2014-09-29, 16:39
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloseShave
Jag undrar detsamma. Davve är fan mer biker än tex Möller!

Davve är en bra kille. Kanske för bra för OMC.
Citera
2014-09-29, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloseShave
Outlaws skiter fullständigt i vad Peter tycker. Hans mc intresse är rätt svalt så han gör nog bäst i att ha sitt topdogz
Hur svalt är HBNs intresse för mc då? Iskallt? HBN har väl inte ens haft en klubblokal så man kan inte säga att OMC funnits i GBG som man kan göra om andra grupper. Dessa HBN har varit duktigare än OMC på att gömma sig för de har väl inte ens funnits på internet...
Citera
2014-09-29, 18:04
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Hur svalt är HBNs intresse för mc då? Iskallt? HBN har väl inte ens haft en klubblokal så man kan inte säga att OMC funnits i GBG som man kan göra om andra grupper. Dessa HBN har varit duktigare än OMC på att gömma sig för de har väl inte ens funnits på internet...
Haha ta det med omc och hbn.
Citera
2014-10-08, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jevlaskitnamn
Verkar märkligt om dom finns kvar.. snackade med en kille i HA helsingborg som berättade att roger och co lämnat in sina västar till dom 2 ggr.. Vilka e de som e kvar i Helsingborg då?

De finns nog mest på flashback
Citera
2014-10-11, 11:23
Medlem
edit
Senast redigerad av stros 2014-10-11 kl. 11:39.
Citera
2014-10-17, 13:43
Medlem
polseks avatar
*d*m R*sk (Malmö) umgås med pundare med stor käft och är poster boy på davidshall. Är han nåt eller har han bara jävligt dåligt omdöme i sitt umgänge?

* = a (för google, om det är pundarsnack)
Senast redigerad av polsek 2014-10-17 kl. 13:45.
Citera
2014-10-18, 14:24
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falunpetter
De finns nog mest på flashback

Jaa de verkar ju så hörde dock av en kompis att någon i outlaws skulle varit nere på hemlösas hus i Helsingborg och drivit in pengar haha
Citera
2014-10-19, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sethrydel
Underskatta inte Buzz-Aldrin.

Det finns faktiskt hårda killar inom kåren också.

Hahahaha. fan inte då han den fjanten. Den fjanten är inte speciellt omtyckt privat, vill jag lova=) Förvisso har han en del vänner men det är väldigt många som talar illa om honom så fort han inte är närvarande=)

Ontopic: Vart finns Outlaws idag? Jag trodde de blev nedstängda av gangsterklubbarnas klubb Gangland? http://minfil.org/b0G9gab2b7/gl.png
Citera
2014-10-20, 04:22
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lex-talionis
Hahahaha. fan inte då han den fjanten. Den fjanten är inte speciellt omtyckt privat, vill jag lova=) Förvisso har han en del vänner men det är väldigt många som talar illa om honom så fort han inte är närvarande=)

Ontopic: Vart finns Outlaws idag? Jag trodde de blev nedstängda av gangsterklubbarnas klubb Gangland? http://minfil.org/b0G9gab2b7/gl.png

Finns det nån klubb kvar i Sverige?
Citera
2014-10-31, 06:36
Inte för jag tycker mc ska ligga här men så länga ta bort denna från nålade. Är ju inte aktuellt!

Vi har bara 2 fungerade mc klubbar så att låta dessa o Mongols ligga här känns inte akuelt så snälla mod bordet med dessa från nålade.

I övrigt skriber jag mer i kväll och varför inte mc klubbar ska ligga här även om det borde vara självklart.
Citera
2014-10-31, 07:58
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Inte för jag tycker mc ska ligga här men så länga ta bort denna från nålade. Är ju inte aktuellt!

Vi har bara 2 fungerade mc klubbar så att låta dessa o Mongols ligga här känns inte akuelt så snälla mod bordet med dessa från nålade.

I övrigt skriber jag mer i kväll och varför inte mc klubbar ska ligga här även om det borde vara självklart.

Du är ju helt trasig. Gå ut och råna glassbilen, sälj glassen och köp ett rättstavningsprogram. Vet du ens själv vad du yrar om?
Citera
2014-10-31, 15:50
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Du är ju helt trasig. Gå ut och råna glassbilen, sälj glassen och köp ett rättstavningsprogram. Vet du ens själv vad du yrar om?

haha kan bli lite fel ibland. Men ja va fan, yrar tycker jag inte att jag gör. Sen får den som vill döma av mina andra inlägg här om det är så att jag vet vad jag pratar om eller inte.

Angående stavfel så borde det synas rätt bra att det är fel tryck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in