Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-25, 01:45
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Sanningen är lika enkel som svaret.
Jag är singel för närvarande och alltid kåt.
Jag träffar bara tjejer som jobbar med detta av egen fri vilja, samt att dom själva får behålla dom pengar som jag ger dom.
Personligen hoppar jag över tjejer där jag misstänker att trafficing och organiserad kriminalitet ligger bakom, när det gatuprostitution med östeuropeiska tjejer så ligger ofta tveksamma figurer bakom.
Jag känner en del prostituerade ganska väl, både i Sverige och Tyskland, och tro det eller ej -men man kan faktiskt också ha en vänskapsrelation med en människa som jobbar som prostituerad.

Så det är den tillfälliga njutningen du eftertraktar?

Du är en gentleman min vän. Jag gillade exemplaret med kvinnan som bara tog ynka 75kr, och att du mer en gärna avstod denna kvinna. Applicera detta på horor på krogen som är gratis, vem i helvete vill ha en skabbig gratis hora, det är t.om värre än horan som bara tog 75 kr samlaget.

Pengar att till för att spenderas och har man pengar så har man rätten att köpa sig det bästa det, inkluderar faktiskt sex.
Citera
2014-10-25, 01:58
  #14
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Så det är den tillfälliga njutningen du eftertraktar?

Du är en gentleman min vän. Jag gillade exemplaret med kvinnan som bara tog ynka 75kr, och att du mer en gärna avstod denna kvinna. Applicera detta på horor på krogen som är gratis, vem i helvete vill ha en skabbig gratis hora, det är t.om värre än horan som bara tog 75 kr samlaget.

Pengar att till för att spenderas och har man pengar så har man rätten att köpa sig det bästa det, inkluderar faktiskt sex.

Ja, jag är framförallt ute efter sexuell tillfredsställelse men även vanlig vänskaplig och mänsklig kontakt mellan människor.
Många tror inte att prostituerade är som vanliga människor, men det är dom!
Dom har samma behov av mänsklig kontakt och känslor som alla andra, trots att dom har prostitution som sitt yrke.
Citera
2014-10-25, 02:51
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Ja, jag är framförallt ute efter sexuell tillfredsställelse men även vanlig vänskaplig och mänsklig kontakt mellan människor.
Många tror inte att prostituerade är som vanliga människor, men det är dom!
Dom har samma behov av mänsklig kontakt och känslor som alla andra, trots att dom har prostitution som sitt yrke.
Du skulle inte kunna tänka dig o ge bruden en 500 hundring o be henne gå hem o lägga sig?
Ger hellre pengar till prostituerade för att de skall gå hem än att skänka 3 kr till en jäkla tiggare som sitter med kort på någon jäkla utvecklingsstörd unge som hon antyder att hon tigger för o rädda
Lite för många såna skyltar.
Tycker mer synd om tjejer i låg ålder som säljer sex för skräp pengar för o kunna överleva sitt missbruk.
Citera
2014-10-25, 18:47
  #16
Medlem
Ghandis avatar
Om trådstartaren nu vet så mycket om malmö o workinggrils there, så kanske han kan delge oss andra info om

Var dom finns, alltså vilka gator...vet det varit 4-5 gator innan... ??

Vilka tider på dagen dom är där ?

vilka åldrar rör det sig om ?

Är dom fräscha ?

seriösa priser ?

tackar
Citera
2014-10-25, 18:52
  #17
Avstängd
runkarmedenpingvins avatar
Fan va sugen jag blev på att tagga ner till malmö någon helg nu!!!
Citera
2014-10-25, 19:01
  #18
Medlem
Bristen i denna tråd på respekt mot kvinnor samt empati för dessa troligtvis mycket utsatta kvinnor som om det nu är sant tvingas sänka sina priser så lågt för att få kunder, är mycket obehaglig och skrämmande.
__________________
Senast redigerad av B.Pitt 2014-10-25 kl. 19:12.
Citera
2014-10-25, 19:59
  #19
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Om trådstartaren nu vet så mycket om malmö o workinggrils there, så kanske han kan delge oss andra info om

Var dom finns, alltså vilka gator...vet det varit 4-5 gator innan... ??

Vilka tider på dagen dom är där ?

vilka åldrar rör det sig om ?

Är dom fräscha ?

seriösa priser ?

tackar

Jag kan ju bara svara rent generellt nu utefter mina egna erfarenheter under den senaste tiden!

Gator: Agneslundsvägen, Nobelvägen mellan Amiralsgatan och Sallerupsvägen, Östra Farmvägen mellan Spånehusvägen och Sallerupsvägen, Industrigatan, Celsiusgatan.
Kvällstid är här mycket trafik i området som kör och letar efter tjejer, därför blir tjejerna ofta snabbt upplockade och många cirkulerar här i timmar för att hitta den dom söker.
Ibland kan det vara helt tomt, anledningen då är oftast att tjejerna är upplockade, naturligtvis finns det även perioder då ingen tjej är där såklart.

Tider: Jag har inte kollat hur det ser ut på dagtid i området, men tidigare vet jag att dom östeuropeiska tjejerna var där på dagen. Polisen jobbar dock mot att stävja den organiserade brottsligheten kring dessa och deras bakgrundsfigurer, så jag rekomenderar att man hoppar över dessa tjejer.
Generellt är kl.20-02 bäst, på fredag/lördag nätter till kl.04.

Åldrar: Den yngsta för närvarande är en svensk 21 årig tjej, dom östeuropeiska brukar alltid vara runt 25 år, andra svenska tjejer annars runt runt 25-35 år, även någon enstaka på 40-50 år.
Men det är väldigt svårt att säga, man kan se en tjej idag och sen är hon borta därifrån i flera veckor och sen helt plötsligt så står hon där igen.

Fräscha: Det är naturligtvis induviduellt, vissa är fräschare än andra, här går allt ifrån tunga narkomaner till rena och nyduschade unga tjejer.

Priser: varierar från dag till dag och från tjej till tjej, dom östeuropeiska tjejerna är dyrare än dom svenska.
Cirka priser:
- avsugning från 100:-
- samlag från 200:-
- analsex från 400:-
__________________
Senast redigerad av BAB7 2014-10-25 kl. 20:05.
Citera
2014-10-25, 20:34
  #20
Medlem
..Jösses....
..Stämmer dessa priser så får Malmö förbereda sig för en turiststorm..
..Priserna är ju billigast i hela europa,kanske billigare än Asien.vad vet jag..??..
Citera
2014-10-25, 20:56
  #21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av B.Pitt
Bristen i denna tråd på respekt mot kvinnor samt empati för dessa troligtvis mycket utsatta kvinnor som om det nu är sant tvingas sänka sina priser så lågt för att få kunder, är mycket obehaglig och skrämmande.

Helt överens! Snåltorskarna borde skämmas ta mej fan. Och inte minst "faktaidioten" i näst föregående inlägg.
Citera
2014-10-25, 21:21
  #22
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
..Jösses....
..Stämmer dessa priser så får Malmö förbereda sig för en turiststorm..
..Priserna är ju billigast i hela europa,kanske billigare än Asien.vad vet jag..??..

Det är just detta som är lite märkligt, kör du över öresundsbron till Köpenhamn och så har du en betydligt större gatuprostitution där, dessutom är det helt lagligt.
Detta skulle normalt sett betyda att priserna skulle vara lägre i Köpenhamn, men av någon outgrundlig anledning som vi bara kan spekulera i så är priserna för samma tjänster billigare i Malmö.

Priser på övriga varor och tjänster är också generellt låga i Malmö, några exempel:
- Hårklippning 49:-
- Valfri Pizza med läsk 50:-
- Erotisk tantramassage på Thaimassageklinik 300:-

Jag har inget svar på detta men skulle misstänka att det har ett samband med samhällsutvecklingen, ett tuffare och hårdare klimat, hög arbetslöshet och ett socialt skyddsnät som läcker som ett såll.
Till detta kommer också att Malmö är Skandinaviens fattigaste och socialt mest utsatta stad.
Citera
2014-10-25, 21:23
  #23
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Jag kan ju bara svara rent generellt nu utefter mina egna erfarenheter under den senaste tiden!

Gator: Agneslundsvägen, Nobelvägen mellan Amiralsgatan och Sallerupsvägen, Östra Farmvägen mellan Spånehusvägen och Sallerupsvägen, Industrigatan, Celsiusgatan.
Kvällstid är här mycket trafik i området som kör och letar efter tjejer, därför blir tjejerna ofta snabbt upplockade och många cirkulerar här i timmar för att hitta den dom söker.
Ibland kan det vara helt tomt, anledningen då är oftast att tjejerna är upplockade, naturligtvis finns det även perioder då ingen tjej är där såklart.

Tider: Jag har inte kollat hur det ser ut på dagtid i området, men tidigare vet jag att dom östeuropeiska tjejerna var där på dagen. Polisen jobbar dock mot att stävja den organiserade brottsligheten kring dessa och deras bakgrundsfigurer, så jag rekomenderar att man hoppar över dessa tjejer.
Generellt är kl.20-02 bäst, på fredag/lördag nätter till kl.04.

Åldrar: Den yngsta för närvarande är en svensk 21 årig tjej, dom östeuropeiska brukar alltid vara runt 25 år, andra svenska tjejer annars runt runt 25-35 år, även någon enstaka på 40-50 år.
Men det är väldigt svårt att säga, man kan se en tjej idag och sen är hon borta därifrån i flera veckor och sen helt plötsligt så står hon där igen.

Fräscha: Det är naturligtvis induviduellt, vissa är fräschare än andra, här går allt ifrån tunga narkomaner till rena och nyduschade unga tjejer.

Priser: varierar från dag till dag och från tjej till tjej, dom östeuropeiska tjejerna är dyrare än dom svenska.
Cirka priser:
- avsugning från 100:-
- samlag från 200:-
- analsex från 400:-

Tack för bra presenterat svar.
är inte hela sorgenfrivägen oxå aktuell...från Sankt Knuts väg upp till östra farmvägen ? Även s Knuts väg va aktuell flera år sen.

Och ganska stort område nobelvägen ända från amiralsgatan till sallerups vägen.... borde gå o dela in i mindre bit kanske ?
Känns som det skulle va mest på nobelvägen...runt dom andra gatorna som nämns o korsar...
Citera
2014-10-26, 02:15
  #24
Medlem
Ghandis avatar
Då jag var i mö ikväll, passa ja på att kontrollera området o utbudet.

mellan 20.30 - 00.30 såg jag inte en enda tjej i aktuellt område. Eller jo 1 såg jag. borta minuten efter.

Var där inte hela tiden såklart. men relativt frekvent, då jag vet att man måste vara det för att inte missa något.

Däremot lekte ja lite med 2 tjejer som inte hittades på gatan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback