2014-10-17, 19:57
Medlem
Svar till Grillo: Du är ju dum i hela huvet! Man "går inte in i väggen" över en natt! Det finns massor med tecken/symtom före, i månader! En sådan "bildad" person som Åkesson borde känt av detta redan förra året kan man tycka..!!! Hela detta dumma spektakel borde aldrig dragits igång, fy farao vilket fiasko, han borde ha suttit hemma istället och spelat bort sina sista kronor, kanske det är dem han försöker rädda nu med en sjukskrivning?
Citera
2014-10-17, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Eh? ser bra ut och svårdomsdröm? Om man bor i en husvagn och äter road kill, kanske.

Jomshof är den enda som är i närheten av Åkessons lugn och saklighet.

Objektivt skulle jag ju säga David Lång, men han ses ju som en fara för D4.
Citera
2014-10-17, 19:59
Medlem
tigerpops avatar
SD kommer växa tack vare medias och allsköns kändisars svineri. Såg att Özz Nûjen gottade sig i Åkessons utbrändhet. Något han fått mothugg för. Även Slutpixlat tar i och hånar. Precis som Aftonbladet som använder Expo som källa.

Något JÅ gjort är att sjukskriva sig. Hederligt gjort. Många politiker sjukskriver sig inte trots att dom är hemma. Nu visar JÅ att han kör rent spel. Med tanke på kampanjen under valet och den fokus på han som person kan få vem som helst att må dåligt. Han sa även att han tänkte prata med en psykolog när valet var över.

Nu ogillar jag Miljöpartiet och Socialdemokraterna. Ändå önskar jag inte partiledarna något ont som att dom ska bli sjuka. Ogillar även Gudrun Schyman och FI. Även kändisar som Nûjen, Gardell och Malmros. Beter mig dock inte lika svinigt och jublar om dom skulle bli sjuk eller dö.
Citera
2014-10-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Du kommer med ett specifikt påstående som jag inte sett stöd för i media, så du får gott länka tack istället för att ducka frågan och vara otrevlig.

Vänta här nu, det är du som kommer med anklagelser om "spelberoende" helt utan källa eller grund.
Citera
2014-10-17, 20:00
Medlem
Janbanan74s avatar
Krya på dig Jimmie! Du har ett land och rädda...
Citera
2014-10-17, 20:01
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Objektivt skulle jag ju säga David Lång, men han ses ju som en fara för D4.

Ja, Lång är klockren. Lugn, stockholmare (verkar mindre bonnigt?), kunnig, bra retoriskt.
Citera
2014-10-17, 20:02
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Vänta här nu, det är du som kommer med anklagelser om "spelberoende" helt utan källa eller grund.

Jag har inte kommit med anklagelser i denna tråd, försök inte byta ämne nu utan motivera dina påståenden.
Citera
2014-10-17, 20:04
Medlem
Det kanske har nämnts, men enligt SVT:s Rapport var det enligt Valu 40 procent som angav att Jimmie Åkesson var det viktigaste skälet för att de röstade på SD. Så han är definitivt viktig för partiets fortbestånd.
Citera
2014-10-17, 20:04
Medlem
Jag trodde faktiskt inte att han var så vek, hur mycket jag än ogillar det han står för. Var alltid ganska imponerad av hans insatser i debatter och dylikt samt att han inte verkade bry sig om dreven. Nu är han bara ännu en vek liten fitta som inte klarar pressen. Att jag inte fattade det tidigare. Pinsamt.
Citera
2014-10-17, 20:06
Medlem
fintnirs avatar
Oj vad glada journalister och redaktörer inom etablerad media måste vara nu, det måste nästan vara en "vi grejade det"-stämning på redaktionerna, speciellt hos Ex-pressen och Aftonbladet. Feststämning för att den omänsklige mannen som symboliserar veritabel ondska äntligen visar sig vara mänsklig. Det är faktiskt överraskande att Åkesson klarat sig så länge som han faktiskt gjorde med tanke på hur utsatt hans roll varit. Valturnén med hundratals torgmöten, flera orter varje dag (där aggressiva kommunister härjat) tillsammans med radiodebatter, tv-debatter & riksdagsdebatter samtidigt som han blir pappa och AFA-dokumentation/Reserachgruppen via Ex-pressen hetsar fram en massa utredningar kring "olämpliga" medlemmar, samt det sista spelmissbruks-drevet - så ser jag det som mindre överraskande att Åkesson blir utbränd än tvärtom.
Citera
2014-10-17, 20:08
Medlem
Vissa smäller snabbt in i väggen. Man tänker att det är vanlig stress och kör på. Män kan jag tänka mig reagerar extra sent. Jimmies utbrändhet "väntade" med att visa sig när allt lugnat ner sig. Då hade ju inte han tid att må dåligt, sen när det blev en öppning och allt lugnat sig så kom allt ikapp. Då blir det bara en stor fet jävla smäll över käften. Hjärnan är väldigt klurig.

Så till er som säger att det inte kommer över en natt...rätt. Det kommer stegvis, MEN den stora smällen kan komma över en natt.
Citera
2014-10-17, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Jag har inte kommit med anklagelser i denna tråd, försök inte byta ämne nu utan motivera dina påståenden.

Så du har inte talat om påhittet om "spelberoende"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in