2014-10-21, 19:43
Medlem
Oddballs avatar
Inget för V&M, vi provar med Kändisskvaller.

Vapen och militär --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2014-10-21, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorresnabel
Han är ju den svenska motsvarigheten till Stallone i Demolition man. En stenhård väktare som legat nedfryst sen den gamla hårda tiden och nu måste tinas upp för att rädda samhället från sin gamla nemesis eftersom hela samhället förvandlats till förklenade fjollor.

Man ser ju på den manliga reportern i SVT att han blir uppenbart hotad av hans rättframma sätt och pondus. Göran är en sån jävla karlakarl att han själv plötsligt börjar inse vilken ärkefjolla han egentligen är och varit hela livet. Hela hans världsbild vänds upp och ner och man ser att han nästan vill krypa in i sig själv innan hans försvarsmekanismer träder in och intalar honom att gubben måste vara galen. I ett desperat försök att få sin världsbild på rätt köl igen försöker han sätta emot Göran men blir omedelbart tillrättavisad och återgår till att lyssna förskrämt.

Haha stöttar även den analysen. Tror också att han ganska snabbt insåg sina brister som man, men något uppvaknande kan vi tyvärr inte räkna med. Vi får inte glömma att de befann sig i ett hus till bredden fylld av journalister, dvs 50 % miljöpartister, och den andra hälften, ja de är också på ett eller annat sett miljöpartister, så ärkefjollan fick nog snabb stöttning av hycklare som är fullt övertygade om sin egen suveränitet som könslösa pacifister.
Citera
2014-10-21, 19:49
Medlem
ElCaminoSSs avatar
I Svt Gomorron:

Reporter: "Men vi har ju inte fått upp nån ubåt?"
Göran: "Nä, men vi kan ha fått ner en"

Heja Göran!
Citera
2014-10-21, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
I egen hög person.
https://www.youtube.com/watch?v=C7ysUIR4TiA&list=UUQIAW_JqFVfnfq3OSZRIxrw

Åh tack! Nu är kvällen gjord! Jag önskar att jag kunde bli som Frisk när jag blir gammal.

Nu tycker jag att fler personer som känner/tjänstgjort med eller under honom kommer fram och berättar alla anekdoter väldigt detaljerat, tack!

EDIT: det där var ju bara från två intervjuer? Och den som är från Aftonbladet är ju vissa delar borttagna, typ "ring, ring och ring"
Senast redigerad av BULD 2014-10-21 kl. 20:05.
Citera
2014-10-21, 19:56
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Det påstås att han är präst i något amerikanskt samfund.
Citera
2014-10-21, 19:56
Medlem
Jag gillar visserligen GW men Frisk är ett par klasser över. Skillnaden är att GW är väl medveten om att han är en karl med pondus medan Frisk inte skulle begripa varför folk är så begeistrade över hans manlighet. Han bara är. Det kan inte beskrivas bättre än med Stallone och Demolition Man-exemplet.
Citera
2014-10-21, 19:57
Medlem
fendadens avatar
"Putin travade in på Krim utan inbjudan vad jag vet."
Citera
2014-10-21, 19:58
Medlem
brajzillas avatar
Tyckte bästa var när reportern frågade: ska man införa en dialog när man hittar ubåten? Göran: nej det är bara att bomba direkt finns liksom ingen anledning att vänta
Citera
2014-10-21, 20:04
Medlem
Men för helvete! Klipp ihop en lång video med herr Frisk. Han har ju hållit hov i 2-3 dagar. Borde finnas material för en mindre dokumentär.
Citera
2014-10-21, 20:06
Medlem
spermahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IGotAGoldenTicket
Det påstås att han är präst i något amerikanskt samfund.

Han verkar vara ledamot i kyrkofullmäktige Nacka, Helle Klein raljerar om att Nacka församling har resurser. https://twitter.com/goeranfrisk/status/523909475695353856

http://www.svenskakyrkan.se/nacka/Ledam%C3%B6ter%20i%20Kyrkofullm%C3%A4ktige
Citera
2014-10-21, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Men för helvete! Klipp ihop en lång video med herr Frisk. Han har ju hållit hov i 2-3 dagar. Borde finnas material för en mindre dokumentär.

Håller med! Vill se ett klipp med alla hans uttalanden, varje liten sekund han har varit med på SVT och Aftonbladet - spare no seconds!
Citera
2014-10-21, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Flytta sig från stolen vill han inte heller.

ingen tar Görans plats!

Kan inte hjälpa men han e underbar i sin patologi
Senast redigerad av Din farsas tand 2014-10-21 kl. 20:17. Anledning: ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in