2014-10-21, 21:37
Medlem
Nedo801s avatar
Är APOEL's klack världens äckligaste?
Kan inte ens beskriva hur jävla vidrig den jävla klacken är, går inte ens att förklara vad för konstiga jävla läten de gav ifrån sig nu under första halvlek mot PSG.

Vad är det för grottmänniskor?
2014-10-21, 21:37
Medlem
Är det någon som har statistik på bollinnehav mellan Roma-Bayern i första halvlek? Tittar på nån jävla stream som inte har visat det.

I ligan mot Bremen i helgen hade de ett tag 88-12, men det här ser nästan ännu värre ut.
2014-10-21, 21:38
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Om Roma skulle haft en Manuel Neuer i mål
så skulle varken Bayern gjort
1-0 eller 2-0
3-0 var omöjligt att stoppa
fyran glömde jag bort

Men De Sanctis släppte in två bollar första 25min
medan Neuer räddade två liknande chanser det avgjorde matchen...
Sant
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Vems fel är det i roma egentligen? Mittfältet är helt försvunnet men jag har svårt att peka ut någon enskild
Backlinjens positionering har varit sjukt naiv där man lämnat enorma ytor för bland annat Robben. Samtidigt spelar De Rossi som om han kommit tillbaka lite för tidigt från sin skada, helt borta för det mesta. När man sen dräller med bollen som man gör är det bara för Bayern att tacka och ta emot.
Medlem
Otroligs avatar
Märkligt lag det där BATE förresten. Man slår alltså Athletic Club med 2-1 för några veckor sedan och ikväll har man släppt in 6 baljor mot ett numera relativt sunkigt Shakhtar. Sitter Lukasjenko på ett saftigt överspel måntro med halva landets BNP som insats?
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Om Roma skulle haft en Manuel Neuer i mål
så skulle varken Bayern gjort
1-0 eller 2-0
3-0 var omöjligt att stoppa
fyran glömde jag bort

Men De Sanctis släppte in två bollar första 25min
medan Neuer räddade två liknande chanser det avgjorde matchen...

Visar att De Sanctis skyddats av att laget och försvaret i många matcher varit bra. Idag kollapsar man och då har gamlingen inget att sätta emot. Något jag har fruktat skulle vara fallet. Man skulle gått in hårdare på Diego Lopez t.ex.
Medlem
Bagueras avatar
Hur har det sett ut för PSG?
Medlem
Porr av Iniesta idag. Först en makalös passning till Messis mål, sedan en genomrusch av den läckraste kvaliten. Så jävla synd att sillen i mål räddade. Iniesta när han är på spelhumör, vilken sjukt skön spelare
2014-10-21, 21:39
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Mycket har studsat vår väg ikväll lägg av och gör dessa trista och helt meningslösa jämförelser ligor emellan.

Nästa möte tror jag att Roma kommer vinna.

Smuttat på kvälls-pessimismen nu igen?

Ser oerhört bra ut. Mycket fart i anfallen och bra bollar av mittfältet.
2014-10-21, 21:39
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Märkligt lag det där BATE förresten. Man slår alltså Athletic Club med 2-1 för några veckor sedan och ikväll har man släppt in 6 baljor mot ett numera relativt sunkigt Shakhtar. Sitter Lukasjenko på ett saftigt överspel måntro med halva landets BNP som insats?

Athletic har dock varit väldigt dåliga den här säsongen.
2014-10-21, 21:40
Medlem
HAZARD17s avatar
Kul att man tippade seger för Bate Borisov
2014-10-21, 21:40
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baguera
Hur har det sett ut för PSG?

Ja med tanke på att dom fortfarande har 0-0 mot äckliga jävla APOEL så kan du nog besvara det själv.
Dom har varit jävligt usla med andra ord.

Sen vet jag precis som jag skrev i mitt tidigare inlägg inte hur man kan beskriva APOEL's klack, de gör konstiga apljud och jävligt märkliga läten och det låter som ett monster som sitter och oar i en grotta, riktigt jävla konstiga människor.

Sen har Cavani varit fruktansvärt jävla asdålig, som vanligt med andra ord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in