2014-10-19, 22:19
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRRR
Någon mer än jag som knappt använder sin 24/7 längre?

Jag använder den typ bara till att kolla på Torsdagens Live, annars så är det dom vanliga avsnitten jag ser på. Alternativt lite 24/7 om det är "fest" i hela huset.
Samma här. Jag har gett upp hoppet. Finner inget underhållande med att kolla på 24//7
2014-10-19, 22:19
Medlem
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR vad Carro är osäker, allt ska kretsa kring henne och om det inte gör det och om inte ALLA gillar henne så whinar hon
2014-10-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Tyst på dig, dina argument är bland dom dummaste man någonsin kan komma med först och främst. Sen måste du vara en riktig trollmeister. Pelle och Caroline på din toplista, wow.

Börja kolla på PH istället. Jag håller inte alltid med gurkelurkan men han/hon har en del vettiga argument och detta var faktiskt ett av dom.

Du har missuppfattat grejen med BB helt tyvärr.
2014-10-19, 22:32
Avslutad
HAHAHAHAHHA Malin, Coffe o Anders <3
2014-10-19, 22:32
Medlem
Citat:

Jag använder den typ bara till att kolla på Torsdagens Live, annars så är det dom vanliga avsnitten jag ser på. Alternativt lite 24/7 om det är "fest" i hela huset.

Har inte sett någonting alls på 24/7 sedan i torsdags, känner inget sug att gå in och kolla heller, avsnitten får räcka för mig i fortsättningen. Jäkligt trist, för någon vecka sedan så tyckte jag säsongen kändes spännande och kunde sitta och kolla på 24/7 flera timmar per dag.
2014-10-19, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stayalivee
Börja kolla på PH istället. Jag håller inte alltid med gurkelurkan men han/hon har en del vettiga argument och detta var faktiskt ett av dom.

Du har missuppfattat grejen med BB helt tyvärr.

Gick inte efter det argumentet direkt, utan hans tidigare argument. Hans argument till varför Caroline är en av dom som ska vinna programmet, vettigt o vettigt, tveksamt.
2014-10-19, 22:37
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granatkast
Har inte sett någonting alls på 24/7 sedan i torsdags, känner inget sug att gå in och kolla heller, avsnitten får räcka för mig i fortsättningen. Jäkligt trist, för någon vecka sedan så tyckte jag säsongen kändes spännande och kunde sitta och kolla på 24/7 flera timmar per dag.

Lite samma för mig. I lördags kunde jag inte ens komma in på streamen under hela dagen, men jag brydde mig knappt och försökte inte ens lösa problemet eftersom jag inte hade något vidare sug att titta. Tråkigt, men jag hoppas att det bara är tillfälligt och att det blir bättre framöver. Man ska kanske inte glömma att vi inte ens är halvvägs än. Förhoppningsvis blir man på bättre humör vid halloween om det nu blir en skräcknatt
2014-10-19, 22:39
Medlem
Citat:

Jag har inte tittat någonting alls på BB sedan i torsdags. Blir att jag ser Liven och "festerna", som i torsdags var en stor besvikelse med 2 st öl var och alkoholfritt trams.

Tycker att Livesändningarna på torsdagarna har blivit tråkiga de med och inte bara själva sändningarna från huset.
2014-10-19, 22:40
Medlem
Folk som vill sitta och kolla på andra som är fulla och bär sig åt, har ni varit ute på krogen nån gång? Är ni över 18? Det är ju för fan bara gå ut på lokal och sätta sig om man vill se på fylla och slagsmål. Eller bli ordningsvakt på nån krog, så ska ni få se på fulla människor.
2014-10-19, 22:40
Medlem
Fobias avatar
Citat:

Jag har avslutat mitt premium och har 10 dagar kvar, tveksam till om jag kommer förlänga det. Tycker det är för mycket dötid, för korta uppdrag och framförallt för lite alkohol.
2014-10-19, 22:50
Medlem
Bajenjeppes avatar
Hahaha, Coffe, så jävla skum han är

Coffe är tydligen frisk, "det säger mamma i alla fall"
Senast redigerad av Bajenjeppe 2014-10-19 kl. 22:53.
2014-10-19, 23:10
Medlem
crusades avatar
Citat:

Jag lägger ner betydligt mer tid på denna tråden än 24/7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in