Citat:
Ursprungligen postat av
BradS
Jag är 18cm runt roten, 17cm på mitten, och sedan smalare mot toppen. Jag tror Shane Diesel är grövre än så dock, svårt att veta utan att se något måttband, han är oavsett säkerligen mer "jämntjock" än vad jag är. Det är värt att nämna att *jag* inte tycker att jag har speciellt stor eller tjock kuk, det var efter en diskussion här som jag mätte mig och alla påstod att det var helt omöjligt, så jag fick lov att lägga upp bevis.
Nej, de jag har varit med har varit från hela spektrummet. Visst, de få som sagt att jag varit stor har inte varit mödrar själva, så det kan ju vara en bidragande orsak, men ingen har upplevt obehag eller påstått att den skulle vara för stor eller så. En tjej sade efter vi knullade att hon känt av det i bäckenet/höften/whatever dagen efter, och påstod att det berodde på att kuken var stor, men av alla jag varit med, vilket som sagt ändå är runt 25+ stycken är det är en försvinnande liten mängd som ens tagit upp det.
Förmodligen så har du en riktig sladderdolme, man såg ju att kuken din var mjuk och vek sig dubbel så fort du nöp tag i han så jag kan tänka mig att den inte känns mer än en hård omkrets på 14-15cm.
Jag har en tjejkompis som hade stött på en riktigt stor skumgummikuk, enligt henne så kändes den inte mer än en vanlig svenssonballe.
Min kuk är mindre än din och jag har fått en hel del kommentarer, kan ju dock ha att göra med att jag antingen är bättre i sängen eller att tjejer tänder mer på hårda kukar. Någon förklaring finns det säkert.