Jag kan hålla med om att vi håller ihop men inte till gränsen du vill dra det. Känns som du känner dig väldigt utanför det svenska samhället och försöker skapa en "vi mot dem" mentalitet som också är fel. Jag läser ett väldigt tufft program där majoriteten av folket är svenskar. Det finns knappt några blattar men den andra riktiga som finns klickade jag direkt med och vi flippar alltid och har det kul när vi träffas. Sedan har jag inte direkt emot svenskar. Jag ogillar många svenskar men även många blattar. Det viktigaste för mig är att man ger alla samma chans. Om jag har en blatte eller svensk i kassan och denna person gör fel kommer jag tycka hen fortfarande e efterbliven. Inte utifrån hudfärg eller etnicitet utan snarare för att personen gjort fel. Men visst, jag håller med, jag känner mer samhörigt med blattar än svenskar och det är inte så konstigt. Vi har förmodligen mer gemensamt och mer vi kan relatera till i varandra än svennebananen från villaområdet utanför sthlm.
Dock e det tråkigt att du känner så brushan. Det är verkligen inte bra för dig eller din omgivningen att du känner så, men alla har sina orsaker och även jag har haft sådana tankar när jag var yngre. Du kanske också är väldigt ung och därför inte har hittat din plats. Men kom ihåg. Det finns alltid falska och vidriga människor, oavsett hudfärg och etnicitet. Försöka inte tänka på det som "vi och dem" för det är samma synsätt som nazze-hororna har och det är ett väldigt patetiskt sätt att se på människor.
Kärlek
Dock e det tråkigt att du känner så brushan. Det är verkligen inte bra för dig eller din omgivningen att du känner så, men alla har sina orsaker och även jag har haft sådana tankar när jag var yngre. Du kanske också är väldigt ung och därför inte har hittat din plats. Men kom ihåg. Det finns alltid falska och vidriga människor, oavsett hudfärg och etnicitet. Försöka inte tänka på det som "vi och dem" för det är samma synsätt som nazze-hororna har och det är ett väldigt patetiskt sätt att se på människor.
Kärlek
Största partiet nästa val tack vare er!