Citat:
Ursprungligen postat av
Iljusin
Lokalen:
Var tjejerna du pratade med från Thailand?
För cirka ett år sen gick det rykten om trafficingliknande förhållande på en salong i ytterkanten av Stockholms innerstad. Jag skrev lite om det då.
(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)
När såldes salongerna du nämner och vart polisen inblandad?
Iljusin
Tjejen som jag pratade med var från Kambodja hon var egentligen kokerska och hade blivit lovad att få arbeta på en thailändsk krog.
Första månaden i Sverige fick hon jobba som målare för 50kr i timmen och det tyckte hon var bra betalt.Då kan ni ju tänka er vad hon tjänade som massös vilket var betydligt mindre.
Var de andra två tjejerna som jag träffade kom ifrån kan jag inte säga eftersom de inte hade tid att prata så mycket med mig.
Gemensamt för dom var att de verkligen hatade mamasan som gled in en gång i veckan för att hämta pengar,jag har faktiskt aldrig sett ett sånt hat från tjejer de skulle ha kunnat sticka kniven i ryggen på mamasan vilken sekund som helst.
Jag började forka i saken och noterade att de hämtades av herren med den fina bilen eller en ganska överårig gorilla efter arbetspassens slut på kvällarna.
Mamasan var skriven på en fin lägenhet medan bilmannen var skriven på en äldre dvs mindre fin lägenhet nästgårds från henne,gissningsvis bodde båda i den fina och förde tjejerna till den mindre fina.
Vad de båda deklarerade som inkomst var en riktigt intressant läsning liksom att mamasan dyker upp lite här och var i landet.