Citat:
Eftersom du babblat om mig här i tråden som "moderator" så vill jag påpeka att jag inte modererar det här forumet och är att se som vilken användare som helst.
En fråga jag ställde skulle jag gärna vilja ha svar på från dig eller någon annan "drabbad": har ni filmat dessa förföljare så att ni kan bevisa att dessa otvivelaktigt existerar?
Om svaret är ja så undrar jag om vi inte kunde få ta del av materialet? Är svaret nej så undrar jag varför ni i så fall inte gör det? Det borde ju ligga i ert intresse, då skulle ni inte bli behandlade som psykfreak utan bli tagna på allvar.
Eller har ni blivit så pass mycket kompis med er sjukdom och era vanföreställningar att ni inte vill vara utan dem? Från att vara en "viktig" person som förföljs av hundratals agenter så blir ni bara en i mängden som oss andra...
------------------------------------------
Bara ni som erkänt i tråden att ni är GS:ade skulle ju behöva ha flera tusen agenter som i skift förföljer er. Totalt sett i Sverige (eftersom det säkerligen finns fler än just ni) så skulle det ju kräva att förföljarna har 100.000-tals anställda som enbart arbetar med att förfölja er. Det skulle kosta miljardbelopp. Tror du verkligen att ni är SÅ viktiga?! Sitter ni på lösningen för kallfusion, ritningen för en perpetuum mobile eller kanske rentav ett vaccin mot förkylning?!

------------------------------------------