Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Du har missat det här inlägget:
Nej det är ingen som bett mig om någonting Q, förutom du. Nu blev det inte vad du hoppats på och då ska du påstå att någon ber mig sprida desinformation.
Du vet att jag besitter kopia på en orginalalmanacka gällande tid spenderad av MB i Lakaträsk.
Du vet att jag inte ljuger om detta. Du vet även av vem uppgifterna kommer och att jag inte ville att det skulle komma fram och det för att inte röja mig själv vilket jag nu väljer att göra då jag inte vill att folk sitter och misstror mig.
Att personen som gett denna information sedan frågade varför och jag berättade att detta forum fanns så klev personen in och började läsa tråden. Personen ifråga visste inte att detta forum fanns- Då personen läst vad som skrivits bad personen mig att inte lämna ut, men då var skadan redan skedd. Jag hade redan skrivit till dig.
Personen i fråga känner fam Berg och personen i fråga hyser två hopp:
1 : Att MB skriver något i tråden.
2_ Att MB och AN får till en anmälan om grovt förtal emot alla inlägg här som säger att MB o AN
Det sistnämnda blir kanske svårt och jag vill inte någon blir anmäld för något, detta är alltså inte min önskan.
Med det sagt har jag inget mer att tillägga.
Jo det har jag: Tillägg: Det är alltså inte någon i familjen Bergs almanacka!