2014-10-24, 23:45
Medlem
Facebacks avatar
Hade fasiken gett han en röst om det möjligheten fanns och det va val i dag! Frisk for president!!
Intressant twitter dessutom!
Citera
2014-10-25, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Är det bara jag som har skrivit ut Göran, ramat in och hängt upp på väggen?
En smula humor som har sin början i uppskattning och beundran.
Jag älskar hans raka stil. Inget struntprat utan bara glasklar och vital. Han liknar ingen annan. Ställer han upp i nästa val så får han min röst. Frisk tillhör försvarsmaktens hall of fame. Klart han ska ha en plats på väggen.
Citera
2014-10-25, 00:23
Moderator
OYs avatar
Göran Frisk har visat att monologsoldater är tydligare än dialogsoldater.
Citera
2014-10-25, 01:15
Medlem
Oliveiras avatar
[quote=yohjt|50860203]För er som inte har sätt compilation på Göran så har ni den här

https://www.youtube.com/watch?v=TaVeBP4AdoI[/QUOTE

Så hur många rätt hade han? Hade Sverige lokaliserat och så gott som fångat en ubåt? Gav ryssarna i den u-båten upp? Etc, etc.

Någon skrev ovan att han inte har förändrats ett skvatt trots att hela världen har det. Det var menat som beröm, men är snarare motsatsen.
Citera
2014-10-25, 01:33
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallingar
Vilken fantastisk integritet den här mannen har. Han har ju uppenbarligen inte förändrats något sen .. Någonsin! Var antagligen identisk 1988 som idag trots att världen förändrats något enormt.

Ja, han verkar vara sig lik från den tiden.
Ytterst kompetent chef och hängiven sin uppgift.
Det var det iofs många som var då, men Göran stack ut. Då som nu.

/VV
Citera
2014-10-25, 01:46
Medlem
swimmingpools avatar
synd att han inte har en egen YouTube-kanal. Vilken pajas.
Citera
2014-10-25, 02:02
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Vilken pajas.
Pajas?
Det är det någon annan som är.

/VV
Citera
2014-10-25, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Alltså, ni som grejar de här bilderna, de är konstverk som berättar mer om Göran än tusen ord, riktigt bra. Jag väntar spänt på ett klipp där Romson munhuggs med Frisk, vore kul att få se, sätt igång.

Ni nittiotalister, förstår ni nu att vi har haft ett helt annat försvar en gång i tiden, Göran är ett levande tidsdokument från en svunnen tid, en bättre tid med raka rör utan en massa vänstersvammel som omstörtar samhällets grundvalar. Göran Frisk for minister of defence!
Det läskiga är att de snart är borta.
Låt oss njuta aven riktig man utan syltrygg och pk.trams, genuspedagogik och HQBT lära.
Göran, du är veckans idol!
Senast redigerad av ypsilonsport550 2014-10-25 kl. 02:40.
Citera
2014-10-25, 03:31
Medlem
Förstår inte varför Göran inte fick rycka in och leda operationen under veckan!
Legend.. Jag har nyss fått en ny idol
Citera
2014-10-25, 03:31
Medlem
När han sa till den journalisten som hade skrivit i aftonbladet nån artikel om allting. Typ- ja köpte aftonlövet jävligt bra artikel du hade skrivit haha vem fan säger aftonlövet. Klockrent.
Citera
2014-10-25, 05:54
Medlem
kul gubbe eller intressant att höra någon använda egna ord på händelser som han uppenbarligen har erfarenheter av.
Citera
2014-10-25, 06:52
Medlem
gurkmajjas avatar
Vi som låg i flottan på 80-talet känner igen retoriken Det var aldrig något snack om att det var någon annan än ryssen, populärt benämnd lede fi. Göran var i god form på den tiden och verkar köra samma race än idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in