Citat:
Ursprungligen postat av
glasjuice
Min kompis skulle ändra e-post adress inne på flashback (alltså e-postadress bunden till sitt flashback-konto). Han skrev in fel adress, någon annan i världen har dock denna adress så han kan inte komma in på denna e-postadress.
Han har alltså ej tillgång till e-postadressen han fyllt i då den inte är hans, och han kan inte komma in i meddelanden på flashback då han inte bekräftat sin e-postadress.
Kan ni hjälpa till att fixa detta hade det varit schysst!
Jag upplyste dem om ett problem för någon vecka sedan så vet inte om det är fixat. Skriv in hans nya dress igen under inställningar på flashback. Sedan skriver du ytterligare en mailadress han har tillgång till. Då kommer bekräftelsemejlet skickas till den andra mailen han uppgav. Du behöver inte bekräfta en mailändring för att byta mail igen. Således borde problemet gå att åtgärda så. Kanske blev ett rörigt inlägg men för att tydliggöra detta.
1. Skriv in en mailadress han har tillgång till och byt.
2. Skriv in ytterligare en mailadress han har tillgång till så skickas ett bekräftelsemail till adressen under punkt 1 utan att du behöver konfirmera den felaktiva adressen.
Hoppas jag inte hjälpt någon att kapa ett konto nu