Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Annars har ju bl.a SSU och Israel öppet gått ut och sagt att de har professionella debattörer på olika forum. Vill du ha länkar på det? Så mycket för ditt "foliehattande".

Och var skrev jag om t.ex. judarna? Det är som du skriver knappast någon nyhet att de har folk på internet som kämpar mot näthatet.
Däremot har jag extremt svårt att se att vare sig något företag eller någon stat skulle ha intresse av att bekämpa såväl konspirationer om skolskjutningar eller såväl astrologi som Palmemordskonspirationer och antigravitationsvapen samt hologram vid wtc. Och det är ju faktiskt precis så de flesta skeptiker här håller på - vi skriver i väldigt blandade trådar om väldigt blandade ämnen - att hitta en röd tråd i det som någon utomstående skulle finna intressant att finansiera blir nog rätt svårt - eller hur?
Vem tror du skulle finna intresse i att uppmuntra mig att skriva om gangstalking, UFO'n, wtc, frimurare, ebola, estonia, niburu, Terry Evans och bigfoot t.ex.? Eller har jag en hel uppsjö av sponsorer i din fantasivärld?