2014-10-19, 16:50
Medlem
Knugen37s avatar
Boakye(?) sätter 1-0 till Atalanta på tilläggstid efter en målvaktsretur. Parma är verkligen inte sitt gamla jag.
2014-10-19, 16:51
Medlem
Knugen37s avatar
Gonzalez nickar in 2-1 på tillägg mot Cesena, viktigt!
2014-10-19, 16:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Bollen i mål för Cagliari till 3-2, men avblåst för Stürmerfaul. Inte helt säker på att den frisparken borde ha dömts.
2014-10-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Bollen i mål för Cagliari till 3-2, men avblåst för Stürmerfaul. Inte helt säker på att den frisparken borde ha dömts.

Vaffanculo!!!

Men vilken moral. Igen. Stort att komma tillbaka.
2014-10-19, 16:58
Medlem
anteri17s avatar
Donadoni måste väl kickas nu?.. Usel jävla start.
2014-10-19, 17:07
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Rocchi ska intervjuas i RAI om matchen Juve-Roma. Tror det sänds imorron. Hade för mig att italienska domare var försedda med munkavle. Men det är lika bra att man går till "källan". Såg matchen och visst tappade han den, men jag upplevde det som att det gick åt bägge hållen.
2014-10-19, 17:11
Medlem
Calogeros avatar
Grymt intressant match ikväll mellan Inter och Napoli. Känns som att bägge tränarna ligger pyrt till där Mazzarri trots allt borde vara den som är närmast att få smaka på kängan.
2014-10-19, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Rocchi ska intervjuas i RAI om matchen Juve-Roma. Tror det sänds imorron. Hade för mig att italienska domare var försedda med munkavle. Men det är lika bra att man går till "källan". Såg matchen och visst tappade han den, men jag upplevde det som att det gick åt bägge hållen.

Han tappade matchen, och tyvärr kantrade besluten åt ena hållet.
2014-10-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Grymt intressant match ikväll mellan Inter och Napoli. Känns som att bägge tränarna ligger pyrt till där Mazzarri trots allt borde vara den som är närmast att få smaka på kängan.

Yes, en match där paniken kommer att lysa om tränarbänkarna.

Tror att vi kan konstatera att ingen av dem kommer att spara spelare inför EL.
2014-10-19, 17:21
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Yes, en match där paniken kommer att lysa om tränarbänkarna.

Tror att vi kan konstatera att ingen av dem kommer att spara spelare inför EL.

Hur tveksam jag än är till Rafael Benitez som tränare så känns behovet av en ny ledare mer akut i Interlägret. Finns ju två finfina alternativ i Mancini och Spalletti dessutom som bägge står utan arbetsgivare.
2014-10-19, 19:50
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Han tappade matchen, och tyvärr kantrade besluten åt ena hållet.
Sånt händer, jag tycker att efterspelet var överdrivet. Dessutom ligger Roma bara 1 p efter nu...
2014-10-19, 20:11
Medlem
Ezzelinos avatar
Startelvorna i matchen Inter-Napoli:

Citat:
Inter: Handanovic; Ranocchia, Vidic, Juan Jesus; Obi, Hernanes, Medel, Kovacic, Dodo; Palacio, Icardi

Napoli: Rafael; Zuniga, Albiol, Koulibaly, Britos; Inler, David Lopez; Insigne, Hamsik, Callejon; Higuain

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in