2014-10-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
....
Var förmodligen åt det faktum att Malmö hade hörna. Eller skulle ha.

De buade när lagen tackade publiken (TV-upplevelsen)
Citera
2014-10-18, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Orkade du inte läsa hela inlägget eller förstod du inte?

hur förändrar resten av posten det faktum att du på allvar tycker domaren avgör matchen nästan trettio minuter från slutet för han ger elfsborg en straff som inte ens leder till slutställningen? tycker du inte domaren avgjorde matchen utan att det var för att super-mackans PMS smittade av sig på laget så är det väl ganska ogenomtänkt att rakt ut säga att man tycker straffen avgjorde matchen.
Senast redigerad av M.S 2014-10-18 kl. 21:14.
Citera
2014-10-18, 21:11
Medlem
galeloss avatar
Det kan också ha varit mot den fulla Elfsborg sektionen som var placerad bredvid roys. Vilken jäval pissematch. Kändes som att spelarna la av efter 23 sekunder.
Citera
2014-10-19, 00:23
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Det kan också ha varit mot den fulla Elfsborg sektionen som var placerad bredvid roys.

Jo, inte så smart av MFF att placera plastsponsorerna, eller vad fan dom nu var, på våran klubbläktare. Att dom betedde sig som svin gjorde inte saken bättre... vidriga bönder.
Citera
2014-10-19, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Jo, inte så smart av MFF att placera plastsponsorerna, eller vad fan dom nu var, på våran klubbläktare. Att dom betedde sig som svin gjorde inte saken bättre... vidriga bönder.

Vad gjorde dom?
Citera
2014-10-19, 10:56
Medlem
mishimas avatar
Vad har egentligen hänt med Kalmar? Från en bra vårsäsong till riktigt risiga. Går det att peka på något speciellt? Det känns helt ärligt lite konstigt med ett sådant ras.
Senast redigerad av mishima 2014-10-19 kl. 11:11.
Citera
2014-10-19, 12:00
Medlem
Spider-Girls avatar
Som vanligt är det noll hype runt Blåvitt i den här tråden, lite trist.
Oavsett känns det väldigt laddat inför dagens derby, och IFK;s egen kampanj har varit helt klockren. Då Häcken spelat hårt på att de är Hisingens lag har kampanjen hetat "Se Hisingens mest populära lag möta BK Häcken".
Jag anser att kampen om Göteborg är superviktig, och det var ett enormt misslyckande att Häcken blev bästa Göteborgslag förra året (sett till Allsvenskan då, vi tog ju cupen- enormt viktigt).
Sen känner jag stor avsky för Elfsborg, (vem gör inte det), och vill definitivt gå om IF Plast och säkra silvret.
Citera
2014-10-19, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag anser att kampen om Göteborg är superviktig, och det var ett enormt misslyckande att Häcken blev bästa Göteborgslag förra året (sett till Allsvenskan då, vi tog ju cupen- enormt viktigt).

Nä, kom inte Blåvitt trea efter Malmö och AIK? Häcken slutade i mitten någonstans.
Citera
2014-10-19, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vad har egentligen hänt med Kalmar? Från en bra vårsäsong till riktigt risiga. Går det att peka på något speciellt? Det känns helt ärligt lite konstigt med ett sådant ras.

Måns Söderqvist har väl inte varit i samma form nu under hösten, det är nog en förklaring men säger såklart inte allt. Kalmar hade en del flyt också vill jag minnas, det var aldrig så bra som tabellen visade.
Citera
2014-10-19, 12:27
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Nä, kom inte Blåvitt trea efter Malmö och AIK? Häcken slutade i mitten någonstans.
Förlåt, det var naturligtvis 2012 som Häcken blev bästa Göteborgslag och kom tvåa.
Citera
2014-10-19, 13:55
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Som vanligt är det noll hype runt Blåvitt i den här tråden, lite trist.
Oavsett känns det väldigt laddat inför dagens derby, och IFK;s egen kampanj har varit helt klockren. Då Häcken spelat hårt på att de är Hisingens lag har kampanjen hetat "Se Hisingens mest populära lag möta BK Häcken".
Sen känner jag stor avsky för Elfsborg, (vem gör inte det), och vill definitivt gå om IF Plast och säkra silvret.

Antingen har du legat i koma under 2013 eller så kan du omöjligt vara Blåvitt-supporter, då hade du vetat att vi blev trea i fjol,2013, och definitivt vart bästa Göteborgslag. Det där äckliga laget från Hisingen, som inte ens är mest populärt bland dem som bor på ön, blev bara 10:a en plats som motsvarar deras kapacitet och popularitet. Du hade också haft koll på att det var säsongen 2012/13 som Blåvitt vann Cupen, inte säsongen 13/14...
Citera
2014-10-19, 14:28
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Måns Söderqvist har väl inte varit i samma form nu under hösten, det är nog en förklaring men säger såklart inte allt. Kalmar hade en del flyt också vill jag minnas, det var aldrig så bra som tabellen visade.

Kanske, men när jag kollat på KFF under hösten känns det som att det har saknats energi och intentioner. Man har tappat motivationen fullständigt. Nu är jag konspiratorisk, men jag funderar ändå på om det inte finns något bakomliggande här: missnöje bland spelarna, dålig sammanhållning, dålig arbetsmiljö etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in