2014-10-23, 21:36
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Intressant analys, det är något med henne som jag inte gillar heller.

Helt ärligt tycker jag hon Sirenen som åkte var den mest normala och sundaste av tjejerna.

Tycker nog Natalie som verkade vara en ganska oskyldig nattklubbs-tjej. Sirenen fick jag känslan av är någon som är långsint med ett stort hämndbegär om man råkar såra henne, något som inte känns helt friskt heller.
Citera
2014-10-23, 22:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gasprox
Är det Saga som har glappat så om vad som ska hända i framtiden? Får hon inget straff för det?

Saga gick i alla fall till Calle, inte Kristian, det ser man tydligt här:
http://gossipblog.se/checkar-kian-och-saga-in-pa-paradise-hot-15930408

Och jag tror mer på Kian, längdskillnaden mellan Saga och den andre känns alldeles för liten för att det skulle kunna vara Eric.

Saga avslöjade i en radiointervju allt som skulle hända, inkl vinnaren. Vad jag vet har hon inte fått något straff hittills, men det kan ju vara så att Tv3 väntar med att straffa henne tills programmet är över eller så knullade hon någon ansvarig för att få slippa.

Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vadå? Bara för att han är mesig, klen och helt utan pondus?

Gissar nog också på Eric, han tror väl sedan sist att det var Smail som lågom bakom att han åkte ut, även om Smail hade velat ha ut Kristian först om han fick välja.

Någon som kan förklara varför Jorge inte gick till Michelle? Hon sa att ju att hon inte kunde svika Smail, och han hade ju garanterat haft större chans där än hos Evelina som är tight med Freddie?

Såg personen inte rätt lång ut ändå jämfört med den kvinnliga som gick in till Calle? Och Saga är ju rätt lång hon med om det nu var hon.

Om detta stämmer så måste ju PH vara skådespel till 100. Efter en sådan händelse så borde allihop vara skit-tighta ju, något man verkligen inte alls sett röken av de senaste två avsnitten. Btw, vart höll Kristian hus när detta hände?

Mycket möjligt att det är Kian, vore väl det troligaste eftersom Ylva är tight med hans "fiende" nu och det skulle skapa lite drama.. Men utsluter inte Eric. Skulle kunna vara så att Saga har klackar, och hon är väl redan en av de längsta tjejerna där? Sen är ju inte vinkeln den bästa där man ser dem stå bredvid varann, de står ju olika nära kameran och kameran sitter högt upp och filmar "neråt" mot dem.

Nej, för att han är vit.
Citera
2014-10-23, 23:31
Medlem
Någon mer än jag som undrade vad det var för svart nål som Evelina hade i senaste parcermonin? Det gjorde att Kristian inte kunde stå hos henne har jag för mig men jag har inget minne av när hon fick denna nål?
Citera
2014-10-23, 23:42
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Någon mer än jag som undrade vad det var för svart nål som Evelina hade i senaste parcermonin? Det gjorde att Kristian inte kunde stå hos henne har jag för mig men jag har inget minne av när hon fick denna nål?

Vodoo-veckan. Veckan efter val-veckan då Evelina och Chris checkade in.
Citera
2014-10-23, 23:56
Medlem
gasproxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Saga avslöjade i en radiointervju allt som skulle hända, inkl vinnaren. Vad jag vet har hon inte fått något straff hittills, men det kan ju vara så att Tv3 väntar med att straffa henne tills programmet är över eller så knullade hon någon ansvarig för att få slippa.

Vad less man blir

Om Tv3 skulle straffa henne skulle de ju förvisso bekräfta att det hon sagt stämde och det kanske de inte vill avslöja innan säsongen är slut.
Citera
2014-10-24, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Intressant analys, det är något med henne som jag inte gillar heller.

Helt ärligt tycker jag hon Sirenen som åkte var den mest normala och sundaste av tjejerna.

Inte för att vara manschauvinist men ingen av tjejerna känns "bra". Gällande Evelina specifikt stör jag mig på hennes sätt att prata. Överdrivna, klumpiga munrörelser blandat med en dialekt som är, extremt osexig. Sen är hon givetvis inte ens i närheten av samma kategori som Jasse och Ylva, men ändå...

Usch. Tänk att man sitter och kommenterar PH. Det känns jävligt lågt och jag skäms, men skiten är ju underhållande
Citera
2014-10-24, 14:07
Medlem
BonerBatmans avatar
Tycker ändå Jorge gav ett ganska vettigt intryck. Han behöver iaf inte komma hem och skämmas. Tyckte om Kristian från början men nu har man börjat inse hur jävla jobbig killen är. Hade nog "råkat" putta ner hnm från någon av balkongerna om jag varit med.
Angående varför Jorge ställde sig med Evelina kan jag inte riktigt komma på någon vettig förklaring. Tror definitivt det som hände någon dag tidigare (syftar på när deltagarna höll på att drunkna) spelade in en del i hans beslut. Att han räddade Freddie och Kalle kanske han trodde skulle räcka för att ge hnm en sådan position i gruppen att ingen hade mage nog att skicka ut hnm. Jorge verkade vara den som brydde sig mer om personerna än om spelet så han kanske ställde sig där (läs hos Evelina) för att inte skicka ut Ervin då han (läs Ervin) kanske behövde vara i huset för att bearbeta det som skett någon dag tidigare.
Citera
2014-10-24, 14:17
Medlem
Ironiskt att de i Studio Paradise pratade om att Jorge fått så lite tv-tid och sen så fick han knappt nån tid där heller. Hur många frågor fick han? Typ tre? Var bara massor med klipp från andra deltagare kändes det som.
Citera
2014-10-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ervin är väl inte invandrare?

Hans namn och utseende talar för att han är jugge.
Citera
2014-10-24, 15:51
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Någon som har några fina bilder på Ylva?
Citera
2014-10-24, 15:52
Medlem
pannsexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Tycker ändå Jorge gav ett ganska vettigt intryck. Han behöver iaf inte komma hem och skämmas. Tyckte om Kristian från början men nu har man börjat inse hur jävla jobbig killen är. Hade nog "råkat" putta ner hnm från någon av balkongerna om jag varit med.
Angående varför Jorge ställde sig med Evelina kan jag inte riktigt komma på någon vettig förklaring. Tror definitivt det som hände någon dag tidigare (syftar på när deltagarna höll på att drunkna) spelade in en del i hans beslut. Att han räddade Freddie och Kalle kanske han trodde skulle räcka för att ge hnm en sådan position i gruppen att ingen hade mage nog att skicka ut hnm. Jorge verkade vara den som brydde sig mer om personerna än om spelet så han kanske ställde sig där (läs hos Evelina) för att inte skicka ut Ervin då han (läs Ervin) kanske behövde vara i huset för att bearbeta det som skett någon dag tidigare.

Precis. Jag tror inte att Jorge förstod att Ervin var med i spelet mot honom. Ervin hade ju bland annat sagt att det var de två som skulle spela, och Jorge ville väl inte svika honom.
Citera
2014-10-24, 17:01
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recoleta
Usch. Tänk att man sitter och kommenterar PH. Det känns jävligt lågt och jag skäms, men skiten är ju underhållande

Haha spot on

Man sitter här som en jävla low-life o kommenterar andras beteende när de har kul och man själv sitter i soffan. Men rolig skit vf, de förnedrar sig ju för vår skull...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in