2014-10-21, 21:40
Bannlyst
Cavani sämst på plan ÄNNU EN GÅNG!!!!!

Fy helvete va arg ja blir!!!!
2014-10-21, 21:41
Medlem
L-illuminatos avatar
3 av 5 Mål som Bayern gjort kan en riktig värdlsmålvakt rädda på en bra dag....

De Sanctis borde bytas ut, det var ju en andra målvakt som stod upp vid typ 1-0 på bänken....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Är det någon som har statistik på bollinnehav mellan Roma-Bayern i första halvlek? Tittar på nån jävla stream som inte har visat det.

I ligan mot Bremen i helgen hade de ett tag 88-12, men det här ser nästan ännu värre ut.
Hittade det på Twitter: 41-59. Helt otroligt att Bayern leder med 5-0 utan att ha haft boll mer än 59 procent av tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det ska slås ner på italiensk fotboll, ständigt. Låt pöbeln hålla på.

haha, men kom igen nu... tror jag på minst fem ställen läste diverse låtsasitalienare (och då läser jag inte ens calciotråden där jag gissar det nämndes ett antal gånger också) försökte hävda sig efter en enda omgång i CL över hur italien inte förlorat (även fast napoli förlorade playoffen...) och radade upp hur kassa england varit. detta alltså efter EN omgång, klart det är extra skönt att nämna detta när det börjar gå som vanligt för de italienska lagen
Medlem
Lekmands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Är det någon som har statistik på bollinnehav mellan Roma-Bayern i första halvlek? Tittar på nån jävla stream som inte har visat det.

I ligan mot Bremen i helgen hade de ett tag 88-12, men det här ser nästan ännu värre ut.
Inte mer än 60-40 såg jag. 200 mot 140 passar drygt. Men så har ju Roma fått börja med bollen efter varje mål också.
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Om Roma skulle haft en Manuel Neuer i mål
så skulle varken Bayern gjort
1-0 eller 2-0
3-0 var omöjligt att stoppa
fyran glömde jag bort

Men De Sanctis släppte in två bollar första 25min
medan Neuer räddade två liknande chanser det avgjorde matchen...
Roma hade bara ett skott på mål, så två liknande chanser kan Neuer inte ha räddat. En bra räddning gjorde han, det håller jag med dig om.
Medlem
Ustyugov2s avatar
CL är en patetiskt oseriös lekstuga.

Europa League 4-ever.
2014-10-21, 21:42
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Athletic har dock varit väldigt dåliga den här säsongen.
Jo, jag vet att de har haft det väldigt kämpigt i inledningen av säsongen men de är ändå ett bättre lag än Shakhtar vill jag påstå. Det ligger en kennel begravd här.
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Svenska Spel har inte ens något spelalternativ för Romavinstlängre (6-5, 7-5 osv.) 925 ggr slantarna på 5-5, vilket typ vore den största sensationen sedan Jesus uppstod från de döda och blev en zombie.

Hahahha lite roligt faktiskt
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
Cavani sämst på plan ÄNNU EN GÅNG!!!!!

Fy helvete va arg ja blir!!!!

Precis som jag skrev ovan, så obeskrivligt jävla askass har han varit, kollade precis igenom lite snabbt på reprisen från första och han gör fel i precis allt, vad fan är problemet med honom?
2014-10-21, 21:43
Medlem
Villons avatar
Felaktigt straffbeslut av Eriksson, tycker jag. Det går inte gärna att glida på något annat sätt än vad han gör, Manolas. Inte för att det spelar någon större roll.
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Smuttat på kvälls-pessimismen nu igen?

Ser oerhört bra ut. Mycket fart i anfallen och bra bollar av mittfältet.
Jo kanske men vafan visst vi är jävligt bra men men du vet hur jag är.
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Jo, jag vet att de har haft det väldigt kämpigt i inledningen av säsongen men de är ändå ett bättre lag än Shakhtar vill jag påstå. Det ligger en kennel begravd här.

Det håller jag med om, 0-6 är väldigt skumt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in