Citat:
Ursprungligen postat av
kungcoopa
Den besiktigades i mars i år. Dock köpte jag bilen bara för några dagar sen. Var ljust när jag provkörde och köpte så upptäckte inte detta då!
Problemet är just vid nästa besiktning.
Om de enl besiktning står bra i dag o då justerar upp dem så lär de stå för högt nästa gång.
Jag märkte senast att de inte längre får skruva på bilarna. Förr justerade de alltid. Nu är min station en bra station så de såg att reflektorn var bytt o gav mig en mejsel o bad mig skruva själv. Den var bara en aning felriktad så det tog ingen tid.
Om du ställer dina så högt att du riskerar att blända mötande trafik, vilket är jävligt irriterande nu när vägbanorna är mörka, så lär du åka på, försmädliga tvåor.
Som puckot under rekommenderar lär ge bättre ljus o slänger du i starkare lampor lär du även snart få tvåor på brända reflektorer.
Oftast är det helljuset man stör sig på. Är det samma för dig så är det bättre med ett par saftiga extraljus. Även de billiga på Ullared ger en klar förbättring än det du har i dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
bmwturboo
finns ingen ratt går det ju inte ljustera .så pröva köpa nya lampor
Nog för att jag är känd för att horposta. Men du tar iaf priset då dina råd är helt värdelösa. Ett tips är att bara sätta en punkt i dina inlägg för att få fler poster.
Mina kan ibland vara lika värdelösa. Men jag försöker iaf.