2014-10-24, 08:36
Medlem
Körde lite icke-ranked games för att träna upp mina hooking skills hahah om ni ligger i "very high" i ranked hamnar ni typ i "normal skill" offpeak hours, väldigt underhållande, extremt mycket rage "PUDGE STAY IN YOUR LANE etc"
Citera
2014-10-24, 14:31
Medlem
Treants avatar
Team Secret.. fyfan! Kolla deras senaste match mot Na'Vi om ni missade! Världens bästa europeiska dota lag enligt mig.
Citera
2014-10-24, 21:58
Medlem
Sponnes avatar
You have been placed into the low-priority pool, as you are among the most highly reported players in the DOTA community.

16 games i low-prio, Går de att undgå eller måste man köra alla 16 lowprio?
Citera
2014-10-24, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
You have been placed into the low-priority pool, as you are among the most highly reported players in the DOTA community.

Grattis, nu får du spela med andra likasinnade och nej det går inte att fuska sig ur eller pusha på 10 min. Värt att tänka på nästa gång du rage:ar och feedar.
Citera
2014-10-24, 23:33
Medlem
test1fys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treant
Världens bästa europeiska dota lag enligt mig.

HAHAHAH denna formulering alltså.. Skön Men jo de är bra. Gillar Team Tinker också, två riktigt bra sammansatta lag!
Citera
2014-10-24, 23:34
Medlem
chessjamts avatar
Citat:

16 games? Shit! Hur fan lyckas man att bli så pass reportad? Sugen på att länka några matcher som ledde till detta?

Ena kompisen har hamnat i låg prio och måste spela såna matcher när jag lanar med honom. Anledningen är övergivna matcher. Är dock bara 6 såna som han har att spela.
Citera
2014-10-24, 23:41
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treant
Team Secret.. fyfan! Kolla deras senaste match mot Na'Vi om ni missade! Världens bästa europeiska dota lag enligt mig.

Tänker inte argumentera emot, slakten av Na'Vi var bland det brutalaste jag har sett. Men det ska sägas att Na'Vi underlättade, dels att man ger N0tail IO, sen var trilanen horribelt genomförd + Dendi OD solodödad av Timber mid, ska inte ske. Samma sak top där S4 Puck tog funn1k Tidehunter.

Torskar man tre lanes, varav trilane brutalt, kan man inte vinna. Riktigt roligt med Secret dock, blivit mitt andralag efter Alliance sen de formades, innehåller typ alla ens favoritspelare. Samma sak med TT, många lag man sympatiserar med just nu.
Citera
2014-10-25, 01:17
Medlem
Anbivalents avatar
Citat:

Afk clifffarma furion, gegegegegegeg. Dock rekommenderar jag att du börjar bete dig eller avinstallerar efter. Folk i lägre brackets behöver inte ha idioter i sitt lag för att göra upplevelsen sämre.
Citera
2014-10-25, 12:43
Medlem
Kallesvenne13s avatar
hur många är det som får upp "söker efter dota 2 nätverket hela jävla tiden när jag startar skiten?

har inte haft problem med detta innan utan det började igår
Citera
2014-10-25, 14:03
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
16 games? Shit! Hur fan lyckas man att bli så pass reportad? Sugen på att länka några matcher som ledde till detta?

Ena kompisen har hamnat i låg prio och måste spela såna matcher när jag lanar med honom. Anledningen är övergivna matcher. Är dock bara 6 såna som han har att spela.
Jag har 0% Lämnade matcher Klart att de har hänt att man har blivit mutad nån gång, men ca 24 timmar eller sådant. Ärligt talat så kan jag inte skicka några games då jag inte vet vilka de skulle vara

Citat:
Ursprungligen postat av Anbivalent
Afk clifffarma furion, gegegegegegeg. Dock rekommenderar jag att du börjar bete dig eller avinstallerar efter. Folk i lägre brackets behöver inte ha idioter i sitt lag för att göra upplevelsen sämre.
Fan snackar du om? Har säkert bättre mmr än dig också, lol.....
Citera
2014-10-25, 15:47
Medlem
AkeSvanstedts avatar
Ligger precis under 3000mmr och undrar hur det är däruppe på runt 5000.

Spelade precis ett game med Jakiro och blev den enda supporten. Köpte kurir och wards direkt och uppgraderade kuriren ungefär vid minut 5.

Sen fokuserade jag på arcaneboots och mekanism men ingen annan i mitt lag kunde köpa wards och det blev ett jävla gnäll från en snubbe som lirade sniper.

Som ensam support går det fan inte att bara spotta ur sig wards speciellt inte när dom har osynliga hjältar och man måste köpa en hel hög av båda wardsen.

Vid högre mmr fattar då spelare detta och köper wards fast dom inte är supports eller är det samma gnäll där?
Citera
2014-10-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkeSvanstedt
Ligger precis under 3000mmr och undrar hur det är däruppe på runt 5000.

Spelade precis ett game med Jakiro och blev den enda supporten. Köpte kurir och wards direkt och uppgraderade kuriren ungefär vid minut 5.

Sen fokuserade jag på arcaneboots och mekanism men ingen annan i mitt lag kunde köpa wards och det blev ett jävla gnäll från en snubbe som lirade sniper.

Som ensam support går det fan inte att bara spotta ur sig wards speciellt inte när dom har osynliga hjältar och man måste köpa en hel hög av båda wardsen.

Vid högre mmr fattar då spelare detta och köper wards fast dom inte är supports eller är det samma gnäll där?

Vid 5000 mmr fattar solo-support jakiro att wards är viktigare än att han får arcaneboots/meka och går om det behövs runt med sina bruna boots i 40 minutes och köper wards för alla pengar han får x)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in