Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.Jennekvist
Det är helt och hållet individuellt. Vissa får mindre känningar tidigt i början av kuren, andra senare och somliga ingen smärta alls. Det är dessutom övergående i dom flesta fall. Ditt råd om att han bör kliva av är således värdelöst.
Varför är HCG meningslöst, utveckla detta?
/ Leif
Leif är nog en av de få jag tar seriöst här...
Vill gärna till lägga att smärtan inte var konstant eller outhärdig, den fanns där, i cirka 30min 1 tim, två dagar i rad nånstans på förmiddagen, samtidigt kände jag mig rätt sur och irriterad, dock blir man väl det när de känns som bly hänger i bollarna... Kan jämföra smärtan med bluebolls. Dock hade jag bluebålls en gång och ja kunde knappt gå, såååå ooont gjorde de, men detta gjorde inte så ont. Men en lätt känsla av bluebålls.
dock har jag inte känt av mer som tur är.
Jag håller på och planerar på en ordentlig kur nu istället... där jag kör Testo E och blastrar med dianabol.
Dock undrar jag hur lång tid det tar i genomsnitt för folk att pissa ut den vätska man dragit på sig?
Har ett par gamla vänner som tryckt mycket men kontakten där är dålig och jag vill va rätt diskret med att ja ska trycka. Tack på förhand.