2014-10-16, 23:00
Medlem
Till er som brukar kura på dianabol, hur lång tid brukar det ta tills ni pissat it allt vatten kroppen bundit?
Citera
2014-10-17, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Till er som brukar kura på dianabol, hur lång tid brukar det ta tills ni pissat it allt vatten kroppen bundit?

de är nog olika. har aldrig kört dbollar så kan inte säga. men jag tänker mig att det är lite olika.
Citera
2014-10-17, 07:27
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Precis! Käkat i 15 dagar när det är dags o flyga iväg. Kuren var testo e 250mg e5d, 14v. Ingen hcg. Kan ej skippa resan jag skall alltså promt med.. Vågar ej riskera att torska inför familjen. Så de är ingen idé att fortsätta på pct när jag kommer hem igen? Tanken var ju nolva 25 dagar men blir kanske 15.. Mår förövrigt fortfarande förvånansvärt bra, kåt, tappat styrka i EN övning knäböj.. Kommer fortsätta käka bra och träna utomlands. Tack för att ni hjälper!

Ni hade ganska delade tankar där uppe, någon mer som vill ge råd?

Kan väl inte vara svårt att ta reda på straffsatsen för innehav av 7 st nolva dit du åker? Är det livstids fängelse hade jag inte gjort det, men om det är 200 spänn i böter kan det kanske vara ok.
Citera
2014-10-17, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Kan väl inte vara svårt att ta reda på straffsatsen för innehav av 7 st nolva dit du åker? Är det livstids fängelse hade jag inte gjort det, men om det är 200 spänn i böter kan det kanske vara ok.

Pengarna är inga problem. Jobbigt att hamna i registret och att bli tagen framför faniljen och riskera att missa planet finns bara inte, ska fundera ett par dagar till. Borde ju fan vara väldigt safe att gömma 7 pyttesmå tabletter i lite klädesplagg i bagaget..
Citera
2014-10-17, 08:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Pengarna är inga problem. Jobbigt att hamna i registret och att bli tagen framför faniljen och riskera att missa planet finns bara inte, ska fundera ett par dagar till. Borde ju fan vara väldigt safe att gömma 7 pyttesmå tabletter i lite klädesplagg i bagaget..

Jag hade kört AAS fram tills dagen du reser iväg, sedan påbörjat PCT dagen du kommer hem. Det är inte direkt jätteilla att göra så. Känns som du riskerar mycket för lite.
Citera
2014-10-17, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag hade kört AAS fram tills dagen du reser iväg, sedan påbörjat PCT dagen du kommer hem. Det är inte direkt jätteilla att göra så. Känns som du riskerar mycket för lite.

Det var nog det bästa förslaget hittills!

mvh
Citera
2014-10-17, 11:15
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Talar bara utifrån egna erfarenheter. Aldrig märkt av någon kick av långsamma estrar, oberoende av prepp (tren e, testo e/cyp, nandro deca). Är rätt lätt att avgöra om det är aytentisk galenika eller ej, dessutom. En enkel överblick av oljans tjocklek och exakthet gällande mängd olja i varje ampull ger ett hum om det är riktig galenika, eller ej.

Sluta snacka om "kick", det är ingen annan än du som pratar om det. TS beskriver att han upplever en utebliven känsla av effekt, om du påstår att man inte skulle känna effekten av ~600mg test ew (oavsett ester) så är du ju väck..

Hur eller hur så tycker iaf jag att det TS säger låter besynnerligt.
Citera
2014-10-17, 11:27
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Precis! Käkat i 15 dagar när det är dags o flyga iväg. Kuren var testo e 250mg e5d, 14v. Ingen hcg. Kan ej skippa resan jag skall alltså promt med.. Vågar ej riskera att torska inför familjen. Så de är ingen idé att fortsätta på pct när jag kommer hem igen? Tanken var ju nolva 25 dagar men blir kanske 15.. Mår förövrigt fortfarande förvånansvärt bra, kåt, tappat styrka i EN övning knäböj.. Kommer fortsätta käka bra och träna utomlands. Tack för att ni hjälper!

Ni hade ganska delade tankar där uppe, någon mer som vill ge råd?

Men asså... 7 tabbar nolva? Driver ni eller? Blev senast när jag skulle hem från Thailand stoppad med 2 ask nolva i necessären, utan problem.
"Vad är det här för något?"
"Nolvadex, det står där på förpackningen."
"Jaha. Varför har du det?"
"Det är ingen drog eller olaglig substans så jag förstår inte riktigt varför du frågar mig detta?"
Han försvann medans kollegan kollade vidare i mina väskor. När han kom tillbaka sa han inget mer än att jag kunde samla ihop mina tillhörigheter och fortsätta.
Polaren råkade ut för samma ska med samma utfall ett par veckor efter mig.

7 tabbar är ingenting, ner i en vitaminburk å ner i necessär. Hittar de det å du blir bötfälld så ska jag äta upp min gymbag.

Lycka till!
Citera
2014-10-17, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Sluta snacka om "kick", det är ingen annan än du som pratar om det. TS beskriver att han upplever en utebliven känsla av effekt, om du påstår att man inte skulle känna effekten av ~600mg test ew (oavsett ester) så är du ju väck..

Hur eller hur så tycker iaf jag att det TS säger låter besynnerligt.

Du bör nog läsa mina inlägg en gång till, eftersom du plockar ur saker ur dess sammanhang, och hittar på saker efter eget tycke. Sen anser jag att det är för tidigt att utvärdera.
Citera
2014-10-17, 12:50
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Det var nog det bästa förslaget hittills!

mvh
Ja med tanke på att han är inne på Dag 8 i pct är det ju en strålande idé
Citera
2014-10-17, 12:52
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Men asså... 7 tabbar nolva? Driver ni eller? Blev senast när jag skulle hem från Thailand stoppad med 2 ask nolva i necessären, utan problem.
"Vad är det här för något?"
"Nolvadex, det står där på förpackningen."
"Jaha. Varför har du det?"
"Det är ingen drog eller olaglig substans så jag förstår inte riktigt varför du frågar mig detta?"
Han försvann medans kollegan kollade vidare i mina väskor. När han kom tillbaka sa han inget mer än att jag kunde samla ihop mina tillhörigheter och fortsätta.
Polaren råkade ut för samma ska med samma utfall ett par veckor efter mig.

7 tabbar är ingenting, ner i en vitaminburk å ner i necessär. Hittar de det å du blir bötfälld så ska jag äta upp min gymbag.

Lycka till!
Kanske inte men varför utsätta för risken. Dessutom vet väl inte familjen om det heller.

15 dagar på pct räcker på den kuren
Citera
2014-10-17, 14:19
Medlem
Bowmoresfinests avatar
måste säga att jag tycker det låter mkt märkligt. hans första kur o dra 700 testo ew o få ingen effekt?

va fan det ska han få om han äter dåligt o knappt tränar...iaf i form av enorm libido plus vätskevikt

vilket märke är det?

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in