2014-07-24, 19:07
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
Malin har plötsligt försvunnit från "Sommarlov". Hon var med i tidningen och pratade om mörka tankar, depression m.m. Någon som vet vad hon gör istället?
Har för mig hon hade "semester" ett tag även förra året, till skillnad från de två andra programpajasarna så de har en kvinnlig vikarie just nu också. Bakgrunden vet jag ej.
Citera
2014-10-24, 23:37
Medlem
Mikeyjamess avatar
Enligt skvallerpressen ska hon dejta growlaren i Outtrigger från årets Melodifestival.

Hennes smak för män är minst sagt konstig - från Charles Manson-Ola till en blond råtta.
Citera
2014-10-25, 01:54
Medlem
Jag hade aldrig ens hört talas om henne förrän i kväll i samband med en totalt meningslös artikel i aftonbladet. Hon lär vara 32 år och har en "flört" på "g" med en snorvalp på 21 bast? Haha, jösses. Har hon redan ålderskomplex.
Citera
2014-10-25, 11:44
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Jag vet att hennes mor har portugisiskt påbrå och hennes far är från Sverige.

så det förklarar att hon är vacker ...
Citera
2014-10-25, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Jag hade aldrig ens hört talas om henne förrän i kväll i samband med en totalt meningslös artikel i aftonbladet. Hon lär vara 32 år och har en "flört" på "g" med en snorvalp på 21 bast? Haha, jösses. Har hon redan ålderskomplex.
Troligtvis bara livsnjutare.
Citera
2015-01-08, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4ll4h
Troligtvis bara livsnjutare.

Då får den där blonda råttan skratta sig lycklig om han lyckats bli hennes leksak, tillfällig eller inte. 21 fucking år och får lägga sig till sängs med Malin olssons hormoner och biologiska klocka i rollen som pojkvän? Finns det en gud finns han bara till för råttan simon.
Citera
2015-04-13, 15:12
Medlem
Citat:
Sommarlov utan Malin.
Den omåttligt populära programledaren Malin Olsson hoppar plötsligt av ”Sommarlov med Malin” i år.
– Det är jättetrist, säger hon om beskedet.

http://www.expressen.se/kvp/noje/mal...tvs-sommarlov/
Citera
2015-04-17, 15:56
Bannlyst
Haha helt sjuuuuuuuuuuuuukt att han Simon lyckats bli tillsammans med denna brud som är 10 år äldre än honom. Han ser fan ut som skit ju? Hon är ju väldigt fin. Vad säger ni flashbackare som alltid påstår att utseende är allt? Fan asså tänk er, snubben knullar säkert sönder henne varje dag. Jag är definitivt jävligt avundsjuk på jäveln.
Citera
2015-04-17, 17:12
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHiroshima
Haha helt sjuuuuuuuuuuuuukt att han Simon lyckats bli tillsammans med denna brud som är 10 år äldre än honom. Han ser fan ut som skit ju? Hon är ju väldigt fin. Vad säger ni flashbackare som alltid påstår att utseende är allt? Fan asså tänk er, snubben knullar säkert sönder henne varje dag. Jag är definitivt jävligt avundsjuk på jäveln.

Hon är från Skattungbyn, Orsa. Det förklarar det mesta, åk dit får in se.
Citera
2015-04-17, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Hon är från Skattungbyn, Orsa. Det förklarar det mesta, åk dit får in se.

Pallar inte åka dit. Kan du förklara?
Citera
2015-04-17, 21:16
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Pallar inte åka dit. Kan du förklara?
Svårt att göra i ett forum, låt oss säga att Skattungbyn har blivit ett "hippie-mecka" eller en samlingspunkt för personer med "alternativ livsstil", "vanliga" invånare från trakten upplever ett ökat trakasseri från inflyttade.
Citera
2015-10-13, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Då får den där blonda råttan skratta sig lycklig om han lyckats bli hennes leksak, tillfällig eller inte. 21 fucking år och får lägga sig till sängs med Malin olssons hormoner och biologiska klocka i rollen som pojkvän? Finns det en gud finns han bara till för råttan simon.

Citat:

Ja, sicken jädra lyckost. Helt otroligt att han får skicka på Sveriges snyggaste pingla, men han kanske har stor kuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in