2014-10-25, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare
Jag fick det också till E på husen då man inte vet i vilken ordning de bor på.
Det måste varit E. Om vi så vet ordningen på huset så vet vi inte husets bredd eller vilken sida av gatan de låg. Det måste ha varit E
Citera
2014-10-25, 16:52
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreleontalley
Sammanfattningsvis var första verbala svårast tycker jag. Båda mattedelarna var ok, den sista lite svårare. Och sista diagrammet kan ha varit det tråkigaste jag sett.
ORD kändes rätt bra med flera ord som varit med nyligen (typ rådvill och genmäle). MEK var ovanligt svårt, har haft lätt för det tidigare men idag var det knepigt.

Min dumme fan blev för avslappnad och hann bara göra 1 av 3 på sista tråkdiagrammet. Som tur är kan man ha mängder med fel på denna del och ändå få bra.
Citera
2014-10-25, 16:53
Medlem
Internetkrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otranadtill1000
Det måste varit E. Om vi så vet ordningen på huset så vet vi inte husets bredd eller vilken sida av gatan de låg. Det måste ha varit E

hahahaha
Citera
2014-10-25, 16:53
Medlem
papanoirs avatar
Fattar inte varför tidsbrist skall vara det som sänker flest på högskoleprovet. Orimligt att mäta smarthet/intelligens/allmänbildning via begränsad tid
Citera
2014-10-25, 16:54
Medlem
GROTTULFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanMedHornen
Samma här, dvs använde den informationen som gavs och tog inte för givet att dom bodde i den ordning som stod.

Generellt sätt mycket svarsalternativ E & D i slutet av KVA och genom NOG. Hur fick ni andra?
Citera
2014-10-25, 16:55
Medlem
papanoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Min dumme fan blev för avslappnad och hann bara göra 1 av 3 på sista tråkdiagrammet. Som tur är kan man ha mängder med fel på denna del och ändå få bra.
Du var i alla fall inte lika dum som mig och chansade 2 av dessa poäng på alternativet jag svarat minst på: E.

5 sekunder efter provtiden var slut insåg min dumme fan att alternativ E inte fanns...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Jag gjorde samma fel som du. Riktigt uselt av oss båda men ett och annat hjärnsläpp får man räkna med.
Det var nog den fällan de "ville" att man skulle kunna gå i. Hade själv svarat det först, ändrade när jag gick igenom provet.
Citera
Medlem
Bombaysapphires avatar
Det där med tidningarna i sista mattedelen fick mig fan att vilja spy. I övrigt gick de la rätt bra, trist att det alltid ska vara med en massa feministskit i de verbala delarna dock. Är tanken att tjejer ska få bättre resultat av det eller att killarna ska få sämre?
I övrigt hade tjejen som satt brevid mig så jääävla fin röv, hon hade nog kunnat vara med i en hiphop-video.
Citera
2014-10-25, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papanoir
Fattar inte varför tidsbrist skall vara det som sänker flest på högskoleprovet. Orimligt att mäta smarthet/intelligens/allmänbildning via begränsad tid

Provet skulle då istället bli svårare eftersom HP med oändligt med tid är inte speciellt svårt.
Citera
2014-10-25, 16:56
Medlem
Grinigunges avatar
x^4 - x^3 + x^2 + 1

x-1

Var det någon mer som fick detta till -2 då X = -1 ?
Citera
2014-10-25, 16:57
Medlem
HanMedHornens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROTTULF
Generellt sätt mycket svarsalternativ E & D i slutet av KVA och genom NOG. Hur fick ni andra?

Många D har jag, och en hel del A. Totalt 2 E på sista för min del.
Citera
2014-10-25, 16:57
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papanoir
Du var i alla fall inte lika dum som mig och chansade 2 av dessa poäng på alternativet jag svarat minst på: E.

5 sekunder efter provtiden var slut insåg min dumme fan att alternativ E inte fanns...

Haha!

3 minuter till facit...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in