2014-10-18, 12:53
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det är helt och hållet individuellt. Vissa får mindre känningar tidigt i början av kuren, andra senare och somliga ingen smärta alls. Det är dessutom övergående i dom flesta fall. Ditt råd om att han bör kliva av är således värdelöst.

Varför är HCG meningslöst, utveckla detta?

/ Leif

ja det vore intressant o veta hur han tänker där!
Citera
2014-10-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
o herregud.... kom igen nu f12!!!

det ena citatet är värre än det andra! väljer att inte citera nån av er även om jag va bra sugen på ett par av inläggen..

kan ni på allvar säga att ni får bättre resultat v7-12 än från 1-6?! då är ni fan bra speciella..

fram till v6-7 öka man mest sen planar ökningarna ut! det är så det är. kolla i backspegeln o granska er första kur hur det såg ut får ni se.

snacka om att det ta 6-8 v innan effekt.. herrejävlar va korkat. kör man som ts: 500mg e5d o inte fått nån som helst effekt på 5v då står det fan inte rätt till.

ni snackar om steady?! ni har säkert också frontat?! då når ni steady efter 5dagar typ!!!!

har man frontat en 500mg e5d kur smacka man in 2g testo på 5dagar.. o ta det då 6-8 v innan man få effekt?! skärp er för fan... även om man inte fronta tar det inte den tiden inte man får effekt!

bara för man inte nå steday förräns efter 45dagar betyder inte det att man inte resultat?! bara att nivåerna är stabila

flera av påstår säkert också att man ska byta ester/prepp efter 8-10v för att fortsätta öka eftersom man upplever att man stagnera bygger en tolerans efter den tiden....snacka om dubbelmoral..............

trevlig lördag på er

Väljer att sammanfatta ditt inlägg med ett ord: idiot. Att du sedan stavar värre än en 10-åring förstärker inte din position direkt.

Du skrev själv att man ökar mest de 5 första veckorna, vilket är det vi motsätter oss mot. Tagga ner på ADHD-medicinen är mitt tips till dig.
Citera
2014-10-18, 13:35
Medlem
Citat:
Det är helt och hållet individuellt. Vissa får mindre känningar tidigt i början av kuren, andra senare och somliga ingen smärta alls. Det är dessutom övergående i dom flesta fall. Ditt råd om att han bör kliva av är således värdelöst.

/ Leif
Jag sa inte att det nödvändigtvis är meningslöst utan att jag finner det meningslöst eftersom ord hela tiden går emot ord. "HCG kickar igång egenproduktionen fortare och är därför uppenbarligen bra att använda" säger person A. Person B säger "Visst, kickar HCG igång egenproduktionen, men detta fördröjer bara kroppens egna endogena återhämtning eftersom HCG inte är en permanent lösning, det blir bara bättre då du använder det"
Citera
2014-10-18, 13:41
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Väljer att sammanfatta ditt inlägg med ett ord: idiot. Att du sedan stavar värre än en 10-åring förstärker inte din position direkt.

Du skrev själv att man ökar mest de 5 första veckorna, vilket är det vi motsätter oss mot. Tagga ner på ADHD-medicinen är mitt tips till dig.

förstår du tycker det är jobbigt när sanningen kommer o det är du som inte ha en susning om nåt. det du kan är att hoppa in i trådar o säga skriv knip käft, idiot osv..du har inte kommit med nåt som ge tråden någonting!!!

Du skrev själv att man ökar mest de 5 första veckorna?!? nä gjorde jag ej....

6v skrev jag o det står jag för.. liksom bengtzz, liksom Zeus, liksom flertalet andra här. plus mej själv o massor av andra jag känner...

allt jag skrev har med just det att göra. att du gaina bäst i 6-7v sen plana ökningarna ut..thats it..

mitt tips till dej är att läsa på lite så du kan komma med något konstruktivt istället för att hoppa in i nåt du inte vet nåt om.

har dessutom ägt dej o rättat dej en gång denna v. borde inte det vara nog?

vänligen
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2014-10-18 kl. 13:45.
Citera
2014-10-18, 14:00
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Jag sa inte att det nödvändigtvis är meningslöst utan att jag finner det meningslöst eftersom ord hela tiden går emot ord. "HCG kickar igång egenproduktionen fortare och är därför uppenbarligen bra att använda" säger person A. Person B säger "Visst, kickar HCG igång egenproduktionen, men detta fördröjer bara kroppens egna endogena återhämtning eftersom HCG inte är en permanent lösning, det blir bara bättre då du använder det"

Det är ju inte meningslöst för det. Testa det och avgör själv helt enkelt.
Citera
2014-10-18, 14:31
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345

Pregnyl är ett väl beprövat preparat inom vården/endokrin, som gett goda resultat. Det bör därför inte förkastas. Du gör som du vill men kom inte hit och grina sedan när du din återhämtning är långsam.

/ Leif
Citera
2014-10-18, 18:08
Medlem
Citat:

/ Leif

Leif är nog en av de få jag tar seriöst här...

Vill gärna till lägga att smärtan inte var konstant eller outhärdig, den fanns där, i cirka 30min 1 tim, två dagar i rad nånstans på förmiddagen, samtidigt kände jag mig rätt sur och irriterad, dock blir man väl det när de känns som bly hänger i bollarna... Kan jämföra smärtan med bluebolls. Dock hade jag bluebålls en gång och ja kunde knappt gå, såååå ooont gjorde de, men detta gjorde inte så ont. Men en lätt känsla av bluebålls.
dock har jag inte känt av mer som tur är.

Jag håller på och planerar på en ordentlig kur nu istället... där jag kör Testo E och blastrar med dianabol.
Dock undrar jag hur lång tid det tar i genomsnitt för folk att pissa ut den vätska man dragit på sig?

Har ett par gamla vänner som tryckt mycket men kontakten där är dålig och jag vill va rätt diskret med att ja ska trycka. Tack på förhand.
Citera
2014-10-18, 18:31
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Leif är nog en av de få jag tar seriöst här...

Vill gärna till lägga att smärtan inte var konstant eller outhärdig, den fanns där, i cirka 30min 1 tim, två dagar i rad nånstans på förmiddagen, samtidigt kände jag mig rätt sur och irriterad, dock blir man väl det när de känns som bly hänger i bollarna... Kan jämföra smärtan med bluebolls. Dock hade jag bluebålls en gång och ja kunde knappt gå, såååå ooont gjorde de, men detta gjorde inte så ont. Men en lätt känsla av bluebålls.
dock har jag inte känt av mer som tur är.

Jag håller på och planerar på en ordentlig kur nu istället... där jag kör Testo E och blastrar med dianabol.
Dock undrar jag hur lång tid det tar i genomsnitt för folk att pissa ut den vätska man dragit på sig?

Har ett par gamla vänner som tryckt mycket men kontakten där är dålig och jag vill va rätt diskret med att ja ska trycka. Tack på förhand.

Vad du blir av med är åter individuellt, men visst förlorar man tryck och volym. Jag gissar att du syftar på efter kur nu? Har du kört PCT i så fall?

Därför är det extra viktigt att man skötet kost och träning när man kliver av. Kosttillskott som kreatin och någon bra PWO kan också vara bra att köra.

/ Leif
Citera
2014-10-18, 21:00
Medlem
Tja
Spännande diskussioner

Har beslutat mig för att testa ett annat märke av teston. Köra en stund till och se om nåt händer.

Annars kommer jag nog göra det som andra idiotförklarar mig för och går på lite deca, typ 250ml e5d.
Citera
2014-10-18, 22:21
Medlem
Hej

Jag har bara en fråga just nu och undrar om någon kan ge mig ett svar, egentligen så tror jag ja redan kan svaret och känner att de är en dum fråga men får offra min stolthet

1. hur är det att ta droger under kuren? så som E och tjack och kola
Citera
2014-10-18, 22:27
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CynicAl
Tja
Spännande diskussioner

Har beslutat mig för att testa ett annat märke av teston. Köra en stund till och se om nåt händer.

Annars kommer jag nog göra det som andra idiotförklarar mig för och går på lite deca, typ 250ml e5d.

Varför deca det tar ju evigheter innan du får någon effekt av det också, vill du ha snabba gains och skiter i att bli idiotförklarad kör Tren A. Jag kan garantera dig att du inte kommer att bli besviken, om du pallar trycket vill säga.
Citera
2014-10-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H!nk'N
Hej

Jag har bara en fråga just nu och undrar om någon kan ge mig ett svar, egentligen så tror jag ja redan kan svaret och känner att de är en dum fråga men får offra min stolthet

1. hur är det att ta droger under kuren? så som E och tjack och kola

Lika korkat som annars... Nej men jag har festat med flera som kurar och tagit massa hokuspokus droger... Sen så körde ju många kola i USA innan gymmet förr, iaf enligt Rich Piana hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in