1.7. Nöjd. :-)
Var det någon annan som upplevde att det var mycket som handlade om kvinnofrågor på ett eller annat sätt? Selma Lagerlöfdelen gled in på det, var om kvinnor i forskning och tror det var minst en till. Sen var det statestik om invandring och den om The Pacific pratade sig varm om människoutbyte. Brukar undvika flashbacks konsperationstrådar men lite undrar ju man om PK har smygit sig in här med.
Någon annan som upplevde samma sak? Förtjänar nästan en egen tråd.
1.7. Nöjd. :-)
Var det någon annan som upplevde att det var mycket som handlade om kvinnofrågor på ett eller annat sätt? Selma Lagerlöfdelen gled in på det, var om kvinnor i forskning och tror det var minst en till. Sen var det statestik om invandring och den om The Pacific pratade sig varm om människoutbyte. Brukar undvika flashbacks konsperationstrådar men lite undrar ju man om PK har smygit sig in här med.
Någon annan som upplevde samma sak? Förtjänar nästan en egen tråd.
Grattis. Hur mycket tid har du lagt ner inför provet?