2014-10-20, 07:27
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Om avsnitt två...

Varför spoiler?
Och du menar fyllot eller? George hette han va? Han är väl ingen fånge? Dom har inga fångar med sig?
Citera
2014-10-20, 09:56
Medlem
skeletonofcadavras avatar
Nu när de har ett mål att bota epidemin så önskar jag att de faktiskt ska någonstans denna säsong. Men är det som vissa säger att det kommer fler säsonger, så tror jag säkerligen att de kommer hitta ett litet nisch igen och så blir det deju vu.
Citera
2014-10-20, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Varför spoiler?
Och du menar fyllot eller? George hette han va? Han är väl ingen fånge? Dom har inga fångar med sig?
Han heter Bob. Och nej, Ricks grupp har aldrig hållit honom som fånge, Daryl och Glenn (?) hittade honom i skogen och bjöd in honom till fängelset.

Den svarta mannen i slutet med tygmärken på sin jacka, har vi sett honom förut?

Och jag gillar inte att de har börjat växla mellan dåtid/nutid/framtid. Känns som om de försöker göra "en lost" men misslyckas totalt. Det blir bara förvirrande och frustrerande.
Citera
2014-10-20, 10:02
Medlem
escilichiss avatar
Det kommer iaf komma en till säsong då dom redan har gått ut med det. Men allt kan ju hända.. tex att denna säsong får dåliga tittarsiffror.. men mkt tveksamt då första avsnittet slog flera rekord
Citera
2014-10-20, 10:05
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Han heter Bob. Och nej, Ricks grupp har aldrig hållit honom som fånge, Daryl och Glenn (?) hittade honom i skogen och bjöd in honom till fängelset.

Och jag gillar inte att de har börjat växla mellan dåtid/nutid/framtid. Känns som om de försöker göra "en lost" men misslyckas totalt. Det blir bara förvirrande och frustrerande.

Ja det har vi i FÖRSTA SÄSONGEN! han och hans son hjälpte rick när han vakna upp när allt hade hänt. samt mitten av en annan säsong så mötte dom han i en lite by där han hade gjort massor av fällor osv och blivit helt crazy...

Vadå börjat? dom gjorde det i första avsnittet i nyaste säsongen så folk skulle fatta.. men antar du har en brain som en bärfis! Har du ens sett avsnitt två av nyste säsongen eller?
Citera
2014-10-20, 10:38
Medlem
Overminds avatar
Bra avsnitt men inte som premiäravsnittet. Vilket jag visste skulle vara så. Lite lugnare avsnitt.

Kul att de äter Bob. Antagligen lär väl Bob ha blivit biten, han verkade verkligen njuta lite extra av "one more" kyss från Sasha när de satt i kyrkan efter matsökandet. Sen går han ut och gråter? Vill vara för sig själv?

I'm calling it. Bob blev riven/biten av källarzombien.
Senast redigerad av Overmind 2014-10-20 kl. 10:42.
Citera
2014-10-20, 11:15
Medlem
Adikatpws avatar
Det var ett helt okej avsnitt faktiskt, kändes dock lite skumt i slutet när dom satt och åt på Bobs fot och njöt av det. Det var i alla fall intressant att se bilen som Daryl och Carol följde efter, är nyfiken på vilka som kidnappade Beth.
Citera
2014-10-20, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Ja det har vi i FÖRSTA SÄSONGEN! han och hans son hjälpte rick när han vakna upp när allt hade hänt. samt mitten av en annan säsong så mötte dom han i en lite by där han hade gjort massor av fällor osv och blivit helt crazy...

Vadå börjat? dom gjorde det i första avsnittet i nyaste säsongen så folk skulle fatta.. men antar du har en brain som en bärfis! Har du ens sett avsnitt två av nyste säsongen eller?
Är du seriös? Jag snackade om den svarta snubben i avsnittet som kom ut inatt. Han är inte ett dugg lik Lennie James som spelar Morgan. Men du själv verkar ha läsförståelse, grammatik och stavning som en "bärfis". Ett tips, skjut inte dig själv i foten nästa gång.
Citera
2014-10-20, 11:28
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas

Såg ingen svart person i slutet med tygmärken på jackan, på scenerna från nästa avsnitt så visar de Bob som hade två märken vid kragarna.
Citera
2014-10-20, 11:33
Medlem
SvaneGunds avatar
Riktigt bra avsnitt! Inte för mycket action, inte för tråkiga dialoger och det slutade väldigt spännande. Längtar redan tills nästa måndag

Citera
2014-10-20, 11:34
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
Riktigt bra avsnitt! Inte för mycket action, inte för tråkiga dialoger och det slutade väldigt spännande. Längtar redan tills nästa måndag

Citera
2014-10-20, 11:36
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Bra avsnitt men inte som premiäravsnittet. Vilket jag visste skulle vara så. Lite lugnare avsnitt.

Kul att de äter Bob. Antagligen lär väl Bob ha blivit biten, han verkade verkligen njuta lite extra av "one more" kyss från Sasha när de satt i kyrkan efter matsökandet. Sen går han ut och gråter? Vill vara för sig själv?

I'm calling it. Bob blev riven/biten av källarzombien.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in