2014-10-23, 16:27
Medlem
Hade premiär i stockholm idag
Jackpot direkt. Naket bj, vad bör man betala för det? Tjejen var top notch bör tilläggas
Citera
2014-10-23, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11
Hade premiär i stockholm idag
Jackpot direkt. Naket bj, vad bör man betala för det? Tjejen var top notch bör tilläggas
Skulle säga 800:-
Citera
2014-10-23, 16:52
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Du delar väl aldrig min uppfattning. Det har ju blivit din livsuppgift. Hur måna salonger har du besökt från din skrivkammare på sista tiden, så du vet vad du snackar om? Eller pladdrar du som vanligt utan ett uns av saklighet? Det finns en del (inte så många) renodlade bordeller, men det finns en uppsjö av salonger som försöker hålla sig seriösa trots indrällande drägg som kräver knulla. Förhoppningsvis hör inte du till dom...

1) Otrevli attityd. Onödigt!
2) Uppsjö av seriösa salonger i sthlm?? I så fall en grov överdrift. På dåligt humör?
Citera
2014-10-23, 19:37
Bannlyst
Seriösa salonger

Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
1) Otrevli attityd. Onödigt!
2) Uppsjö av seriösa salonger i sthlm?? I så fall en grov överdrift. På dåligt humör?

Nej. men jag blev det nu. P g a din otrevliga attityd. Som alltid, här som där....

Och ja - det finns seriösa salonger oavsett vad du försöker antyda.
Senast redigerad av Dongfeng 2014-10-23 kl. 19:45. Anledning: tillägg
Citera
2014-10-23, 20:21
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Nej. men jag blev det nu. P g a din otrevliga attityd. Som alltid, här som där....

...1 av 20 salonger erbjuder ej extratjänster...
Citera
2014-10-23, 20:46
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:

Enligt tmg finns det 268 slonger i sthlmsomr. 1 på 20 = 13.
Hela 13 seriösa salonger. Det kallar jag en uppsjö!

Min otrevliga attityd här som där??
Citera
2014-10-23, 21:24
Medlem
Citat:

Sådärja, din självkritik är ju eminent som vanligt...både här som där....

Historikern upprepar sig skulle man kunna säga.

Vad gäller topic så har även jag märkt av att seriösiteten hos salongerna minskat kraftigt de senaste åren.
Senast redigerad av B.Pitt 2014-10-23 kl. 21:34.
Citera
2014-10-23, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
...1 av 20 salonger erbjuder ej extratjänster...

Hur vet Du det? Har Du besökt alla?

Onödigt skitprat om thaisalonger. Dämpa er om ni vill ha några kvar ö h t.
Senast redigerad av Dongfeng 2014-10-23 kl. 21:54.
Citera
2014-10-23, 22:56
Medlem
Iljusins avatar
Jag har thailändska vänner som själva upplever det här problemet. För fem år sen var det möjligt att öppna en salong med "bara" vanlig massage idag är det näst intill omöjligt.

Att det är något helt alldagligt för Alla thailändskor att runka av gubbar är också en myt. Självklart så kan det upplevas som stötande att få såna frågor för en tjej som inte är inne på att tjäna extra på att tillhandahålla sexuella tjänster.

Det betyder i sin tur att de seriöst skickliga massöserna blir färre. Konstigare än så är inte förklaringen.

Iljusin
Citera
2014-10-24, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Jag har thailändska vänner som själva upplever det här problemet. För fem år sen var det möjligt att öppna en salong med "bara" vanlig massage idag är det näst intill omöjligt.

Att det är något helt alldagligt för Alla thailändskor att runka av gubbar är också en myt. Självklart så kan det upplevas som stötande att få såna frågor för en tjej som inte är inne på att tjäna extra på att tillhandahålla sexuella tjänster.

Det betyder i sin tur att de seriöst skickliga massöserna blir färre. Konstigare än så är inte förklaringen.

Iljusin
Exakt konstigare än så är det inte + att en del salonger inte ger mycket till lön till de anställda så att de måste erbjuda extra för att kunna leva.
Blev själv varse detta vid ett djupare samtal med en anställd tyvärr så lyckades mannen med den fina bilen sälja av de två salongerna innan myndigheterna fick arslet ur vagnen,han började väl ana att det började brännas på flera sätt.
Citera
2014-10-24, 12:21
Medlem
Iljusins avatar
Lokalen:
Var tjejerna du pratade med från Thailand?

För cirka ett år sen gick det rykten om trafficingliknande förhållande på en salong i ytterkanten av Stockholms innerstad. Jag skrev lite om det då.
(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)

När såldes salongerna du nämner och vart polisen inblandad?

Iljusin
Citera
2014-10-24, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Lokalen:
Var tjejerna du pratade med från Thailand?

För cirka ett år sen gick det rykten om trafficingliknande förhållande på en salong i ytterkanten av Stockholms innerstad. Jag skrev lite om det då.
(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)

När såldes salongerna du nämner och vart polisen inblandad?

Iljusin
Tjejen som jag pratade med var från Kambodja hon var egentligen kokerska och hade blivit lovad att få arbeta på en thailändsk krog.
Första månaden i Sverige fick hon jobba som målare för 50kr i timmen och det tyckte hon var bra betalt.Då kan ni ju tänka er vad hon tjänade som massös vilket var betydligt mindre.
Var de andra två tjejerna som jag träffade kom ifrån kan jag inte säga eftersom de inte hade tid att prata så mycket med mig.
Gemensamt för dom var att de verkligen hatade mamasan som gled in en gång i veckan för att hämta pengar,jag har faktiskt aldrig sett ett sånt hat från tjejer de skulle ha kunnat sticka kniven i ryggen på mamasan vilken sekund som helst.
Jag började forka i saken och noterade att de hämtades av herren med den fina bilen eller en ganska överårig gorilla efter arbetspassens slut på kvällarna.
Mamasan var skriven på en fin lägenhet medan bilmannen var skriven på en äldre dvs mindre fin lägenhet nästgårds från henne,gissningsvis bodde båda i den fina och förde tjejerna till den mindre fina.
Vad de båda deklarerade som inkomst var en riktigt intressant läsning liksom att mamasan dyker upp lite här och var i landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in