2014-10-25, 19:09
  #2605
Medlem
Draedons avatar
2-1 mot äkta AIK på bortaplan känns ändå helt ok, fanns ju bud på mer mål visserligen åt båda håll men ändå. Det som dock borde uppmärksammas mest är domarskandalen i Skellefteå som är något av det värsta jag har sett på år och dagar. Hur fan kan idioterna på blålinjen vara så jävla blinda? Skellefteåspelaren var ca. 20m offside när de gjorde mål och fanskapet blåser inte. Katastrof. Sedan fick även Skellefteå spela med 6 man på plan, men domarna kan ju inte räkna så vad förväntar man sig...

Sen undrar jag vad Frölunda håller på med? Har de någon slags identitetskris eller varför har de klätt ut sig till AIK IF? Eller är det deras halloweendräkt, lite läskigt sådär?
Citera
2014-10-25, 19:16
  #2606
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Sen undrar jag vad Frölunda håller på med? Har de någon slags identitetskris eller varför har de klätt ut sig till AIK IF? Eller är det deras halloweendräkt, lite läskigt sådär?

Var det så svårt att ta reda på det så du frågar Flashback?
Citera
2014-10-25, 19:16
  #2607
Moderator
vfs avatar
Frölunda har spelat två dåliga matcher i rad men ändå fick dom med sig två poäng. Usla i går, mindre bra i dag.

Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Sen undrar jag vad Frölunda håller på med? Har de någon slags identitetskris eller varför har de klätt ut sig till AIK IF? Eller är det deras halloweendräkt, lite läskigt sådär?

Movember http://se.movember.com/

Snygga var dom iaf.
Citera
2014-10-25, 19:18
  #2608
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Var det så svårt att ta reda på det så du frågar Flashback?

Ja gud förbjude att man frågar saker på ett diskussionsforum....

Citat:
Ursprungligen postat av vf

Movember http://se.movember.com/

Snygga var dom iaf.

Jasså... Smyggnagare!
Citera
2014-10-25, 19:29
  #2609
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
http://www.hockeysverige.se/2014/10/25/serieledarna-bjod-pa-malkalas-i-gavle-aldrig-nojd/

– Det är ingen fara med vårt målvaktsspel. Starkbaum har varit fantastiskt bra och Jonas Johansson är tillbaka i J20 igen. Det där har jag ingen oro för över huvud taget, säger Tommy Jonsson efter att hans lag släppt in 15 mål på de senaste tre matcherna.

Hahaha. Hah. Ha...

Han måste ju vara gravt efterbliven.
Citera
2014-10-25, 19:33
  #2610
Medlem
ViagraFallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Nu har jag ingen jättekoll på hur Lehtonen är som spelare men det har hänt otroligt mycket med svensk hockey sen han senast var i SHL. Då, 2010/11 var det ETT lag som inte spelade man-man i egen zon. Det var Luleå Hockey. Två år senare spelade ALLA lag zonförsvar förutom Timrå som hängde kvar vid man-man.

Johan Harju är en spelare som har haft svårt att prestera mot överbelastande zonförsvar. Han var duktig på att hitta målchanser när Omark gjorde bort sin gubbe och skapade numerära överlägen.

Men som sagt, jag vet inte om det går att applicera på Lehtonen men man ska ha i åtanke att det har hänt otroligt mycket de senaste fyra åren.

Köper mkt av det du skriver. Men med det sagt så tycker jag ändå man ser skillnaden i Lehtonens sätt att agera nu jämfört med i inledningen(införstådd att det inte var lika skarpt läge)

Personligen är jag övertygad att Lehtonen kommer leverera i detta Aik och leverera när det blir viktigt. Nu vinner vi precis och det räcker trots allt.

Men klart man känner oro att en tänkt toppspelare inte ska hålla Speciellt när jag gett upp hoppet mer eller mindre helt för vissa sk stjärnor
Citera
2014-10-25, 19:39
  #2611
Medlem
Uttalar man verkligen Micflikier utan i:et i slutet? Noterar att i stort sett alla kommentatorer så gör, men "vågar" inte lite på dem med tanke på att de ofta har totalfel (lyssna bara på Thomas Johansson som i Cmores podcast säger fel på i stort sett varenda utländsk).
Citera
2014-10-25, 20:14
  #2612
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
2-1 mot äkta AIK på bortaplan känns ändå helt ok, fanns ju bud på mer mål visserligen åt båda håll men ändå.

Tack för äkta AIK Trevlig helg!
Citera
2014-10-25, 20:21
  #2613
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Hahaha. Hah. Ha...

Han måste ju vara gravt efterbliven.

Bagdad Bob. Men det har han ju varit hela hela hela tiden. Det kanske bara inte varit så tydligt som nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Tack för äkta AIK Trevlig helg!

Alla vet att det bara finns ett AIK i hockey. Solna kan få spela boule och golf.
Citera
2014-10-25, 20:33
  #2614
Medlem
.-.-.s avatar
Wennerholm tycker att Luleå ska sluta klaga på domarna hela tiden.

http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2014/10/host-och-lulea-faller/
Citera
2014-10-25, 20:45
  #2615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Wennerholm tycker att Luleå ska sluta klaga på domarna hela tiden.

Jag tycker herr Wennerholm kan öppna sitt kommentarsfält om han vill kommunicera något.
Citera
2014-10-25, 21:32
  #2616
Medlem
Giggsys avatar
Granak verkar så gott som klar, vill minnas att han var grym i FBK för några år sen?

Rautio är stabil som fan till skillnad mot Högberg som är riktigt ojämn. Little, Taffe, Micflikier fortsätter leverera, underbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in