Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-24, 22:02
  #1
Medlem
BAB7s avatar
Gatuprostitutionen lever och frodas i Malmö igen, hur många tjejer som jobbar på gatan är svårt att säga, ibland när man kör förbi området så syns ingen, ibland ser man flera stycken på samma gång, sena kvällar brukar där alltid vara någon/några tjejer, mest svenska.
Kunder är det ingen brist på heller, dom aktuella gatorna är vältrafikerade på både kvällar och nätter, denna frekventa biltrafik gör också att tjejerna snabbt blir upplockade, därför är det extra svårt att säga hur många som jobbar där under en kväll.

Under dom senaste månaderna har jag snackat lite med ett antal av dessa tjejer, i ett par fall så vi också haft en trevlig stund tillsammans.

Exempel på priser:
- avsugning, 100:- (svensk tjej c.a 35 år)
- samlag, 200:- (svensk tjej c.a 22 år)
- samlag 75:- (svensk tjej c.a 45 år -missbrukare)
- samlag + avsugning, 500:- (östeuropeisk tjej c.a 25 år - trafficingvarning på dessa!)
- samlag + avsugning + analsex, 500:- (svensk tjej c.a 25 år)

Frågeställning: Varför har det blivit så billigt att köpa sex i Malmö nuförtiden.

-Har verkligheten kommit ikapp dom svenska tjejerna?
-Hårdare tider ekonomiskt och socialt?
-Mer ok att sälja sex till billig peng nuförtiden?
-Försämrat socialt skyddsnät?


Rent subjektivt måste jag tillkännage den märkligt härliga känslan av att cruisa runt med bilen sena kvällar i Malmös mer nedgångna stadsdelar, slitna fastigheter, klotter, nergånget, horor, missbrukare, uteliggare och tiggare ger staden en viss östeuropeisk känsla och en autentisk upplevelse på hur dagens samhälle ser ut.
Citera
2014-10-24, 22:07
  #2
Medlem
vad är det för häxer du hittat de priserna hos egentligen?
Citera
2014-10-24, 22:11
  #3
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalloc
vad är det för häxer du hittat de priserna hos egentligen?

Vissa är fina och fräscha, den enda skabbiga kvinnan var hon som är runt 45 år och en solklar drogmissbrukare som erbjöd samlag för 75:-, som jag tackade nej till ska tilläggas.
Citera
2014-10-24, 22:28
  #4
Avstängd
Injectionzs avatar
Det är mer rimliga priser, slipper 45åringar som tror att de kan få 3k för ett ligg. Ser detta enbart som något positivt.
Citera
2014-10-24, 22:35
  #5
Medlem
8xxSeriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Vissa är fina och fräscha, den enda skabbiga kvinnan var hon som är runt 45 år och en solklar drogmissbrukare som erbjöd samlag för 75:-, som jag tackade nej till ska tilläggas.
haha vafan.. 75 spänn! hur skabbigt var detta våp egentligen?
Citera
2014-10-24, 22:38
  #6
Medlem
ganglere2s avatar
Tillgång och efterfrågan styr antagligen. Tillgången har nog ökat. De priserna är annars ganska normala om man ser till t.ex. Tyskland.
Citera
2014-10-25, 00:33
  #7
Medlem
SLS2013s avatar
Såg du nån riktigt smal hora?
Citera
2014-10-25, 00:40
  #8
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Så horor skulle ta ojämna summor i betalning?
All svart verksamhet tar väl hundralappar och femhundringar?
Vilken gök skulle ta 75:-?
Ska du ta fram en tre tjugor, en tiokrona och en femma?
Inte 275:- eller 475:-

Hela tråden är bullshit!
Citera
2014-10-25, 00:42
  #9
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLS2013
Såg du nån riktigt smal hora?

Där jobbar en ung svensk tjej som är väldigt smal, hon är där mest på kvällar ibland.
Trevlig och fin tjej, ingen missbrukare, -var snälla emot henne om träffar henne.
Citera
2014-10-25, 00:48
  #10
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneStepBeyond
Så horor skulle ta ojämna summor i betalning?
All svart verksamhet tar väl hundralappar och femhundringar?
Vilken gök skulle ta 75:-?
Ska du ta fram en tre tjugor, en tiokrona och en femma?
Inte 275:- eller 475:-

Hela tråden är bullshit!

Du är ett typexempel på en internetryttare som aldrig varit ute i verkligheten.
Dom tjejer som begär (har hänt en gång!) 75:- för ett knull är tjejer med allvarliga drogproblem som desperat snabbt försöker få ihop pengar till att gå ner till första bästa knarklangare nere på möllan för att köpa mer knark..

Så ser verkligheten ut, kom ihåg det!
Citera
2014-10-25, 00:49
  #11
Medlem
Du verkar vara en inbiten sexköpare.

Vad är det som lockar med att köpa sex? Är det den tillfälliga njutning du känner eller är det attraktionen att du faktiskt köper en kvinnas kropp för x-antal minuter? Eller är den slutgiltiga njutningen att du får slänga ett par sedlar på ett smutsigt luder och se henne hungrigt ta emot sitt levebröd?

Frågorna är inte ställda ur en feministiskt synvinkel ej heller är dem ämnade att förolämpa, är bara nyfiken.
Citera
2014-10-25, 01:06
  #12
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Du verkar vara en inbiten sexköpare.

Vad är det som lockar med att köpa sex? Är det den tillfälliga njutning du känner eller är det attraktionen att du faktiskt köper en kvinnas kropp för x-antal minuter? Eller är den slutgiltiga njutningen att du får slänga ett par sedlar på ett smutsigt luder och se henne hungrigt ta emot sitt levebröd?

Frågorna är inte ställda ur en feministiskt synvinkel ej heller är dem ämnade att förolämpa, är bara nyfiken.

Sanningen är lika enkel som svaret.
Jag är singel för närvarande och alltid kåt.
Jag träffar bara tjejer som jobbar med detta av egen fri vilja, samt att dom själva får behålla dom pengar som jag ger dom.
Personligen hoppar jag över tjejer där jag misstänker att trafficing och organiserad kriminalitet ligger bakom, när det gatuprostitution med östeuropeiska tjejer så ligger ofta tveksamma figurer bakom.
Jag känner en del prostituerade ganska väl, både i Sverige och Tyskland, och tro det eller ej -men man kan faktiskt också ha en vänskapsrelation med en människa som jobbar som prostituerad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback