2014-10-17, 18:51
Medlem
Om ni "TIs" går omkring och tittar misstänksamt på alla på gatan är det kanske inte konstigt om de tittar konstigt tillbaka? De flesta av beskrivningarna är så löjliga att man undrar om det är trollning...

"Läkare i väntrum säger: nej men är det du!"
Gang stalking?

"Person stirrar på mig"
Gang stalking?

"Jag ser vita bilar köra omkring"
Gang stalking?

Tyvärr tror jag ni TIs har psykiska problem såsom paranoia ni borde söka hjälp för.

Jag är förresten en hemlig SÄPO agent som registerar allt ni skriver så jag kan registrera det och tala om det för mina kollegor. Vi vet exakt vem ni är och vårt enda mål i livet är inte att tjäna pengar eller ta hand om vår familj, utan att spendera 24h obetalt arbete varje dygn med att konspirera mot JUST ER, eftersom ni som personer är mycket viktiga för oss.
Detta meddelande är konfidentiellt och kommer automatiskt försvinna inom 24h.

Om ni verkligen blivit utsatta på ett REELLT sätt så hade det ju varit ett problem. Men "någon tittar snett på mig"? Vita/röda bilar?
2014-10-17, 18:54
Medlem
ovemolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
..... Ingen av er verkar ju ens förstå VARFÖR ni är stalkade....
I mitt fall är det helt uppenbart och jag har fått ett överväldigande stöd från vänner till myndighetspersoner och chefer på tillräckligt hög nivå för att åtminstone själv bli övertygad. Hur det ligger till på allra högsta nivå där fortfarande ingen är mer än människa kan man bara inte föreställa sig.
Vad eller vem skulle kunna övertyga dig?
2014-10-17, 18:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Jag skrev om gang stalking oberoende av motiv och tonvikten låg på vad som kan anses vara ett godtagbart bevis.
Det kanske du gjorde, tyvärr kan jag inte se att du skrivit några inlägg här så jag vet inte vad du syftar på..

Citat:
Jag kan prata med mina vänner och släktingar om vad jag vill, men de håller inte med mig i alla lägen (oavsett vad det nu handlar om).
Toppen, lyssnar du på dem om de säger att du kanske inbillar dig saker? Och hur reagerar de när du berättar att du är stalkad?

Citat:
Det kanske är du som har problem med tilliten och som är orolig för vad andra ska tycka?
Nej.

Citat:
Grupptryck är normalt, men knappast det rätta för att utröna sanningen.
Så varför tror du att gangstalkare skulle tro det? Är de korkade?
2014-10-17, 18:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovemoll
I mitt fall är det helt uppenbart och jag har fått ett överväldigande stöd från vänner till myndighetspersoner och chefer på tillräckligt hög nivå för att åtminstone själv bli övertygad. Hur det ligger till på allra högsta nivå där fortfarande ingen är mer än människa kan man bara inte föreställa sig.

En vettig förklaring om vem som utför detta och varför. Hur och med vilkas hjälp vore en bonus...
2014-10-17, 19:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Jag blir rätt överraskad av att du skriver om allt stöd du fått när nästan alla dina inlägg handlar om motsatsen. Vilka myndighetspersoner, chefer och vänner har stöttat dig och hur har detta yttrat sig? Är de fortfarande på "din sida"?
Edit Jag menar inte att du ska avslöja namn här! Men du kanske kan beskriva din relation, deras ungefärliga befattningar och liknande för att ge en bild?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-10-17 kl. 19:05.
2014-10-17, 19:21
Medlem
ovemolls avatar
Citat:
Jag blir rätt överraskad av att du skriver om allt stöd du fått när nästan alla dina inlägg handlar om motsatsen....
Vilka får dig till att läsa på ett så bakvänt sätt? Varför vill du veta vilken typ av vänner jag har?
2014-10-17, 19:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vilka får dig till att läsa på ett så bakvänt sätt? Varför vill du veta vilken typ av vänner jag har?
Jag vill inte alls veta vilka vänner du har, jag undrar bara hur era närstående ställer sig till påståendena om gangstalking, och hur ni reagerar på deras inställning. Jag undrar helt enkelt om det finns en endaste människa ni litar på. Eller om i stort sett alla ingår i era stalkers.
2014-10-17, 19:42
Medlem
ovemolls avatar
Citat:
.... Men du kanske kan beskriva din relation, deras ungefärliga befattningar och liknande för att ge en bild?
Citat:
Jag vill inte alls veta vilka vänner du har, jag undrar bara hur era närstående ställer sig till påståendena om gangstalking, och hur ni reagerar på deras inställning. Jag undrar helt enkelt om det finns en endaste människa ni litar på. Eller om i stort sett alla ingår i era stalkers.
Som sagt har jag tillräckligt många uppriktiga vänner på tillräckligt varierad och hög nivå för att själv vara övertygad om att orsaken inte har med brister i min person att göra utan snarare tvärtom. Vad är det du är ute efter?
2014-10-17, 19:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Som sagt har jag tillräckligt många uppriktiga vänner på tillräckligt varierad och hög nivå för att själv vara övertygad om att orsaken inte har med brister i min person att göra utan snarare tvärtom. Vad är det du är ute efter?
Va? Vill du att jag skriver samma fråga igen så du kan skriva samma undflyende svar igen?
OK: Jag vill inte alls veta vilka vänner du har, jag undrar bara hur era närstående ställer sig till påståendena om gangstalking, och hur ni reagerar på deras inställning. Jag undrar helt enkelt om det finns en endaste människa ni litar på. Eller om i stort sett alla ingår i era stalkers.
2014-10-17, 21:11
Medlem
ovemolls avatar
Citat:
Va? Vill du att jag skriver samma fråga igen så du kan skriva samma undflyende svar igen?
OK: Jag vill inte alls veta vilka vänner du har, jag undrar bara hur era närstående ställer sig till påståendena om gangstalking, och hur ni reagerar på deras inställning. Jag undrar helt enkelt om det finns en endaste människa ni litar på. Eller om i stort sett alla ingår i era stalkers.
Jag har aldrig behövt diskutera med mina vänner det bemötande jag får av anonyma stalkers på nätet. Var och en kan här se för sig själv. Vi blir bara lika frågande inför vilka kan vara så rädda för vad. När Google måst filtrera bort tiotusentals inlägg från just mig stärks min trovärdighet med de teorier jag kommit på. Nu är det inte längre mitt problem utan andras sak att fråga vidare.
Jag har i övrigt bästa förtroende för alla jag dagligen får möta med blick och få lika ömsesidiga samförstånd bekräftat av.
2014-10-17, 23:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har aldrig behövt diskutera med mina vänner det bemötande jag får av anonyma stalkers på nätet. Var och en kan här se för sig själv. Vi blir bara lika frågande inför vilka kan vara så rädda för vad. När Google måst filtrera bort tiotusentals inlägg från just mig stärks min trovärdighet med de teorier jag kommit på. Nu är det inte längre mitt problem utan andras sak att fråga vidare.
Jag har i övrigt bästa förtroende för alla jag dagligen får möta med blick och få lika ömsesidiga samförstånd bekräftat av.

Jag har bestämt mig för (och på senare tid även följt regeln att) undvika de mest uppenbara trollen här på Flashback. Problemet är att jag inte vet om du är ett troll eller om du bara är fullständigt helt dum i precis hela huvudet. Jag misstänker tyvärr dumihuvudetalternativet men jag tänker absolut ge dig chansen att motbevisa mig. Så snälla snälla människa försök svara på frågorna istället för att svamla loss i din egen fantasivärld..¨
Nu kommer därför frågorna igen: jag undrar bara hur era närstående ställer sig till påståendena om gangstalking, och hur ni reagerar på deras inställning. Jag undrar helt enkelt om det finns en endaste människa ni litar på. Eller om i stort sett alla ingår i era stalkers.
2014-10-18, 01:24
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag vill att någon av de här i tråden som påstår sig vara förföljda visar upp någon form av konkret bevisning på att så är fallet. Hittills har ingen gjort det utan det är en massa lösa påståenden, svammel och påhitt.

Ingen av de "förföljda" verkar speciellt sugen på att kommentera det faktum att det skulle kosta mångmiljardbelopp att syssla med den förföljning som de påstår sig vara utsatta för.

Vill ni bli trodda eller inte?

Citat:
Jag har bestämt mig för (och på senare tid även följt regeln att) undvika de mest uppenbara trollen här på Flashback. Problemet är att jag inte vet om du är ett troll eller om du bara är fullständigt helt dum i precis hela huvudet. Jag misstänker tyvärr dumihuvudetalternativet men jag tänker absolut ge dig chansen att motbevisa mig. Så snälla snälla människa försök svara på frågorna istället för att svamla loss i din egen fantasivärld..¨
Nu kommer därför frågorna igen: jag undrar bara hur era närstående ställer sig till påståendena om gangstalking, och hur ni reagerar på deras inställning. Jag undrar helt enkelt om det finns en endaste människa ni litar på. Eller om i stort sett alla ingår i era stalkers.

Det verkar inte som att vi kommer att få några svar. Föga förvånande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in