Man kan väl utgå från att den ersättning man ger till frilansfotografer knappt räcker att överleva på. På samma sätt som det är för frilansjournalisterna. Typ 500 spänn för en helsida.
Det blir nog lite fler sketna överbelånade enrummare till salu i innerstan snart.