2014-10-22, 23:10
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tror mer på Saga och Eric eftersom Saga skulle komma tillbaka samtidigt som Eric.

Om du såg ansiktet på den första hade personen i fråga vääldigt fylliga läppar, något som Eric inte har. Men som Kian har. Och Sagas näsa känner jag igen överallt, dessutom filmade dom hennes skitfula clips i en fest-scen.
Citera
2014-10-22, 23:13
Bannlyst
Citat:
Tror mer på Saga och Eric eftersom Saga skulle komma tillbaka samtidigt som Eric.

Gissar nog också på Eric, han tror väl sedan sist att det var Smail som lågom bakom att han åkte ut, även om Smail hade velat ha ut Kristian först om han fick välja.
Citera
2014-10-22, 23:15
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Gissar nog också på Eric, han tror väl sedan sist att det var Smail som lågom bakom att han åkte ut, även om Smail hade velat ha ut Kristian först om han fick välja.

Såg dock väldigt liten ut för att vara Eric då han var både lång och ganska bred, men vad vet jag.
Citera
2014-10-22, 23:19
Medlem
Seriöst, var norrmannen på riktigt? Shit!
Citera
2014-10-22, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
110% säker på att det är 1 kille och 1 tjej som kommer in.
Förmodligen lägger de gravstenar hos de som de inte gillar..

Vilket betyder..

Ja rätt uppenbart att de checkar in nästa vecka.

http://gossipblog.se/checkar-kian-och-saga-in-pa-paradise-hot-15930408
Citera
2014-10-22, 23:51
Medlem
Jag tycker faktiskt Jorge verkar 1000 gånger charmigare än torrbollen han framstod som i PH...
Citera
2014-10-22, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mamma-Mini-Myra
Jag tycker faktiskt Jorge verkar 1000 gånger charmigare än torrbollen han framstod som i PH...

När du träffat honom i verkligheten eller vadå?
Citera
2014-10-23, 00:13
Medlem
gasproxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Saga gick till Kristian, förmodligen för hon åkte pga hans relation till Paow. Dessutom ser man Kristian sitta i en skelett-dräkt.

Citat:

Är det Saga som har glappat så om vad som ska hända i framtiden? Får hon inget straff för det?

Saga gick i alla fall till Calle, inte Kristian, det ser man tydligt här:

Och jag tror mer på Kian, längdskillnaden mellan Saga och den andre känns alldeles för liten för att det skulle kunna vara Eric.
Citera
2014-10-23, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ahh ok, ja. La märke till att han hade ett utländskt namn, men han är betydligt mer svensk än vad Smail och Jorge är.

Vadå? Bara för att han är mesig, klen och helt utan pondus?

Citat:

Någon som kan förklara varför Jorge inte gick till Michelle? Hon sa att ju att hon inte kunde svika Smail, och han hade ju garanterat haft större chans där än hos Evelina som är tight med Freddie?

Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Såg dock väldigt liten ut för att vara Eric då han var både lång och ganska bred, men vad vet jag.

Såg personen inte rätt lång ut ändå jämfört med den kvinnliga som gick in till Calle? Och Saga är ju rätt lång hon med om det nu var hon.

Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifas
http://paradisehotel.tv3.se/blog/freddie-johansson

http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/10/21/tre-deltagare-holl-pa-att-do-under-inspelningarna-av-paradise-hotel/

Om detta stämmer så måste ju PH vara skådespel till 100. Efter en sådan händelse så borde allihop vara skit-tighta ju, något man verkligen inte alls sett röken av de senaste två avsnitten. Btw, vart höll Kristian hus när detta hände?

Citat:
Ursprungligen postat av gasprox
Är det Saga som har glappat så om vad som ska hända i framtiden? Får hon inget straff för det?

Saga gick i alla fall till Calle, inte Kristian, det ser man tydligt här:

Och jag tror mer på Kian, längdskillnaden mellan Saga och den andre känns alldeles för liten för att det skulle kunna vara Eric.

Mycket möjligt att det är Kian, vore väl det troligaste eftersom Ylva är tight med hans "fiende" nu och det skulle skapa lite drama.. Men utsluter inte Eric. Skulle kunna vara så att Saga har klackar, och hon är väl redan en av de längsta tjejerna där? Sen är ju inte vinkeln den bästa där man ser dem stå bredvid varann, de står ju olika nära kameran och kameran sitter högt upp och filmar "neråt" mot dem.
Senast redigerad av peterj76 2014-10-23 kl. 00:51.
Citera
2014-10-23, 00:54
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmatfoder
Den som åker ikväll är:

Fan jag vill vara din kompis. Har du Facebook?
Citera
2014-10-23, 00:57
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamma-Mini-Myra
Kunde inte han frågat om han kunde fortsätta jobba bakom baren?
Citera
2014-10-23, 00:58
Medlem
Citat:
Btw, vart höll Kristian hus när detta hände?

Han var och synkade. De andra badade mesans de väntade på sin tur.

Citat:
När du träffat honom i verkligheten eller vadå?

Nej, i Studio Paradise.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in