2014-04-28, 15:44
Medlem
The Beach boys avatar
Jag vet att hennes mor har portugisiskt påbrå och hennes far är från Sverige.
Citera
2014-04-28, 17:32
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Jag vet att hennes mor har portugisiskt påbrå och hennes far är från Sverige.

Hur vet du det? Själv skulle jag tippa på att båda föräldrarna kommer från Sverige, den ena från nordligaste Norrland och den andra lite söder ifrån, dock inom landet.

Jag säger dock inte emot dig eftersom det bara är mina funderingar, men upp till bevis nu om du vet nåt.
Citera
2014-04-28, 20:35
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hur vet du det? Själv skulle jag tippa på att båda föräldrarna kommer från Sverige, den ena från nordligaste Norrland och den andra lite söder ifrån, dock inom landet.

Jag säger dock inte emot dig eftersom det bara är mina funderingar, men upp till bevis nu om du vet nåt.
Svenska wikipedia http://sv.wikipedia.org/wiki/Malin_Olsson... Såg att hon leder ett program inför eurovisions schlager festivalen.
Senast redigerad av The Beach boy 2014-04-28 kl. 20:38.
Citera
2014-04-28, 20:53
Medlem
P55s avatar
Citat:
Svenska wikipedia http://sv.wikipedia.org/wiki/Malin_Olsson... Såg att hon leder ett program inför eurovisions schlager festivalen.

Ok, tack för infon även om den kommer från wikipedia och din jävla särskrivning! Lär dig skriva svenska!

Men är du helt säker på att hon har en portugisisk mor?
Citera
2014-04-28, 21:05
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ok, tack för infon även om den kommer från wikipedia och din jävla särskrivning! Lär dig skriva svenska!

I somras när hon var programledare för sommarmorgon (barnprogram) så gästade hennes mamma programmet och hon var sydländsk. Typ från Portugal. Bröt en aning i språket.
Citera
2014-04-28, 21:09
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:

Vore det inte bättre om du kollade sidan jag länkade till? Annars kan du googla om du vill ha en bättre länk. Hon är från Dalarna från början. Jag tror du blandar ihop felstavning och särskrivning dessutom fick jag godkänt i både svenska A och B. På NG 3's hemsida så står det om hennes bakgrund.
Senast redigerad av The Beach boy 2014-04-28 kl. 21:12.
Citera
2014-04-29, 12:58
Medlem
Citat:

Japp hon har en portugisisk mor, helt säker!
Citera
2014-04-29, 20:38
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
OK. Sex sidor, och portugisisk morsa har vi kommit fram till. Finns det inget ÄNNU snaskigare om henne??? Typ en farsa från Hälsingland?
Citera
2014-04-30, 23:16
Medlem
Citat:
Vore det inte bättre om du kollade sidan jag länkade till? Annars kan du googla om du vill ha en bättre länk. Hon är från Dalarna från början. Jag tror du blandar ihop felstavning och särskrivning dessutom fick jag godkänt i både svenska A och B. På NG 3's hemsida så står det om hennes bakgrund.

Ursäkta att jag lägger mig just detta men idag är inte höga betyg i svenska något värt för jag har sett människor som räknar sig till toppskiktet inom olika områden som är fullständigt hopplösa på att skriva som på allvar står och hävdar att de minsann fick MVG i svenska. Vi talar alltså om generationen som inte läser böcker. De tar det som ett bevis på att de är habila skribenter medan deras nivå i själva verket ligger under den nivå som de hade som fick 2 eller 1 i slutbetyg i gymnasiet i svenska under början av 90-talet när vansinnet med skolomläggningen började. Så jag är ledsen att säga det men dina betyg är verkligen inget som kan åberopas som en kvalitetsmarkör...

När det gäller Malin Olsson så är hon en person som inte respekterar andras integritet och har blivit högfärdig på grund av vad hon gör "for a living". Dessutom verkar hon inte klara av sitt jobb särskilt bra eftersom hon är så spänd som hon är. Hon försöker i och för sig dölja det med att vara överdrivet hurtig och skrattig som få. Men det är nervösa ticks. Hon är helt enkelt inte bekväm i rollen. Titta på hur rädd hon är för döda stunder så ser ni det själva hur spänd hon är nästa gången hon är på burken. Då är man knappast avslappnad. Är man inte avslappnad så har man inte kontroll över situationen och hon har varit i rutan tillräckligt lång tid för att ha tillägnat sig någon form av rutin. Det är t o m ovanligt att man inte har högre rutin efter så lång tid. Hon är nog däremot i rutan för att stanna men det är en annan diskussion.
Senast redigerad av Levillain 2014-04-30 kl. 23:28.
Citera
2014-05-07, 10:20
Medlem
Själv upplever jag henne som tillgjord, ytlig, överenergisk och allmänt jobbig.
Jag noterar även att i princip ingenting positivt skrivits om henne från de som träffat på henne IRL, snarare verkar de flesta fått ett negativt intryck av henne.

Intressant att få ta del av skvallret i denna tråd då jag inte kände till hennes Fröken Sverige-bakgrund. Vissa här går igång på hennes utseende som om man vore tonåring och knappt sett någon snygg tjej. Okej, hon ser bra ut, men brister som sagt på andra håll. Det finns många snygga tjejer som har mer genuina, och mindre överdrivna, personligheter.

Onödigt tjafs kring hennes portugisiska ursprung (tänk om folk kunna läsa länken som nån här gav), Flashback-medlemmars meningsbyggnad, och svenska skolelevers skrivförmåga.
Citera
2014-07-23, 09:30
Medlem
Malin har plötsligt försvunnit från "Sommarlov". Hon var med i tidningen och pratade om mörka tankar, depression m.m. Någon som vet vad hon gör istället?
Citera
2014-07-23, 14:09
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
Malin har plötsligt försvunnit från "Sommarlov". Hon var med i tidningen och pratade om mörka tankar, depression m.m. Någon som vet vad hon gör istället?

Hon såg lite nere ut i "Inför ESC". Inte lika Serneholtskogstokigt optimistisk. Nån gång måste ju energin av den varan ta ut sin rätt.

Charles Mansondåren till ex springer fortfarande runt som en Duracellkanin i tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in