbblocket var i mitt tycke betydligt lättare, fick 35/40 på den och var klar efter 40 min utan stress. Vilket var dåligt planerat egentligen, men vad ska man göra.

Skulle vara kul att höra hur det gick för dig? Jag och säkert flera är intresserade men accepterar ifall du vill hålla det hemligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in