2014-10-19, 22:19
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRRR
Ngon mer n jag som knappt anvnder sin 24/7 lngre?

Jag anvnder den typ bara till att kolla p Torsdagens Live, annars s r det dom vanliga avsnitten jag ser p. Alternativt lite 24/7 om det r "fest" i hela huset.
Samma hr. Jag har gett upp hoppet. Finner inget underhllande med att kolla p 24//7
2014-10-19, 22:19
Medlem
JVLAR vad Carro r osker, allt ska kretsa kring henne och om det inte gr det och om inte ALLA gillar henne s whinar hon
2014-10-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Tyst p dig, dina argument r bland dom dummaste man ngonsin kan komma med frst och frmst. Sen mste du vara en riktig trollmeister. Pelle och Caroline p din toplista, wow.

Brja kolla p PH istllet. Jag hller inte alltid med gurkelurkan men han/hon har en del vettiga argument och detta var faktiskt ett av dom.

Du har missuppfattat grejen med BB helt tyvrr.
2014-10-19, 22:32
HAHAHAHAHHA Malin, Coffe o Anders <3
2014-10-19, 22:32
Medlem
Citat:

Jag anvnder den typ bara till att kolla p Torsdagens Live, annars s r det dom vanliga avsnitten jag ser p. Alternativt lite 24/7 om det r "fest" i hela huset.

Har inte sett ngonting alls p 24/7 sedan i torsdags, knner inget sug att g in och kolla heller, avsnitten fr rcka fr mig i fortsttningen. Jkligt trist, fr ngon vecka sedan s tyckte jag ssongen kndes spnnande och kunde sitta och kolla p 24/7 flera timmar per dag.
2014-10-19, 22:33
Citat:
Ursprungligen postat av Stayalivee
Brja kolla p PH istllet. Jag hller inte alltid med gurkelurkan men han/hon har en del vettiga argument och detta var faktiskt ett av dom.

Du har missuppfattat grejen med BB helt tyvrr.

Gick inte efter det argumentet direkt, utan hans tidigare argument. Hans argument till varfr Caroline r en av dom som ska vinna programmet, vettigt o vettigt, tveksamt.
2014-10-19, 22:37
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granatkast
Har inte sett ngonting alls p 24/7 sedan i torsdags, knner inget sug att g in och kolla heller, avsnitten fr rcka fr mig i fortsttningen. Jkligt trist, fr ngon vecka sedan s tyckte jag ssongen kndes spnnande och kunde sitta och kolla p 24/7 flera timmar per dag.

Lite samma fr mig. I lrdags kunde jag inte ens komma in p streamen under hela dagen, men jag brydde mig knappt och frskte inte ens lsa problemet eftersom jag inte hade ngot vidare sug att titta. Trkigt, men jag hoppas att det bara r tillflligt och att det blir bttre framver. Man ska kanske inte glmma att vi inte ens r halvvgs n. Frhoppningsvis blir man p bttre humr vid halloween om det nu blir en skrcknatt
2014-10-19, 22:39
Medlem
Citat:

Jag har inte tittat ngonting alls p BB sedan i torsdags. Blir att jag ser Liven och "festerna", som i torsdags var en stor besvikelse med 2 st l var och alkoholfritt trams.

Tycker att Livesndningarna p torsdagarna har blivit trkiga de med och inte bara sjlva sndningarna frn huset.
2014-10-19, 22:40
Medlem
Folk som vill sitta och kolla p andra som r fulla och br sig t, har ni varit ute p krogen nn gng? r ni ver 18? Det r ju fr fan bara g ut p lokal och stta sig om man vill se p fylla och slagsml. Eller bli ordningsvakt p nn krog, s ska ni f se p fulla mnniskor.
2014-10-19, 22:40
Medlem
Fobias avatar
Citat:

Jag har avslutat mitt premium och har 10 dagar kvar, tveksam till om jag kommer frlnga det. Tycker det r fr mycket dtid, fr korta uppdrag och framfrallt fr lite alkohol.
2014-10-19, 22:50
Medlem
Bajenjeppes avatar
Hahaha, Coffe, s jvla skum han r

Coffe r tydligen frisk, "det sger mamma i alla fall"
Senast redigerad av Bajenjeppe 2014-10-19 kl. 22:53.
2014-10-19, 23:10
Medlem
crusades avatar
Citat:

Jag lgger ner betydligt mer tid p denna trden n 24/7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in