2014-10-16, 01:15
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovemoll
Det är nu ingen tillfällighet att tre anonyma auktoriteter för även detta forum samtidigt ger sig på mig med psykande omdömen så som jag just kunnat påvisa.

Eftersom du babblat om mig här i tråden som "moderator" så vill jag påpeka att jag inte modererar det här forumet och är att se som vilken användare som helst.

En fråga jag ställde skulle jag gärna vilja ha svar på från dig eller någon annan "drabbad": har ni filmat dessa förföljare så att ni kan bevisa att dessa otvivelaktigt existerar?

Om svaret är ja så undrar jag om vi inte kunde få ta del av materialet? Är svaret nej så undrar jag varför ni i så fall inte gör det? Det borde ju ligga i ert intresse, då skulle ni inte bli behandlade som psykfreak utan bli tagna på allvar.

Eller har ni blivit så pass mycket kompis med er sjukdom och era vanföreställningar att ni inte vill vara utan dem? Från att vara en "viktig" person som förföljs av hundratals agenter så blir ni bara en i mängden som oss andra...

------------------------------------------
Bara ni som erkänt i tråden att ni är GS:ade skulle ju behöva ha flera tusen agenter som i skift förföljer er. Totalt sett i Sverige (eftersom det säkerligen finns fler än just ni) så skulle det ju kräva att förföljarna har 100.000-tals anställda som enbart arbetar med att förfölja er. Det skulle kosta miljardbelopp. Tror du verkligen att ni är viktiga?! Sitter ni på lösningen för kallfusion, ritningen för en perpetuum mobile eller kanske rentav ett vaccin mot förkylning?!
2014-10-16, 11:35
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Bara ni som erkänt i tråden att ni är GS:ade skulle ju behöva ha flera tusen agenter som i skift förföljer er. Totalt sett i Sverige (eftersom det säkerligen finns fler än just ni) så skulle det ju kräva att förföljarna har 100.000-tals anställda som enbart arbetar med att förfölja er. Det skulle kosta miljardbelopp. Tror du verkligen att ni är viktiga?! Sitter ni på lösningen för kallfusion, ritningen för en perpetuum mobile eller kanske rentav ett vaccin mot förkylning?!
Du inte bara pekar på en viktig sak utan rent av stampar frenetiskt på den: Vi är alla uppmärksamhetstörstande, stalkade eller inte. Dessutom, är vi alla sårbara och inbilska och (ibland ganska) dumma och allmänt opålitliga.

Men det bevisar inte att det inte förekommer gang stalking även om det visar det rimliga i att några (eller t.o.m. många) av oss som tror att vi är förföljda, misstar oss grovt och kanske bara är mer intensivt mobbade därför att vi är som vi är.

Visst kan jag erkänna att ibland när jag tror att någon förföljer mig men upptäcker att jag misstagit mig, (den vackra kvinnan skulle bara till tunnelbanan), så blir jag lite besviken. För jag skulle verkligen vilja få mer konkreta bevis på den skit som jag upplever som förekommande för att göra en affanculo.

Min nuvarande ståndpunkt är att vi lever i ett riktigt skitsamhälle där bara fasaden är hyfsad. Alla som inte passar in i normen för "framtida bestånd" motverkas allmänt i allt fler situationer. Jag bedömer att ytterst få personer som någon gång har förföljt eller trakasserat mig har fått betalt för att göra det, utan att det handlar om andra krafter och andra belöningssystem.

Se bara på Flashback, hur många är det inte som agerar illvilligt mot andra utan att få betalt för det i reda pengar?
2014-10-16, 13:35
Medlem
ovemolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
.....
Se bara på Flashback, hur många är det inte som agerar illvilligt mot andra utan att få betalt för det i reda pengar?
Just detta fenomen finner jag intressant och särskilt tydligt här på FB där censuren sällan ingriper direkt utan hellre utnyttjar särskilt utvalda stalkergäng preparerade med trams från viss skvallercentral. Dessa avleder effektivt från varje för hemligstaten tydligen känslig fråga och får de mest seriösa debattörer att tröttna om inte genast skrämda från vettet och snart omvända till medlöpare för att inte själva bli stalkade.
Psykningsmetoden blev för mig uppenbar långt innan jag själv ens var inblandad och bara hade intresse för konfliktlösning i allmänhet. När man som medlare mellan två parter plötsligt och oförklarligt får båda emot sig visar sig alltid en fjärde part ha avgörande intresset för fortsatt konflikt.
Av de tusentals obesvarade trådar som en gång var samlade i mitt namn på Google fanns plötsligt bara några nidbilder av mig som människa kvar. Samma sak har upprepats så många gånger och trots namnbyten att jag inte längre behöver tveka om vilka intressen som styr debatten eller vilken historia man på detta sätt vill mörka.
2014-10-16, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
FÖRKLARA GÄRNA DET DÄR MED NAGUALISM, OCH TONAL

Du tror alltså att jag själv är i kraftig obalans synkront med ett kraftigt obalanseat samspel med mig själv??
Det värsta var en gång när två snubbar i grannlägenheten knackade och gjorde en massa ljud 24/7
i mer än 2 veckor tills jag tog mig in i deras lägenhet och sparkade den ena i huvvet..
Jag har i perioder bott i skogen, bara för att komma undan detta.
Nej, det skulle jag inte påstå, men det som har hänt dig har skadat den bild av dig själv och av världen som du skapade i din barn- och ungdom. Detta är ungefär vad den mexikanska indianen Juan Matus kallade för tonal i böckerna av Carlos Castaneda.

När tonal är skadat kommer nagual fram, ett andligt tillstånd som är obeskrivligt och kaotiskt. I det tillståndet är det mycket svårt att leva som om tonal var oskadat. Men detta är vad shamanerna gjorde och de andra stammedlemmarna ansåg sig ha glädje eller nytta av det.

Vårt samhälle är inte så som det verkar vara på ytan. Under ytan döljer sig mycket ondska. Denna är inte att förväxla med nagual, som är obeskrivlig, utan denna ondska är fullständigt möjligt att beskriva, se och förstå.

Läs gärna Castanedas böcker, de finns garanterat på antikvariat och kanske t.o.m. i pdf på internet. Men hoppa över det där med hallucinogena droger, som används just för att rubba tonal. Du borde istället arbeta för ett nytt tonal, bättre anpassat till den verklighet som omger dig.
Senast redigerad av theanthropologist 2014-10-16 kl. 17:07.
2014-10-16, 22:49
Medlem
bernad_laws avatar
Schamaner, nåjder, trolltrummor och andlighet i allmänhet är OT i denna tråd, håll ämnet. /Mod
2014-10-16, 23:43
Medlem
Hur som helst rekommenderar jag Castanedas böcker som kan säga något om gang stalking eftersom just Castaneda utsattes för något liknande.
2014-10-16, 23:53
Medlem
Citat:
Eftersom du babblat om mig här i tråden som "moderator" så vill jag påpeka att jag inte modererar det här forumet och är att se som vilken användare som helst.

En fråga jag ställde skulle jag gärna vilja ha svar på från dig eller någon annan "drabbad": har ni filmat dessa förföljare så att ni kan bevisa att dessa otvivelaktigt existerar?

Om svaret är ja så undrar jag om vi inte kunde få ta del av materialet? Är svaret nej så undrar jag varför ni i så fall inte gör det? Det borde ju ligga i ert intresse, då skulle ni inte bli behandlade som psykfreak utan bli tagna på allvar.

Eller har ni blivit så pass mycket kompis med er sjukdom och era vanföreställningar att ni inte vill vara utan dem? Från att vara en "viktig" person som förföljs av hundratals agenter så blir ni bara en i mängden som oss andra...

Sök på Youtube om gangstalking....detta psykexperiment pågår i nästan hela världen....och vi är bara vanliga människor som blivit lämpliga Targets ......
2014-10-17, 00:17
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Sök på Youtube om gangstalking....detta psykexperiment pågår i nästan hela världen....och vi är bara vanliga människor som blivit lämpliga Targets ......

Jag vill att någon av de här i tråden som påstår sig vara förföljda visar upp någon form av konkret bevisning på att så är fallet. Hittills har ingen gjort det utan det är en massa lösa påståenden, svammel och påhitt.

Ingen av de "förföljda" verkar speciellt sugen på att kommentera det faktum att det skulle kosta mångmiljardbelopp att syssla med den förföljning som de påstår sig vara utsatta för.

Vill ni bli trodda eller inte?
2014-10-17, 10:58
Medlem
ovemolls avatar
Citat:
Eftersom du babblat om mig här i tråden som "moderator" så vill jag påpeka att jag inte modererar det här forumet och är att se som vilken användare som helst. .....
Det är just detta fenomen jag upptäckte redan vid våra första experiment med nätdebatt på min arbetsplats tv4. Så fort någon tydligen för staten känslig fråga närmade sig ett avslöjande kunde vissa av psykförsvaret utsedda moderatorer inte låta bli att såsom privatpersoner blanda sig i debatter som de inte behärskade och annars aldrig skulle ha med att göra.
Nu igen visade det sig att tre moderatorer till synes oberoende av varandra plötsligt blir lika insinuanta mot min person och tar sig friheten att själva bryta mot forumets mest etiska regler.
Uppenbarligen finns många av hemligt utsedd elit som matats med särskild info om vissa kontrollobjekt. Vi som en gång diskret erbjudits samma förmån men avstått för att hellre bilda sig en egen uppfattning blir självklart klassade som ännu farligare....
Den faktiska och väl dokumenterade företeelse som alltmera visat sig kan jag nu inte förklara som annat än gangstalking. Detta och inget annat är min personliga upplevelse av fenomenet.
Det som sedan skett bland ännu värre drabbade närstående och vänner har ett tydligt samband med historian på absolut högsta nivå.
2014-10-17, 11:01
Medlem
Citat:
Jag vill att någon av de här i tråden som påstår sig vara förföljda visar upp någon form av konkret bevisning på att så är fallet. Hittills har ingen gjort det utan det är en massa lösa påståenden, svammel och påhitt.

Ingen av de "förföljda" verkar speciellt sugen på att kommentera det faktum att det skulle kosta mångmiljardbelopp att syssla med den förföljning som de påstår sig vara utsatta för.

Och jag vill att du skulle 1) läsa tråden 2) ta reda på vad ordet gang stalking betyder innan du fortsatte tramsa men inte fan har du gjort det?

I tråden har det tidigare tydligt förklarats att en av grundpelarna i gang stalking är att genomföra det på ett sätt som är lite knepigt att bevisa. Det är snarare så att ett TI som börjar filma misstänkta bilar, personer osv utsätter sig själv för stor risk att bli galenförklarad & inspärrad långt innan han samlat tillräckligt med bevis (och såklart samma risk om han går till polisen med sina misstankar). Detta skulle du begripa om du gjort som du blev tillsagd och läste på om ämnet du gnäller om.

Skulle du ha läst tråden skulle du också sett att vi ganska ingående diskuterat faktumet att det finns många sätt att Gang Stalka på med enbart ett fåtal personer med knapphändiga resurser men som av den utsatte uppfattas som något mycket mer omfattande.

Vill du få vettiga svar eller inte?

Om du verkligen är intresserad av att diskutera ämnet, varför tar du inte bara och läser tråden och kommenterar/frågar om de befintliga teorierna om olika motiv till GS samt olika genomförningssätt?
2014-10-17, 11:43
Medlem
Citat:

Kan du beskriva ett hypotetiskt men någotsånär utförligt exempel på bevis som du skulle godta?

Kan ett foto på en röd bil, en film på människor som beter sig illa eller en ljudinspelning bevisa något?

Det finns en film på Youtube där ett TV-team besöker en familj i USA som säger sig vara utsatta. Under den korta intervjun med familjen hör man ideligen bilar (vanliga bilar, brandbilar, taxibilar, bussar,...) tuta när de kör förbi familjens hus. Detta kommer nära ett bevis, men i princip skulle familjen kunnat komma överens med ett antal personer att köra förbi och tuta just när TV-teamet var där.
2014-10-17, 18:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Kan du beskriva ett hypotetiskt men någotsånär utförligt exempel på bevis som du skulle godta?

Kan ett foto på en röd bil, en film på människor som beter sig illa eller en ljudinspelning bevisa något?

Det finns en film på Youtube där ett TV-team besöker en familj i USA som säger sig vara utsatta. Under den korta intervjun med familjen hör man ideligen bilar (vanliga bilar, brandbilar, taxibilar, bussar,...) tuta när de kör förbi familjens hus. Detta kommer nära ett bevis, men i princip skulle familjen kunnat komma överens med ett antal personer att köra förbi och tuta just när TV-teamet var där.

Nu orkar ja inte se mer youtube men jag antar att du menar familjen i Ohio som låg/ligger(?) i en fastighetsdispyt med grannarna:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2618941/Its-small-town-terrorism-Ohio-couple-claim-theyve-honked-5000-times-town-revenge-trying-buy-neighbor s-house.html
i sånt fall känns det som något väldigt annorlunda än det ni påstår här i tråden, vilket mer verkar handla om dolda agendor och trakasserier av oskyldiga. Ingen av er verkar ju ens förstå VARFÖR ni är stalkade..

Men från det ena till det andra: Finns det någon av er "TI's" som har någon enda person ni litar på? Kanske familj, vän, släkt eller t.o.m en myndighetsperson? Om någon av er har en sådan person som ni känner att ni kan prata med och lita på - hur ställer sig dessa/denna person till era påståenden? Håller de med om att ni är TI's eller vad säger de?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in