2014-10-20, 11:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Såg ingen svart person i slutet med tygmärken på jackan, på scenerna från nästa avsnitt så visar de Bob som hade två märken vid kragarna.
Kollade igen och ja, det är visst Bob. Jäkligt mörk scen men några sekunder senare blir han ju nedslagen av en man i huva.

http://sv.tinypic.com/r/2rhmxhu/8
Citera
2014-10-20, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Antar det är ända alternativet. Synd det inte finns med svensk text.
addic7ed.com är jäkligt snabba med engelska subs, kanske duger?

Morgan är inte med i rollistan för det här avsnittet eller

Stör mig somfan på Maggie. Hon verkar inte bry sig ett skit om sin försvunna syster. Inte någon annan heller, men de är ju inte släkt med henne. Den enda som bryr sig är Daryl.
Citera
2014-10-20, 12:08
Medlem
SvaneGunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson

Citera
2014-10-20, 12:16
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
Kommer inte ihåg jag heller, men Darryl verkade komma ihåg, så man får väl lita på honom
Citera
2014-10-20, 12:23
Medlem
TheKeyboardWarriors avatar
Jag tror inte att Bob blev infekterad. Han var vid en nära döden upplevelse och gick ut i skogen och lipa. Fan vad stört, man överlever ännu en dag i det zombie helvetet. Sedan blir man nedslagen och vaknar upp utan ett ben där kannibaler snaskar på honom.
Citera
2014-10-20, 12:44
Medlem
Nortexiuss avatar
Vi kan alltså fastställa att första halvan av säsong 5 kommer att handla om konflikten med "The Hunters" (kannibalerna). Morgan kommer förmodligen komma in under någon scen där de är i fara och rädda hela gänget från kannibalerna. Andra halvan av säsongen kommer handla om resan till Washington DC och sista avsnittet kommer förmodligen sluta vid en skylt där det står "WELCOME TO WASHINGTON DC".
Citera
2014-10-20, 12:47
Medlem
SvaneGunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nortexius
Vi kan alltså fastställa att första halvan av säsong 5 kommer att handla om konflikten med "The Hunters" (kannibalerna). Morgan kommer förmodligen komma in under någon scen där de är i fara och rädda hela gänget från kannibalerna. Andra halvan av säsongen kommer handla om resan till Washington DC och sista avsnittet kommer förmodligen sluta vid en skylt där det står "WELCOME TO WASHINGTON DC".

Förmodligen, ser dock inget negativt med det än.
Citera
2014-10-20, 13:03
Medlem
swimp78s avatar
Gillar att karaktärerna verkligen kan förändras. Typ Rick, han gick från en rättrådig bror duktig med snutmentalitet och rättvisetänk till en hård "skydda de mina och skit i andra"-hårding

Minns ni i början av serien då folk tyckte Rick var mesig och lipade över att Shane inte fick vara med mer eftersom Rick var för "mjuk"? Känns inte som så idag.
Citera
2014-10-20, 13:18
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w

Ja, precis. Men det kanske är så att han inte blev biten/riven då. Precis som du skriver så borde de ha sett såret någonstans. Eller de kanske inte är så noga med att kolla hans kropp.

Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Gillar att karaktärerna verkligen kan förändras. Typ Rick, han gick från en rättrådig bror duktig med snutmentalitet och rättvisetänk till en hård "skydda de mina och skit i andra"-hårding

Minns ni i början av serien då folk tyckte Rick var mesig och lipade över att Shane inte fick vara med mer eftersom Rick var för "mjuk"? Känns inte som så idag.

Jag läste någonstans att första gången Rick hörde någon ropa på hjälp i tidigare säsonger så skyndade han sig dit? Är det säsong 2 när den där snorungen ropar på hjälp när han kört ner låret i staketet efter hans gäng skjutit mot Rick?

Försöker komma ihåg när någon ropade på hjälp och Rick skyndade sig för att hjälpa.

Hmmm?
Citera
2014-10-20, 13:38
Medlem
Dimaks avatar
Bra avsnitt, fan vad äckligt det var när de åt av bob? Hoppas Beth kommer tillbaka nu, fan en vecka till dudes.
Citera
2014-10-20, 13:52
Medlem
Treutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinfoiltroll
Jag ser om säsong 1 just nu och fan i avsnitt två så verkligen springer zombierna efter Rick och Glenn och till och med klättrar över ett ca 2.5 m högt stängsel. De verkar inte vara riktigt lika vitala, eller farliga, i de senare säsongerna vad jag kan minnas. Eller har jag fel?

Nä du har rätt, men är ju inte så ovanligt bland tv-serier att de förändras efter några avsnitt. Ta nästan vilken serie som helst och jämför de tre första avsnitten med hur de är efter några säsonger. Antagligen så fick zombierna ett sämre omdöme av testpubliken så de förändrades, till det bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas

Stör mig somfan på Maggie. Hon verkar inte bry sig ett skit om sin försvunna syster. Inte någon annan heller, men de är ju inte släkt med henne. Den enda som bryr sig är Daryl.

Fast Daryl har inte ens berättat att hon blev tagen. Det enda han sagt är att hon är borta.

En sak jag stört mig lite på är att i säsong 1 så kommer de ju till den forskningsanläggningen. Där de får reda på att viruset får igång den lilla delen av hjärnan efter att de är "döda" så att de kan gå runt och äter folk. De får också reda på att fransmännen var de som höll ut längst. Så varför tror de på Eugene? Känns ganska uppenbart att han ljuger.
Citera
2014-10-20, 14:08
Medlem
Headwiress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treutan

Fast Daryl har inte ens berättat att hon blev tagen. Det enda han sagt är att hon är borta.

Vet ens Daryl att hon blivit tagen av några? Kommer inte riktigt ihåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in