Citat:
Ursprungligen postat av uddis(s)
Bra försök att smutskasta person med rena lögner

enligt den kända modellen omvända världen. Dvs anklaga motståndaren för det som du själv visar att du är. Tyvärr för dig är nog de flesta läskunniga och kapabla att bedöma vika som kör samma formulär i tråd efter tråd. Jag litar på det och skriver inte för de frälsta.
De enda som uppfyller kriterierna för systematiskt riktad fakta och argumntfattig desinformation är nog de som länkar till samma trams och trollsajter hela tiden i olika ämnen och som inte kan låta bli att göra inlägg trots att de är torskskar i debatten!
Jag har den senaste tiden haft lite tid att bemöta dessa men fakta liksom ett antal andra personer inklusive moderatorer gjort. Som alla märker är jag både påläst, stringent i argumentationen och logiskt resonernade (slå gärna upp de svåra orden) till skillnad från de som håller på som till exempel personen bakom det aktuella aliaset ryskspion. Orsaken att man lägger sig i är att man blir trött på trollandet med ständiga upprepanden av påståenden som saknar täckning som följer enkla desinfromationsmönster och hämta allt sitt materia från samma källor, hela tiden.
Man kan förstå att det svider att möta motstånd och dessutom bli demaskerade av sina motståndare till skillnad från hur det är på de egna forumen. Som sagt svider det säkert när man saknar både argument och argumentationsförmåga. Personargumenten är det absolut sista man har att tillgå. "De är bara betalda av CIA för att trolla". Hur desperat måste man inte vara för att gå på den desperata utvägen? Nej jag litar på folks egna slutledningsförmåga i det fallet.
När argumenten tar slut så blir lögnerna och personargumenten legio. Victor90 försökte med det vilket fick motsatt effekt att det slutleddes som nog många redan räknat ut. Vilka som far med systematiskt spridda sagor.
Snälla ryskspion et consortes. Ge upp varje gång du/ni försker få till det smart sjunker ni bara djupare i träsket och tappar trovärdighet!
Vilka som är trollande och svamlande är nog klart för de flesta vid det här laget.
Den intresserade kan lätt se igenom dina lögner

Suck,uddis.
Du måste vara så fruktansvärt frustrerad eller något.
Du vet mycket väl att det inte är lögn att du skapade ditt account för att endast kunna skriva i dom två tråddelarna jag nämnde även om du anser att innehållet i dom tråddelarna är ren bullshit,vilket du har framfört klart och tydligt för länge sedan.
jag försöker inte/har inte försökt smutkasta dig,
och det vet du också.
Det är ju snarare du som smutkastar med svaret du kom med,för jag skrev bara sanningen att sedan du skapade ditt account så har du endast tillbringat det halvåret och dom cirkus 2000 inlägg till att göra det jag nämnde i mitt förra inlägg.
Att du tar ordet lögnare ur luften och kallar en främmande människa för det,det är väll snarare något som kan kallas smutskastning.
Det jag skrev angående ditt account,är dock inget annat än sanning och om man helt enkelt är osäker på det påstående så är det som sagt bara att kolla dina inlägg från och med ditt första inlägg genom detta account.
Och när du sedan pratar om "dom är bara betalda av CIA för att trolla".
Ja det har erkänts att personer runt om i världen har blivit betalda för sådant,men har jag skrivit att just
du skulle vara en av dom?
Jag repeterar(något som jag vet att du gillar):
"Antingen sitter uddis hemma hela dagarna pga brist på vänner och jobb(vilket jag inte hoppas för uddis mentala hälsas skull)eller så får han helt enkelt en slant för att ägna sig åt desinformation."
Jag skriver mer eller mindre att du kan vara betald,men chansen är lika stor för att du inte skulle vara betald.
Så vart du får för dig att jag säger att du är betald av CIA och viceversa det förstår jag inte.
Som jag sa,är du frustrerad,argsint eller har du helt enkelt bara såpass tråkigt om dagarna?
Att du sedan väljer att skriva beteendevetande liknande listor och kriterier precis som om du vore någon vetenskaplig beteendevetare är ju bara löjligt för du vet mycket väl att du varken är en vetenskaplig beteendevetare och du kommer antagligen heller aldrig bli nån.