2014-11-06, 20:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Men skojar du? Jo då han skulle säga att han inte minns om han inte minns sina lögner. Du tar det till en helt ny nivå nu.
Vad menar du nu? Han kan hitta på allteftersom han berättar.
Citera
2014-11-06, 20:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det här är inte sant.
Jo, det är sant - han förklarar eventuell DNA med sex som han skulle ha haft med henne före styckning och tvättning .. och dessutom vet han ju inte ens hur de hade sex. ..
Citera
2014-11-06, 20:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men skojar du? Jo då han skulle säga att han inte minns om han inte minns sina lögner. Du tar det till en helt ny nivå nu.
Ja, det finns många nivåer i den här tråden .. dock inte i rättsfallet.
Citera
2014-11-06, 20:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad menar du nu? Han kan hitta på allteftersom han berättar.
Genom att ljuga.. hur tror du det brukar gå till?
Citera
2014-11-06, 20:34
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jo, det är sant - han förklarar eventuell DNA med sex som han skulle ha haft med henne före styckning och tvättning .. och dessutom vet han ju inte ens hur de hade sex. ..
DNA kan komma från annat än sperma vid sex. Han säger inte att DNA:t kommer från sperma. Håll dig till sanningen.
Citera
2014-11-06, 20:36
Bannlyst
Citat:
Nej faktiskt så fick han ibland för sig att folk var någon de inte var. En gång kom jag och väckte honom och han slog mig rejält med knytnävarna för att han fick för sig att jag var hans tjatiga mamma..
Två dagar senare så kom han och ville prata geografi med mig och det var hans sätt att känna av om vi var okey och han frågade om jag hade ont.. men han ville aldrig prata om det med mig.

En annan gång var vi ute och fiskade och då började han också skrika om sin mamma och att hon skulle dö, började kasta saker från båten och försökte få mig ur båten (en liten eka) och då var jag faktiskt rädd för första gången då vi var ensamma.

Usch då. Ja specialintressen som geografi och fiske är inte att leka med, kan ju framkalla värsta våldbenägenheten. Skämt åtsido, MrFold får svara på det.

Men alltid bra att höra hur en person som jobbat brett med diagnosbarn upplevt, inte lekmän med egna självbekräftelsebehov i form av spekulationer kring ärtbössor.
Citera
2014-11-06, 20:42
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

Vad då var hon redan död ?
Citera
2014-11-06, 20:51
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Hittar på skulle jag säga i det här fallet för att rädda sitt eget skinn i den mån dom hittade hans DNA på hennes kropp.
KJ är lite mer bright än killarna jag jobbade med. Dom klarade inte eget boende.

Personer med AS som inte klarade eget boende? Det var dom det, men nu ska vi inte överdriva, dom flesta med AS klarar precis som KJ av att ha ett eget boende. Dom kan få hjälp med praktiska saker, som tvätt,boendestödjare,god man. Med all den hjälpen, så törs jag påstå att många med AS klarar av det. Men nu ska vi inte grotta ner oss i diagnoser. KJ bråkar ofta med sin omgivning, det vet vi redan. Tänder han till extra lätt tillföljd av sitt AS, mycket möjligt. Är han mer bright än dom flesta med AS, jag tvivlar.
Citera
2014-11-06, 20:54
Medlem
Reviewss avatar
Citat:

Stämmer inte - var läser du det? KJ förklarar inte DNA´t (fragment av ett par fingeravtryck) med sex. FL ställer ingående frågor om akten och visar särskilt intresse av ifall han kan ha berört hennes vrister i något skede. KJ svarar att han inte vet.
Jag får intrycket av att han upplever det som pinsamt att behöva berätta dessa intima detaljer.
Citera
2014-11-06, 20:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
DNA kan komma från annat än sperma vid sex. Han säger inte att DNA:t kommer från sperma. Håll dig till sanningen.
Jo, han försöker förklara bort det med det .. och ja, det kan nog komma om han dreglat på benet efter styckningen också ...

Troligast är dock att sexet var ensidigt från hans sida efter hennes död.
Citera
2014-11-06, 20:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Stämmer inte - var läser du det? KJ förklarar inte DNA´t (fragment av ett par fingeravtryck) med sex. FL ställer ingående frågor om akten och visar särskilt intresse av ifall han kan ha berört hennes vrister i något skede. KJ svarar att han inte vet.
Jag får intrycket av att han upplever det som pinsamt att behöva berätta dessa intima detaljer.
Han är osäker när han försöker berätta pinsamma detaljer, och ändrar sig och "vet inte" eftersom hennes delaktighet är kreerad av hans fantasi....

Jag kommer att redovisa uppgiften när Quarrel redovisat sina "falska bevis".
Citera
2014-11-06, 20:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad då var hon redan död ?
Hade han sex med henne talar allt för att det var efter döden och någonstans efter styckningsskedet - givet att DNA finns kvar efter tvättning ... Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in